Přejít na obsah

Zaslepeni EGR ventilu, kde ho prepisat ve VAGu


paldous

Doporučené příspěvky

zdar lidi, chci vyradit recirkulaci vyfukovych plynu, mechanicky mi to je jasny, jen bych potreboval poradit od lidi co si to uz zaslepili kde to treba prekodovat ve VAGu aby mi nesvitila kontrolka na pristrojovce? nevim presne kde se to tam prepisuje

dekuju za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam EGR zaslepeny kusem plechu a kontrolka mi sviti (zatim to neresim). VAGem se to neda zrusit, ani omezit. Jedine co je mozne tak prehrat ridici jednotku na jiny softewar - nebo neco takoveho podobneho. Uz mi to tady par lidi nabizelo ze mi to prehrajou, ale ta cena... tak zatim jezdim se svitici kontrolkou lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deaktivovat to vagem určitě nejde,jedině trochu omezit. U 1Oct nebo Fábie bych to ale neřešil,stačí to zaslepit,ba dokonce ani to ne,stačí ůplně jen vytáhnout a zaslepit podtlak hadičku. U II Oct si to hlídá emise,takže to zaslepení pozná,tam jedině ůprva softu v jednotce.......jestli to teda jde udělat tak,aby emise nesvítily ,což si myslím že nejde......

Postup na to zmírnění EGR vagem někde mám,ale ne tady.....

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dalo mě to dooost hledání,ale tady to máte i s dalšíma věcima.

Speciální nastavení: Login 12233:

- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login

- vložte 12233 jako Login code

- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]

[01 - Motor]

[Login - 11]

vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,

[Úprava - 10]

Vložte „číslo kanálu“

Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“

[Test]

Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná

[uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:

- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá

- norma je 2.5 až 9 mg/h

- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h

- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh

- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR

- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)

- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:

- ?? … nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky

- nezdokumentováno

- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru

- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování

Kanál 12:

Úprava doby žhavení:

snižováním hodnoty se doba žhavení prodlužujuje,

je dobré si pro jistotu napsat základní hodnotu a zkoušet.

Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):

Nové jednotky většinou mají vypnutý tempomat

[Vybrat]

[01 - Motor]

[Login - 11]

Vložit 11463 pro aktivaci tempomatu

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak jste to teda vyřešili? Mám F1 2005, model 06 a rád bych to taky zlikvidoval. Jediný co mě napadá, jak se zbavit té kontrolky je snad jen odletovat smd z budíků, pokud to něčemu nevadí a celkově řídící jednotce nevadí, že tam je EGR vyřazen, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deaktivovat to vagem určitě nejde,jedině trochu omezit. U 1Oct nebo Fábie bych to ale neřešil,stačí to zaslepit,ba dokonce ani to ne,stačí ůplně jen vytáhnout a zaslepit podtlak hadičku. U II Oct si to hlídá emise,takže to zaslepení pozná,tam jedině ůprva softu v jednotce.......jestli to teda jde udělat tak,aby emise nesvítily ,což si myslím že nejde......

Postup na to zmírnění EGR vagem někde mám,ale ne tady.....

Když tedy vytáhnu tu podtlakovou hadičku, co k EGR vede a něčím ji zaslepím, ventil zůstane uzavřený a zpětné spaliny už do motoru nejdou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud je ten EGR ventil cistej a neni zasranejj od spalin, tak to bude 100% tesnit a zadne spaliny se nemuzou dostat do sani. Ale pokud je ten ventil nejak moc znecisteny, tak muze zustat treba pootevreny i kdyz odpojis podtlak. Je to proste jen talirek ktery doseda jakoby do maleho kuzelu a tim to tesni. Pokud se ale do tesnici plochy dostane nejake zrnko necistoty tak uz muze zustat pootevreny...

Kdyz jsem si ho zaslepil plechem, tak jsem ho mel venku a vyskrabal jsm z toho tak 3 velke lzice humusu (pripadalo mi to jako asfalt) - ale porad tesnil!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kdyz jsi tam dal plech a nechal zapojenou podtlakovou regulaci tak se ti rozsvitila anebo nerozsvitila kontolka na pristrojovce?

podle me kdyz je podtlak stale zapojen tak by ta kontrolka svitit nemela (neni tam preci zadna chyba), jenom zamezis vstupu spalin naspet do saciho traktu i kdyz se ten ventil otevre, jen co bude venku trochu lepsi pocasi tak se na to vrhnu,ale ted jiste ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem tam kus plechu a nechal podtlakovou regulaci zapojenou, aby se ventil hybal a nezareznul v jedne poloze (kdybych to chtel nekdy zase zprovoznit)

Chybu to pozna podle toho, ze vaha vzduchu zaznamena vetsi prisun cerstveho vzduchu, nez vypocitala jednotka s otevrenym EGR ventilem.

Pokud chybu smazu a pak jednu po dalnici i vzdalenost treba 200 km, tak se mi kontrolka nerozsviti, ale jakmile popojizdim jen chvilicku po meste, tak se hend rozsviti a napise mi to Emise do dilny!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a jak hrubej plech jsi tam dal? ja mam nachystane dve podlozky, kazda ma cca 3 mm a premyslim jestli to zaslepim i dolu na svodech vyfuku a na hore pri vyusteni do sani anebo mi bude stacit jenom nahore pri tom vyusteni...a tesnil jsi to nejakym silikonem anebo staci to standardni tesneni co je na te prepojovaci roure?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Daval jsem myslim taky 3 mm tlustej plech (nekdo me tu na foru postrasil ze tensi se propali) ale pri montazi jsem se bil do hlavy, proc tak tlustej. - nemohl jsem ho tam dostat. Dva plechy po 3 mm tam podle me urcite nedostanes. Znamej si tam dal asi tak pred rokem plech silnej 1 mm a absolutne bez problemu.

Ja mam jen jeden a mam ho nahore u ventilu.

Cim jsem to tesnil uz si nepamatuji, ale myslim ze jsm tam daval obycejny tmel na motory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...