Přejít na obsah

Neháže jiskru


Bompar

Doporučené příspěvky

Jen si pozjistuj jake to je s papirovanim, pokud tam das stejny motor tak by to melo byt v pohode, ale pokud tam mas tetka vstrikovani (EURO 1) a pak tam das karburator (EURO 0) tak bys mohl mit na STK problem.

Je to jedno jetli koupím karbec nebo stříkačku :-) vymontuju karbec a nahodim místo něj stříkačku atd :-) a jezdím vesele dále

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nezapomen na setrvacnik ktery je upraveny pro cidlo otacek, takze mozne problemy s vyvazenim.

Ano máš pravdu. už mám oba motory vedle sebe a setrvačník je jiný na karbecu než na střikačce vyměním ho :-) jinak celé vstřikování se sáním paslo na tu hlavu v pohodě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...