MichalOII Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 skus kvalitnejsi palivo pripadne nejake aditivum do paliva a vyjezdi aspon jednu nadrz s tim, jestli mas naftu mne se osvedcil VIF....jinak u dieselu zhavice, vstriky.... ale je divny ze to nic nehlasi na diagnostice, je to napichnute na diagnostiku hned rano pred prvnim startem? nic se tam neulozi do pameti zavad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 Jo o naftě to může být. Osobně doporučuju VERVA DIESEL od Benziny + VIF aditiva. Mám s tím pár tisíc najeto a auto chytne na drc a podle mě se i hlučnost snížila Jinak to vypadá na žhavící svíčku. Ale najeto 8,5tis.... To je fakt nový... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M Já měl to samí akorát na 2.0TDI PD 103Kw stím že mě to vag hlásil a jen po prvním studeným startu po chvíli chodu a smazání chyby nic až do dalšího studenýho startu. Jestli máš vag tak zkuz adresa motor akční členy start/další projeď to a pak přečti paměť závad tak se dá zjistit i za provozní teploty funce žhavení. Po výměně žhavičky v še ok i studený starty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radhola Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 nevíte někdo čím by mohlo být způsobené že po delším stání v mrazu (přes noc) auto hned chytne, ale motor poškubává na 3 válce a teprve po cca 15vteřinách se rozvrčí normálně? V servisu na nic nepřišli, zítra to tam vezu znova. Auto má najeto 8500, diagnostika nic. Díky za každou radu. M Zdarec,buď klidný,to samé řeším již druhou zimu a stále nic nenašli.Přesně popisuješ moje starty,akorát mně to udělá vždy pokud teploty klesnou pod -6 a více.Auto jsem kupoval 12/2005 a hned při prvních mrazivých startech jsem to zažil,opravdu hrozné zvuky,až jsem se lekl,jestli mi motor nevyskočí ven jak to divně mlátilo a také jsem to hned reklamoval. TeĎ naposledy jsem to tam měl minulý týden,protože jsem řešil i jiné problémy,vše vyřešili až na ty starty,měli prý vytažené žhaviče,kontrolovali vstřiky a vše funfuje prý bez problémů. Celkem už jsem to tam nechával přes noc asi 6x a stále nevyřešili nic. Pokud by to tobě spravili,tak dej prosím zprávu,strašně rád bych to již měl vyřešené a rád bych věděl co to způsobuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Já mám opraveno měnil jsem 1 žhavičku na 3 válci a je po problému. Zkus ještě nechat vyměnit kabeláž co je pod ventilovým víkem tam bejvá taky dost často problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 23. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2011 Zdarec,buď klidný,to samé řeším již druhou zimu a stále nic nenašli.Přesně popisuješ moje starty,akorát mně to udělá vždy pokud teploty klesnou pod -6 a více.Auto jsem kupoval 12/2005 a hned při prvních mrazivých startech jsem to zažil,opravdu hrozné zvuky,až jsem se lekl,jestli mi motor nevyskočí ven jak to divně mlátilo a také jsem to hned reklamoval. TeĎ naposledy jsem to tam měl minulý týden,protože jsem řešil i jiné problémy,vše vyřešili až na ty starty,měli prý vytažené žhaviče,kontrolovali vstřiky a vše funfuje prý bez problémů. Celkem už jsem to tam nechával přes noc asi 6x a stále nevyřešili nic. Pokud by to tobě spravili,tak dej prosím zprávu,strašně rád bych to již měl vyřešené a rád bych věděl co to způsobuje. Ako ste to vyriešili a kde bola chyba? Mne to robí podobne a neviem kde je problém.Auto má 42200km. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 24. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 Není to padající nafta? To by přesně odpovídalo ne? nastartovat jde krásně.. Následně tam je bublinka a válec vynechá.... následně se to natlakuje a jede to OK..... Osobně bych zkusil vyměnit ty žhavičky jen z principu stojí pár korun.... a pak bych zkusil specializovaný servish BOSCH na naftový motory kde umí opravovat jak vstřiky tak čerpadla........ Divné je, že to dělá jen za studena....... Ten kabel pod ventilovým víkem by to mohl dělat taky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 24. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 ...ještě to nemůžu na 100% potvrdit ptže pořádně nemrzne, ale letos v létě (závada trvá dva roky) se na diagnostice (na maxidotu nic nehlásilo) objevila závada žhavičky na 3. válci. Po výměně zatím dobré, uvidíme až začne pořádně mrznout. Zatím to tedy vypadá, že žhavička může být vadná a diagnostika to nehlásí. S nástupem zimy tuhle hypotézu (doufám) potvrdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marthass Vloženo 28. leden 2012 Sdílet Vloženo 28. leden 2012 Taky se mi začlo dít...vyměnil jsem žhaviče a pořád to není ono...diagnostika taky nic nehlásí...že by vstřiky? Verva + VIF...za tepla nádhera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalOII Vloženo 8. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2012 Ahoj, potvrzuju že to bylo žhavičkou. Teď nastartuju i v -15 (chce to o vteřinku podržet klíček) a motor jde sice hlučně ale na 4 válce. Nenechte se odbýt že diagnostika nic neukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 12. Únor 2012 Sdílet Vloženo 12. Únor 2012 Zdarec všichni, mě zase letos poprvé 1.9.TDi PD nenaskočila vůbec, jednou 2x se protočí a úplně to zvadne jako když není štáva v baterce, ta ale přez pager ukazuje v těchto mrazech 11,6 až 12,1 V normálně i 12,6 V nevím co s tím, po druhým otočení se rozblikají ikony na palubce tak že je to dost slyšet (cvakání ale rachot) a motor už se nehne, do toho na pageru skočí ikona servis a rosvítí se blinkry všechny 4!!! Vůbec nevím co s tím, poprvé stála asi 5 dní, jinak ob-den jezdila, navíc vloni nebyly takový mrazy myslím. Diagnostika sice ukazuje dvě vadný svíce, ale to bych nestartoval už těsně pod nulou, nebo vůbec, celou loňskou zimu NO PROBLEM, podle některých jsou jen pomalejší. Má někdo podobnou zkušenost? Snad jsem to popsal dost podrobně. Dík za odpověd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
savinemo Vloženo 21. Únor 2012 Sdílet Vloženo 21. Únor 2012 Ahoj giorgio.v75, myslím, že tv.batéria je nedostatočná, buď nabitím alebo parametrami. Nedávno mi tak odišla batéria na octávke, predtým naštartovala v pohode, a šli sme do kostola, z kostola už nie, začala sa divne palubovka správat, svetlá blikali, a divné cvakanie z motor.priestoru a vobec nepretočilo.Nenapadlo ma vôbec, že ide o batériu, myslel som na imobilizér či zaseknutý alarm. Na audine 1.9 tdi pd 85kw mi minulý rok odchádzajúca batéria aspoň slabo pretáčala. paaa Skus si preštudovat toto: http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy, konktétne toto: Jak zjistit, na kolik procent je baterie nabitá? Nejlépe (nejpřesněji) se stupeň nabití baterie určuje podle hustoty elektrolytu. Elektrolyt by měl mít ve všech článcích podobnou hustotu, stupeň nabití pak určíme podle níže uvedené tabulky. Jednodušší způsob je určit stupeň nabití baterie podle jejího napětí. Baterie musí být před zkouškou několik hodin v klidu, tzn. nesmí být po jízdě či nabíjení. Napětí změříme nejlépe s přesností na setiny voltu a určíme stupeň nabití podle tabulky: Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3] 100% > 12,60 75% 12,40 - 12,54 50% 12,24 - 12,40 ihned dobít od 50% a nižšie 25% 11,88 - 12,18 0% < 11,88 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sky_master Vloženo 22. Únor 2012 Sdílet Vloženo 22. Únor 2012 Zkusil bych výměnu palivového filtru a aditivum od firmy VIF - odzkoušeno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
giorgio.v75 Vloženo 25. Únor 2012 Sdílet Vloženo 25. Únor 2012 Ahoj giorgio.v75, myslím, že tv.batéria je nedostatočná, buď nabitím alebo parametrami. Nedávno mi tak odišla batéria na octávke, predtým naštartovala v pohode, a šli sme do kostola, z kostola už nie, začala sa divne palubovka správat, svetlá blikali, a divné cvakanie z motor.priestoru a vobec nepretočilo.Nenapadlo ma vôbec, že ide o batériu, myslel som na imobilizér či zaseknutý alarm. Na audine 1.9 tdi pd 85kw mi minulý rok odchádzajúca batéria aspoň slabo pretáčala. paaa Skus si preštudovat toto: http://www.autobaterie.com/rady-a-tipy, konktétne toto: Jak zjistit, na kolik procent je baterie nabitá? Nejlépe (nejpřesněji) se stupeň nabití baterie určuje podle hustoty elektrolytu. Elektrolyt by měl mít ve všech článcích podobnou hustotu, stupeň nabití pak určíme podle níže uvedené tabulky. Jednodušší způsob je určit stupeň nabití baterie podle jejího napětí. Baterie musí být před zkouškou několik hodin v klidu, tzn. nesmí být po jízdě či nabíjení. Napětí změříme nejlépe s přesností na setiny voltu a určíme stupeň nabití podle tabulky: Stav nabití Napětí v klidu [V] Hustota elektrolytu [g/cm3] 100% > 12,60 75% 12,40 - 12,54 50% 12,24 - 12,40 ihned dobít od 50% a nižšie 25% 11,88 - 12,18 0% < 11,88 Díky, alespoň mám ted kontrolu stavu když vidím ty procenta v odkazu, jinak to baterka rozdýchala, dal jsem jí na noc do tepla a na 6 hodin na 3A takovou domácí autonabíječku, druhý den i v -20 to cvaklo na poprvý. Jsem rád že to nebyla nafta, jinak filtry mám každý rok nový, těch 15.000.km najezdím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.