Přejít na obsah

přepinovani abs


davidpopjak

Doporučené příspěvky

jj, bude ti to stačit přepinovat a dotáhnout kábl od vypínače a dopojit vypínač, jenom je problém v tom, že MK60 má jiné uchycení, které budeš muset dořešit a pak taky budeš muset prodloužit dráty k té jednotce, protože budou krátký. Já to mám za sebou, ale dával jsem rovnou esp, jelikož si myslím, že ASR nemá zas až takový význam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem podobneho nazoru ze kdyz uz bych menil za mark60 uz bych dodelal rovnou ESP. Jinak sezenes jich hodne z 1.8T L&K je jich na vrakarne hodne a pak to mely hodne TDI 81KW. Problem to sehnat neni ale nepru se ze novejsich jednotek je vic....

Editováno: , autor: Semirkucera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz uz budes prepinovavat a tahat draty a jednotka umi ESP, tak bych urcite netahnul i tech par dratu navic, casem si muzes jen dokoupit cidla

lepsi par dratu navic (3 k brzdove pumpe, 4 do interieru), nez to casem zase rozebirat

ja ted zrovna dodelavam ESP s mark 60 ABS, jestli nevis co kam prepisovat, tak ti klidne poslu zapojeni konektoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidla zrychleni jsou bud 2, nebo 1 duosensor, kazdy se zapojuje na jiny piny, krouzek pod volantem se zapojuje jen v kabyne, nei potreba zadny drat k rj

tenhle dotaz ti tu bohuzel ani nikdo neodpovi, uz jsem se tu ptal, co se stane, kdyz chybi nejaky cidlo, jestli funguji zbyle funkce, co to cidlo nepotrebuji

napis mi email adresu, nevim jak pridat prilohu do pm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je jaka koliv zavada na ABS at uz je to EDS ASR tak se ABS vypina. Vsechny tyhle funkce pracuji "jen" s cidly ABS. Nevim jak je to s ESP ale vzhledem k tomu ze je to soucasti systemu myslim ze i ABS se ti hodi mimo provoz.

Kdyz uz to budes delat, delej to ze vsema dilama a dotahni cele sve dilo dokonce. Myslim ze dily tady na foru sezenes za dobry penize nebo na aukr*. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkusim jinak.

EDS - elektronicka uzaverka diferencialu do 30km/h (pro lepsi rozjezd) zavisla na cidlech abs.

ASR - to same ale funguje i pri jizde a zavisla take jen na cidlech abs.

Takze ASR pokud je tva teorie spravne POJEDE, ALE

------------------------------------------------------------

jednotka ESP je spolecna s ABS/EDS/ASR a je taky zavisla na cidlech kol + dalsich cidlech, takze je otazkou jestli to ABS bude fungovat kdyz bude mit v pameti ulozenou zavadu. Ja si myslim ze mu takhle nepojede nic, protoze ABS se pri jakekoliv chybe vypne. :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Esp je závislé na čidlech ABS, kdežto ABS není závislé na čidlech ESP, tzn. že ABS při výpadku čidel ESP bude stále aktivní. A potrvrzuje to i DP, že při výpadku ESP zůstává ABS/EDS aktivní. Při výpadku čidla ABS, vypadáváji všechny funkce, ale brzdit jde vždy ! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak píšete ABS pojede, ale svítící kontrolky se korektně nezbaví dokud nedodělá všechny čidla a vše nesladí.

BTW: mark 20 a 60 mají jinak umístěný hydroagregát, takže jsou i jiné trubky, je potřeba s tím počítat, ty, co jdou ze zadní části jdou doohýbat, ale ty na přední kola je lepší koupit jiné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...