Říjen 11, 201014 r necham si to promerit a pak uderim na ne pokud to nebudou ty cidla, je mi jasne ze se jim chyba nebude chtit priznat, ale rikali ze s e s tim setkali uz a ze to bylo cidlo . tak tomam vyzkouset. no
Říjen 11, 201014 r tdicarlos: pochlub se, kde ti to dělali? Ta cena je komplet vykuchání a úprava SW? Dělal mi to jeden šikula co má " normál" ceny v Třebíči. Cena byla 6 tis (ale v ceně byl chip, vykuchání dpf a soft a bonus- odstranění egr a soft k tomu)-podotýkám, že je to kamarád, takže, ofiko cena bude malinko jiná. Ale i tak ceny u něho jsou někde jinde než u "autorizovaných" úpravců, co si hrají na guru upravců-typu Mr Cimbu atd-raději nebudu jmenovat.
Říjen 15, 201014 r Tak kluci nevim zda je to vyresene ale mel sem to v tom servisu kde me vykuchaly filtr a tam si nevedeli rady --dali to do skodovackzho servisu tam si taky nevedli rady- papir z diagnostiky poslali do Kosmonos Mlada Boleslav tam rikali ze to bude softwerem tak ho nahrali a nic , pak ze to je uz na 90 procent cidlem teploty vyfukovzch plynu. ten ale nemeli aby ho vymenili tak sem jel domu, stale to svitili a na jednou se rozjizdim po 5 min od nich ve meste a kontrolka zhasla a zacalo to jet, tak sem rad, nevim zda to bylo softwerem nebo cim, ale pokud se to rozsviti zase tak vymenim to cidlo a bude muzu ho mit za 1300 kc tak to jde. ale jinak dekuji kluci za rady.
Listopad 4, 201014 r Dělal mi to jeden šikula co má " normál" ceny v Třebíči. Cena byla 6 tis (ale v ceně byl chip, vykuchání dpf a soft a bonus- odstranění egr a soft k tomu)-podotýkám, že je to kamarád, takže, ofiko cena bude malinko jiná. Ale i tak ceny u něho jsou někde jinde než u "autorizovaných" úpravců, co si hrají na guru upravců-typu Mr Cimbu atd-raději nebudu jmenovat. Mušeš mi prosím poslet kontakt? Chtěl bych taky čip a odstranění DPF.Díky
Březen 30, 201114 r Ano jiz je na to vyreseneje algoritmus. Odstranit obsah filtru a preprogramovat. nechal Jsem si odstranit FAP,přehrát soft a po několika stech km se mi filtr opět rozsvítil.Auto jede pořád stejně,jen ten filtr svíti.Jak je to možné,že se rozsvítí,když by to mělo být softwarově odstraněno?Přestane to svítit samo,nebo to bude svítit pořád? OII RS 125kw Upraveno Březen 30, 201114 r od jelito
Březen 31, 201114 r to se zeptej toho kouzelníka, co ti to dělal.... už mi to dvakrát předělával,pokaždý s nějakou aktualizací a prostě se to vždycky rozsvítí po pár stovkách KM.Tak bych chtěl jenom vědět,pokud to má někdo taky udělaný,jestli se mu to rozsvěcí,nebo ne.
Duben 4, 201114 r už mi to dvakrát předělával,pokaždý s nějakou aktualizací a prostě se to vždycky rozsvítí po pár stovkách KM.Tak bych chtěl jenom vědět,pokud to má někdo taky udělaný,jestli se mu to rozsvěcí,nebo ne. mam to uplne same co ty. je odstraneny a po par 100 se rozsviti pri tom je vykuchly, v jedne firme rikali ze je to problemove, ze nenasli na to vhodny soft. tak nevim hlavne ze to vsichni nabizeji ze je to bez poruchove. vsichni mistri sveta jk to umi a neumi !!
Duben 5, 201114 r odpojili G450? Předpokládám,že myslíš odpojit v ŘJ a ne kabely.To se ještě zeptám.Někdo mi říkal,že stačí vykuchat vnitřek FAPu a dát do něj rouru. :help:
Leden 26, 201312 r Ahoj, máte někdo doporučení na nějakou firmu, která provádí odstrenění DPF filtru (nejlépe Praha a okolí)? Měl jsem od něj nějakou dobu klid, ale včera mi zase rozsvítil kontrolky (po pokusu o regenarační jízdu), takže jsem maximálně nakloněný tomu, že ho nechám vykuchat... Ještě by mě zajímalo, jestli jste někdo zkusil externí regeneraci filtru (firma ho vydělá a údajně vyčistí až na 98% původního stavu)? Dík za případně info
Leden 26, 201312 r Co vím tak to děla firma DPF Engenering. No jinak z práce ho kolega vymontoval a hodil do ultrazvukové čističky-myslim že regenarace bude probíhat stejně :-) . Protože výsledek je perfektní. Upraveno Leden 26, 201312 r od fiser
Leden 26, 201312 r jj, o těch právě přemýšlím...zdá se mi dobrá ta záruka 3roky/100 000km. Otázkou je její případné splnění :-). Ten způsob renovace asi bude v něčem takovém spočívat (začne se asi nějakým roztokem, pak ten ultrazvuk a možná nějaké dovypalování). Jenže auto má už 229 tis. km, je otázkou, jestli už nebude lepší ho vykuchat (četl jsem, že je životnost max. 300tis. km, ale nebylo tam nikdy nic o regeneraci jako u DPF)....dávat 40 tis. ve Škodovce za nový se mi zdá hoooodně přitažené za vlasy. Jezdím 90% dálnice, takže čas na vypalování má.
Leden 27, 201312 r teď mám 228 000km.....jinak mi to dříve dělalo každých cca. 700km (stačilo 3km po dálnici a bylo to OK), pak jsem měnil baterku a z ničeho nic klídek (4200km). V pátek po cestě na hory se rozsvítila kontrolka zaplnění, tak jsem to jel projet, ale v zatáčkách a jízdě z/do kopce se nezadařilo, a už svítí i kontrolka motoru + bliká žhavení. Psal jsem do DPFe a zítra jim volám, prý doporučují tu regeneraci, aby jsi se vyhnul případným problémům, ale při 230 000 už má podle mě to nejlepší za sebou...uvidím a domluvím se s nimi ...
Únor 24, 201312 r Vyplachování a jiné podobné věci pomohou jen na párset km. Dej to odstranit úplně pryč, doporučuji firmu Fapoff.cz. Jsou jedni z těch co to začali dělat jako první v ČR. A navíc ti to na objednávku zajedou udělat přímo k tobě domů. Stačí mít zásuvku na 380V na Co2 a trochu místa. Upraveno Únor 24, 201312 r od Georgo90
Únor 25, 201312 r Cena za vykuchání nebo regeneraci je skoro stejná, já osobně bych šel do regenerace. 228 tis. km není až tak moc a zbytečně z „býka dělat vola“, zpátky z vola už bejka neuděláte
Únor 25, 201312 r vykuchání nedoporučuji, řešilo se to tu dost. Dle mne máš problém jinde než v tom DPFku. ty filtry vydržej 300-400 tkm bez problémů. Většina problémů s DPF je způsobených vadou v motoru/turbu/elektronice atd. Ještě jsem neviděl firmu, co vykuchá DPF a místo něj dá katalyzátor.... na západ od nás je tato úprava nelegální...
Únor 25, 201312 r Vydrží 300-400 tkm????Kde jsi na tom byl? Životnost udává zbůsob jízdy, regenerace probíhá za určitých podmínek. Když auto jezdí po dálnicích, filtr by měl vydržet déle, ale těch 300 tkm je moc. Zacpává se už kolem 120-150 tkm, ale jak řikam když se budou jezdit krátké vzdálenosti tak je tam ten filtr zbytečný. Nevím proč by místo toho měli dávat katalyzátor když auto po úpravě bezproblémů projde emisemi. Každá firma ti na to dá zaruční list že auto projde. A když auto regeneruje, tak to hulí jako dýmovnice kor když už je DPF přicpaný. Stejně nechápu logiku DPF když to všechno svinstvo co je tam jakože zachycené, stejně vylítne ven při regeneraci. Ale budiž at každý sám zváží co je pro něj dobré řešení.
Únor 26, 201312 r Ahoj, byl jsem s tím v dpfe.cz (mají hafo webů s renovací nebo ostranění, chipováním,..) . Dohodl jsem se s nimi, ať to omrknou, a že pokud to půjde regenerovat, tak bychom to asi zkusili, ale nakonec mi volali, že je zapečenej bordelem (karbon?, původní motor se rozletěl a je možné, že do filtru vlítl olej a kdoví co), takže ho doporučují ven. Mám ho tedy venku a zatím pohoda (najeto necelé 2000km)...jen se mi zdá, že jde více slyšet "pískání" turba..přikládám to lepší průchodnosti, resp. úplné průchodnosti výfukového systému....přijde mi, že to auto líp táhne, je jakoby neudušené (můj pocit a je možné, že je to jen díky tomu, že jsem si to přečetl :-D) a spotřebu vám neřeknu, ale rozhodně to není nějaké obrovské číslo (můj odhad je max. - 0,2l). Ten průplach vydržel docela dlouho (víc jak 4000km), ale souhlasím, že to není to pravé. Jenže vysolit 50 000Kč nebo 38 000Kč při vrácení starého nepoškozeného filtru, je pro spoustu lidí hodně velký oříšek, takže se pokouší vymyslet různé způsoby. Docela by mě zajímalo, kolik aut starších 4 let s tím filtrem opravdu jezdí? Pokud je chyba někde jinde než v DPF, tak bych čekal na diagnostice nějakou chybu, ale tam nic není (byla tam jen 1 a to chyba dif. čidla tlaku, které jsem vyměnil)...na druhou stranu, já vím ohledně diagnostiky úplný prd.
Únor 26, 201312 r Tak jen pro zajímavost si vyfoť zadek auta a pak třeba po 20 tis.km, i když je to blbost, ale předpokládám, že výfuk máš rovně ne sklopený k zemi?
Únor 26, 201312 r Mám ho k zemi, ale bílou, takže to případně vidět půjde...r.v. 2007, motor BLS Kdyby za nový nechtěli takovou pálku, tak bych do toho klidně šel znova...kdyby se to nes*alo, tak mi vůbec nevadil. Docela by mě zajímalo, kolik % aut starších 4 let ho ještě má?
Únor 27, 201312 r Kdyby nekdo mel zajem taky umim odstranit filtr a to jak kompletne vcetne vsech kompomentu (cidel apod.) a nebo ho nechat jen na oko . Piskani turba po vykuchani je bezny, sam to na svym aute mam. Da se to resit tim, ze se dovnitr navari roura, bohuzel u filtru na O2 je dost problematicky tvar ty vnitrni roury takze to bez prani zakaznika nedelam .Jinak pokud se jednou mesicne vyplachne koncovka vyfuku treba wapkou nikdo ani podle koncovky vyfuku nic nepozna.Jeste bych chtel reagovat na prispevek Rolbare, ze filtr vydrzi 300-400tis, coz je bohuzel na PD motorech absolutni nesmysl. Bezne to delam na autech cca kolem 200tis, mel jsem tu i pripad ve 116tis. Hodne zalezi na provozu auta (mesto-dalnice) a taky na kvalite paliva.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.