Bompar Vloženo 17. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Jen si pozjistuj jake to je s papirovanim, pokud tam das stejny motor tak by to melo byt v pohode, ale pokud tam mas tetka vstrikovani (EURO 1) a pak tam das karburator (EURO 0) tak bys mohl mit na STK problem. Je to jedno jetli koupím karbec nebo stříkačku :-) vymontuju karbec a nahodim místo něj stříkačku atd :-) a jezdím vesele dále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 17. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. leden 2010 Jinač s papírováním to udělám, že bud nechám udělat vymaz čísel z TP nebo nechám vyrazit nové čísla na motor a zápis do TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 18. leden 2010 Sdílet Vloženo 18. leden 2010 On Tě chtěl ale upozornit na emisní problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 19. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2010 Chápu :-) přehodí se celá hlava i se sáním se vším aby pasl výfuk s katalyzátorem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 19. leden 2010 Sdílet Vloženo 19. leden 2010 A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bompar Vloženo 21. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2010 A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim. Ano máš pravdu. už mám oba motory vedle sebe a setrvačník je jiný na karbecu než na střikačce vyměním ho :-) jinak celé vstřikování se sáním paslo na tu hlavu v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.