Přejít na obsah

predek 280mm, zadek RS?!


ohajek

Doporučené příspěvky

Poprosim vas o radu, mozna nekoho o vlastni zkusenost... Mam O1 TDI, vepredu 280mm a odchazi mi zadni naprava, resp. stary brzdy a mam moznost to za supr penizky vymenit za RS. Planuju predelat komplet brzdy na RS, ale predek urcite az na pres rok (kvuli financni duvodum, i s tema tehlicema je to docela nakladny)! Navic skoro novy zimaky 15ky... no vydaju az se mi chce brecet! :)

Otazka tedy je, auto bude trebas rok na zvlastni kombinaci vepredu obyc puvodni origo brzdy, vzadu chlazene 256ky. Nebude se to chovat divne? Nebo je to uplne zbytecny dozadu davat, kdyz je predek slabej?

Ocenim kazdej komentar, predem diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš seriovej motor bez uprav výkonu je to zbytečný Bubny nejsou navíc tak háklivý na dlouhý stání bez jízdy korouč e rychle reznou takže bych to osobně neřešil bubnový brzdy vydrží 120 000km obložení stačí jen jednou za dva roky vyčistit a promazat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně kotouče v zimě nepřimrznou a když, tak se hned utrhnou. Bubny s sebou táhneš jakou dobu. A hlavně tisíckrát probíranou dvouhmotu, tak zbytečně v zimě nežatěžuješ.. Já mám kotouče zadní origo a mám na ně najeto 270 tisíc.. Při 230 poprvý měněný destičky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky za odpovedi. jj, to je jasny... bubny jdou z auta ven, to je bez diskuze. jen jsem premyslel nad tim, jestli tam dat rovnou rs dozadu, kdyz si s predkem budu muset jeste chvili pockat. a hlavne aby to se to nechovalo nejak divne nebo to dokonce nebylo nebezpecny...

vubec nevim, jestli jsou ABSkovy cidla i vzadu...? ale je pravda, jestli ano, tak by si to skutecne mel ten system pohlidat (v nejakym extremnim pripade samo - prudka brzda na mokru/snehu...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky vsem! po konzultaci s Garnym to vidim na FRS upgrade (i predek). za prve jej mam nekde v krabici (puvodne byl, resp. stale je na prodej), za druhe se nechci vzdavat temer novych 15tek zimaku vcetne alu a za treti... jit pres 150PS neplanuji, takze myslim ze by mi to mohlo stacit.

takze... jeste sehnat napravu dozadu (namisto uz ted temer zadreneho bubnu... :-D) a Oktavkovy predni tehlice na velky brzdy!

Editováno: , autor: ohajek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Měl bych taky jednu otázku ohledně "přestavby" na rs brzdy. Mám octu TDi 66kw, předek 280mm zadek bubny. r.v. je 98. Zadní nápravu mám doma upgarde za rs třmeny probíhá, budu ju měnit na podzim jak sjedu letní pneu. Předek příští rok na jaře. Otázka zní: Jeden mechanik mě tvrdí že když dám dozadu skoro stejně velké brzdy jak vepředu že se auto bude při brždění přetáčet. Dále že mám starý systém brzd (MK 7 myslím říkal), tudíš při přestavbě musím vyměnit i posilovač za větší (novější)??? Ještě jedna věc, dá se nějak podle nápravy zjistit jak dlouhý lanovody na ručku se mají koupit? Nikdo neví totiž z jaký motorizace je náprava...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec,

prosim o radu ohledne zadnich desticek na moji RSce..

Koupil jsem origo desticky, ale 2ks jsou s pevnou podlozkou a 2ks jsou s podlozkou, ktera jde sundat (na obrazku sundana). Mam tam ty podlozky nechat nebo je sundat? Pripadne, ktera desticka patri na vnejsi cast a ktera dovnitr k pistku?

Dik za pomoc...

post-63848-0-67443600-1337595093_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...