Přejít na obsah

Sbíhavost


67jitka58

Doporučené příspěvky

No to není pravidlo,volant se zaaretuje ve střední poloze a pak se seřizuje tak jak je potřeba,není nikde dáno že se musí hýbat oběma spojovačkama,ale musí se nastavit stejný rozdíl vlevo i v pravo,jinak ten volant rovně nebude. Nemusí být taky rovně,pokud ti bude utíkat zadní náprava do boku,nebo jestli jsou nějak nestejnoměrně sjeté pneumatiky. Máš snad protokol o měření,tak ho sem hod, v práci dělám na posledním modelu Beissbarthu,někde mám i protokol jak to má vypadat.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protokol nemám,tam žádný nedělají,ale na sbíhavost jsem jel proto, že po sundání letních jsem měl levou přední hodně sjetou na vnitřním kraji,pravá byla v pořádku.On to změřil a řekl, že to je na 0 a,že to dá do mínusu a upravil to na pravé straně.No a jak už jsem psal,že po odjetí mám volant mírně doprava.Než jsem tam přijel tak byl volant rovně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to mám jedinou radu. Zajed si někam,kde mají pořádnou mašinu a umí s ní dělat. Kde hlavně změří všechno,tj záklon,odklon,sbíhavost PN a sbíhavost a odklon + souměrnost ZN a ne že si dá hodnoty jaký chce, a ještě neumí nastavit volant do roviny,navíc předepsaná je 0 sbíhavost ,lepší ale trochu do plusu. To že je sjetá jedna guma značí nějaký problém,určitě ne jen špatnou sbíhavost. Navíc jestli ti to seřizoval a ta jedna guma byla špatná,taky chyba...........vždy to chce dělat nejlíp s novýma pneu a ne když už je nějaká smetená. Jinak kdyby chtěl někdo oměřit svýho mazlíka jak se patří,můžeme se domluvit. Cena je cca 1200Kč s protokolem. Součístí je i proměření parametrů,které odhalí i zda je karoserie ok,tedy jestli vozidlo nebylo havarováno,např jestli není jedno kolo o nějakaej milimetr víc vpředu,vzadu,v boku atd.

post-18590-1264251447_thumb.jpg

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to že tam jsi nic neznamená. Měřili i zadek,sousost a seřídili ti odklony ? To je taky dost důležitý,ne jen samotná sbíhavost,správně musí být prostě všechno. Jo,ještě před seřízením je nutný nafučet správně gumy a hlavně všechno zkontrolovat,čepy,ramena,uložení atd.jinak takový seřízení nemá význam. A čím to měřili,že to nemá ani protokol,to je docela důležitá věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem byl nedavno delat geometrii, musim toho pana co mi to serizoval , mooooc pochvalit. Opravdu si s tim pohral a ma taky paradni digitalni masinu. protokol mi taky vytiskl a taky posouval celou zadni napravou. To mi jinde nikdy nedelali. No proste pan borec. :palec2: volant je krasne v rovine , no proste nadhera.

Menil jsem komplet tehlice a pak jsem jeste delal komplet repas ramen a tak si dovedete predstavit, jak to bylo rozhasene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No měli tyče na kterých byla stupnice napravo nalevo,jedna před autem druhá před zadníma kolama na přední ráfek nasadil otočné světlo a přetáčel dopředu a dozadu a porovnával.Odklon měřil a ok.

No to jsem si myslel,takhle se meřilo tak možná před 7-10 lety,ale ne dnes. Takovou geometrii bych nechtěl ani zadarmo. Kolik za to chtěli? Tam už ani nejezdi a jed si to všechno nechat udělat jinde,hlavně taky zadní nápravu,tá má totiž taky svoji geometrii a velkým zpusobem ovlivnuje jak se auto chová,resp. jestli potom někam netáhne,tím že se pak toto dorovnává volantem má za následek ýe jedno kolo jede ůplně rovně a druhé šikmo,tj tolerancí nastavené sbíhavosti.

To Bruno128: Sundával jsi taky nápravnici a měnil ty dvě pouzdra v ní? Na kolik tě to vyšlo za matros,na jaře se na to chystám asi taky.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na te napravnici jsem to nesundaval, kupoval jsem jen kulaky, pak ty mensi gumove luzka a silentbloky , proste vse co je na kazdem rameni.

cca jsem za to daval 2100,- ale ty silentbloky jsem kupoval plne co pouziva audi TT a cupra. Jsou dost drahe. neni treba kupovat do ramen to mensi gumokovove

luzko, ja jsem to menil, jelikoz jsem nechaval ramena otriskat a strikat komaxitem. No ageoetrii , tam jak jezdim mi udelali za 300,-kc. Mam to sice 18km ale za barakem v dilne chce 1000,- a lidi nejsou moc spokojeni s odvedenou praci. Taky jsem tam 2x byl s jinymi auty, uz bych tam nejel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kua idem do CZ na geometriu?

Ja jedna za 1000 sk system s lankami prepojenymi konzolami na kolesach a druhy krat za 1200 u manika s tou masinou s radiovym prenosom od konzol do central masiny.

No fasa rozdiel v cenach. Prvy bol servis a druhy pneuservis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je dneska 1200kč ?? 1200Kč je si myslím normální cena,když se to dělá na nějaký mašině,která stojí taky čtvrt míče,navíc než se to navěsí,vystředí,vyplní formuláře,to taky zabere...pak máš práci člověka,co to musí vyladit a když to dobře jde,máš hodinu až dvě ůpně v pohodě,předchází tomu ještě taky kontrola nafučení pneu a samozřejmě celýho podvozku. Pak si vezmi kolik stojí hodina v servisu .......... myslím ve značkovým,kde něčím takovým disponují a ne u nějakýho vidláka ve stodole jako v tom případě prvního příspěvku. Jo a jak tam psal,že odklony dělali,tak leda od oka,tuhle mašinu ale už s laserem jsme měli taky a změřit odklony to byl porod a pochybuju že to tam vůbec uměli,páč k tomu musí být spešl podjezdnice a další vehementy,který se věší na kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde ti to za 300kč udělali,tam bych taky jel.Mě to stálo 150kč a taky to tak dopadlo.Jinak ty díly máš nějaké levné?to je čína? :kol-147: :kol-147:

Jestli se Ti zda ze 430,-kc za silentblok do ramene ze je malo penez, kdyz bezne ho koupis za 80,-kc tak to mam asi nejakou drahou cinu. :p

Editováno: , autor: bruno128
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na te napravnici jsem to nesundaval, kupoval jsem jen kulaky, pak ty mensi gumove luzka a silentbloky , proste vse co je na kazdem rameni.

cca jsem za to daval 2100,- ale ty silentbloky jsem kupoval plne co pouziva audi TT a cupra. Jsou dost drahe. neni treba kupovat do ramen to mensi gumokovove

luzko, ja jsem to menil, jelikoz jsem nechaval ramena otriskat a strikat komaxitem. No ageoetrii , tam jak jezdim mi udelali za 300,-kc. Mam to sice 18km ale za barakem v dilne chce 1000,- a lidi nejsou moc spokojeni s odvedenou praci. Taky jsem tam 2x byl s jinymi auty, uz bych tam nejel.

Chtěl jsem se zeptat,v čem jsou jiné ty audi TT,měkčí,tvrdší,nebo jen víc vydrží oproti origo?Ajak šly ven ty menší gumové lůžka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ty silentbloky na TT jsou plne a oktavacke jsou prorezane. Tudiz jsou pevnejsi a je to v zatackach takove stabilnejsi ze to nema snahu plavat, trochu to je i tvrdsi. Rikaji tez ze by meli dele vydrzet. Uvidime. Zatim jsem spokojeny. Ty male luzka to nebudu lhat, ale jdou ven opravdu mizerne a nove se tam davaji taky hodne tezko. Nesmi se to mazat zadnym olejem a bez patricnych pripravku to ani nenacpes. Ja to namocil do jaroveho roztoku , jinak neni sance to tam dostat. Ty velke, to byla pohodicka. na sucho asi 2minutky komplet. Mam v praci fajn lis a ruzne pomocne pripravky. :palec2:

Pokud ale nehodlas lakovat ramena , neni potreba ty male menit. Byli jak nove, vubec se nenici

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě se chci zeptat, jak moc by se projevila do sbíhavosti vůle nebo jak to nazvat v horním uložení tlumiče.Mechanik tvrdil,že tam je,já jsem žádnou nepozoroval.Před 20 000km jsem měnil tlumiče a uložení bylo ok, že by se n

ajednou tak zhoršilo?Myslím si, že chtěl mít práci (to ještě nevěděl, že si to udělám sám)A nebo ho mám teda vyměnit?Dík za každou radu.A ještě se chci zeptat jestli ty šrouby který drží ty sylentbloky a potažmo rameno se dávají nové a nebo se použíjou ty původní když nejsou orezlé.Jak to kdo dělá? :unsure:

Editováno: , autor: KaJe
Necituj předchozí příspěvky!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to nevim jak Ti tu vuli v hornim ulozeni odhalol. To by Ti prece lupalo v tom lozisku co tam je a 20000km se mi zda opravdu hodne malo i kdyby sejednalo o nejake levne ulozeni. To je podle me hloupost. Pokud mel auto na zvedaku a kola svesene, pak se to tak muze jevit, jelikoz u oktavky je tlumic jen tak lehce nasazeny a jina auta to maji na pevno sroubovane. Tak asi proto mu to prislo jako vule.

Co se tyka tech sroubu, ja jsem je nemel nejak extra orezle a tak jsem je tam dal zpet. jen jsem je trochu prejel ocelakem a namazl. To jsou pevnostni srouby a nez by se urval, tak to spis zdeformujes to plechove rameno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...