Leden 17, 201015 r Autor Jen si pozjistuj jake to je s papirovanim, pokud tam das stejny motor tak by to melo byt v pohode, ale pokud tam mas tetka vstrikovani (EURO 1) a pak tam das karburator (EURO 0) tak bys mohl mit na STK problem. Je to jedno jetli koupím karbec nebo stříkačku :-) vymontuju karbec a nahodim místo něj stříkačku atd :-) a jezdím vesele dále
Leden 17, 201015 r Autor Jinač s papírováním to udělám, že bud nechám udělat vymaz čísel z TP nebo nechám vyrazit nové čísla na motor a zápis do TP.
Leden 19, 201015 r Autor Chápu :-) přehodí se celá hlava i se sáním se vším aby pasl výfuk s katalyzátorem :-)
Leden 19, 201015 r A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim.
Leden 21, 201015 r Autor A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim. Ano máš pravdu. už mám oba motory vedle sebe a setrvačník je jiný na karbecu než na střikačce vyměním ho :-) jinak celé vstřikování se sáním paslo na tu hlavu v pohodě
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.