Bompar Vloženo 17. leden 2010 Autor Vloženo 17. leden 2010 Jen si pozjistuj jake to je s papirovanim, pokud tam das stejny motor tak by to melo byt v pohode, ale pokud tam mas tetka vstrikovani (EURO 1) a pak tam das karburator (EURO 0) tak bys mohl mit na STK problem. Je to jedno jetli koupím karbec nebo stříkačku :-) vymontuju karbec a nahodim místo něj stříkačku atd :-) a jezdím vesele dále Citovat
Bompar Vloženo 17. leden 2010 Autor Vloženo 17. leden 2010 Jinač s papírováním to udělám, že bud nechám udělat vymaz čísel z TP nebo nechám vyrazit nové čísla na motor a zápis do TP. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 18. leden 2010 Vloženo 18. leden 2010 On Tě chtěl ale upozornit na emisní problém Citovat
Bompar Vloženo 19. leden 2010 Autor Vloženo 19. leden 2010 Chápu :-) přehodí se celá hlava i se sáním se vším aby pasl výfuk s katalyzátorem :-) Citovat
Petr L. Vloženo 19. leden 2010 Vloženo 19. leden 2010 A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim. Citovat
Bompar Vloženo 21. leden 2010 Autor Vloženo 21. leden 2010 A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim. Ano máš pravdu. už mám oba motory vedle sebe a setrvačník je jiný na karbecu než na střikačce vyměním ho :-) jinak celé vstřikování se sáním paslo na tu hlavu v pohodě Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.