Publikováno Leden 27, 201015 r Ahoj chtel bych se zeptat na par veci ohledne superB 2,8 nedavno sem koupil rok vyroby 04 potreboval bych poradit a objasnit par veci.. 1.Vsiml jsem si ze nesviti ledka v zrcatku spolujezdce nevite kde by se dala sehnat za kolik a jestli si to muzu sam bez problemu vymenit ? 2.Dal jeste na par fotkach sem videl u 2,8 vyfuk byl videt v narazniku ale ja mam u te svoji vyfuk pod naraznikem a je ohnuty dolu,vypada to spis jako diesel je to normalni ? 3.jeste se zeptam auto ma elektricky sklopna zrcatka ale nikde sem nenasel jakym zbusobem to nastavit abyse pri zamceni vozidla automaticky sklopily,pokud je to vubec mozne ? 4. a jeste jeden dotaz v motoru byl doposud LL 5w-30 muzu to bez problemu pehodit na 5w-40 s tim ze ho budu menit kazdejch 10 000? co pouzivate za oleje diky ! Upraveno Leden 27, 201015 r od snuky
Leden 27, 201015 r ad1) na dvojce octávce to stálo kolem litru ve škodovce a sám to uděláš, ad2) normální to je, ad3) nevím ad4) můžeš Upraveno Leden 27, 201015 r od Pajk85
Leden 28, 201015 r Ahoj - mám taky 2.8: ad 1) běžná závada - mě nesvítí zase u řidiče - jde to celý rozdělat a vyměnit (zvládneš sám) - v origo servisu se dá koupit za 1400,- Lepší možná koupit na vrakáči zrcátka a na levou stranu bych to vzal ad 2) mám eleganci, r.v. 12/2004 a mám ho taky dolu (ten výfuk ) ad 3) lze jen mechanicky - myslim že Laras řešil automatické sklopení - dodělat to jde (samovýroba) ad 4) vyměnit myslím můžeš - já dávám taky 5W-30 a měním po 15tis (Castrol Edge kolem 200,-/litr) ad all) na všechny tyto otázky tu už jsou odpovědi - stačí zadat do vyhledávání...
Únor 4, 201015 r Ad3) automaticky při zamknutí se ti nesklopí, sklopí se pouze v případě, že otočíš regulátorem zrcátek do další čtvrté polohy, tj. 1 - levé zrcátko 2 - vyhřívání 3 - pravé zrcátko 4 - sklápění Upraveno Únor 4, 201015 r od Paolo.007
Únor 5, 201015 r Autor dik ,ptal jsem se v autodilech a je to tak musi se koupit spodek zrcatka ,uz to mam objednany , pokud budu menit olej kazdejch 15 tisic a mam prodolouzenej servisni interval v servisce myslim ze je to to QG1 musim nechat nejak preprogramovat jednotku?
Únor 6, 201015 r No necháš si to napíchnout na vag a tam se zadají jiné hodnoty pro kilometry aby ti palubák dával informaci na kratší výměnu oleje.Dělá se to buďto na kilometry nebo na určitý čas(třeba rok).Samozřejmě to můžeš nechat tak,ale proč bys to dělal že Upraveno Únor 6, 201015 r od vick
Únor 6, 201015 r No necháš si to napíchnout na vag a tam se zadají jiné hodnoty pro kilometry aby ti palubák dával informaci na kratší výměnu oleje.Dělá se to buďto na kilometry nebo na určitý čas(třeba rok).Samozřejmě to můžeš nechat tak,ale proč bys to dělal že
Únor 7, 201015 r Autor jeste se zeptam na jednu vec v servisce mam cca pred 20tis km zaskrtnuto vymena drazkoveho remene - mysli se tim rozvody predpokladam ?Jinak sem s timto motorem spokojenej snad bude slapat bez problemu
Únor 7, 201015 r Spíš je tam "ozubeného řemene" a to jsou rozvody. Jinak když si budíky (výměnu oleje) vymažeš přes čudlík hodin tak se ti automaticky nastaví interval 15tis/rok.
Únor 26, 201015 r Autor diky, jeste jsem prisel na jendu vec,v manualu se pise ze pokud podrzim ostrikovani oken dele jak 2s automaticky se mi ostriknou svetlomety ale at to drzim jak dlouho chci nic se nedeje nevite co by mohlo bejt spatne zamrzly to nebude zkousel jsem to pres den bylo 10 stupnu, pojistky se zdaji taky ok
Únor 26, 201015 r A máš zapnutý potkávačky? Tak to alespoň funguje na OII bez zapnutých světel to nefunguje.
Únor 26, 201015 r Jasně musíš mít zaplá světla jinak ti ostřik nevyjede.A kdyby ani to nepomohlo tak můžeš mít špatný motorek ostřiku světel
Únor 27, 201015 r Autor myslim ze jsem to ukousel s potkavackama ale stejne nic,takze ze by byly oba moturky na svetlech ko ? zkusim jeste pojistky jestli tam treba neco nenajdu a oplachnu pro jistotu svetla teplou vodou..
Únor 27, 201015 r nemyslel jsem motůrky na ostřikovačích.já měl na mysli motůrek ostřiku světel na nádobce s vodou pro ostříkovače.Jsou tam celkem dva ty motorky(čerpadla).Jeden pro světla a druhý pro ostřik čelního skla. Já taky ze začátku zkoušel ostřik bez zaplých světel a jelikož jsem byl sám tak jsem si před auto dal zrcadlo abych viděl jak to chodí a ono nic.Už jsem byl z toho v pasti a pak jsem si vzpoměl na to zapnutí a bum ho jelo to v pohodě.Takže pokud ti ostřikovače normálně vyjedou a jen z nich nejde voda tak bych kouknul na to čerpadélko.
Únor 27, 201015 r Autor s ostrikem to vyzkousim hned zitra jak pises, jeste jsem prisel na jeden problem i po vytazeni klicku mi porad svitilo svetylko v kasliku,vypada to ze se ta packa po zavreni kasliku nedotkla mechanismu, ale ted zas nevim jak to dat dohromady nestalo se to nekomu asi tento dotaz patri spis do interieru ..
Únor 27, 201015 r Jj, stalo. Někde jsem tady dával fotky, jak to má vypadat složený, tak zkus pohledat. Edit: Tady jsem ti to našel. Upraveno Únor 27, 201015 r od Zer0
Únor 28, 201015 r Autor skvely uz to mam slozeny, akorat kdyz to chci vratit do kasliku je tam ten mechanismus nejak volne, nemam to pridelat nejak ke sklicku ?
Březen 20, 201015 r Autor jeste bych chtel pozadat o radu praskla mi na prave strane parkovacka, dival jsem se do podbehu jestli mam vyndat tu zaslepku a vymenit ji tudy nebo je jina cesta neni tam zadny pristup jedna se o 2,8 ??
Březen 21, 201015 r Jde klasicky shora. Vyšroubuješ na příčce 3x kříž. šroub a vyndaš celou tu sací trubku. Pak už se tam dá dostat.
Duben 4, 201015 r Autor diky za pomoc vsechno se mi dle vasich rad podarilo vyresit ,dost casto ctu ,ze je pomerne v hodne pripadech potreba diagnostika VAG , chtel bych si to taky poridit, abych si mohl nastavit ruzne funkce, co jsem procital forum tak je tam snad tisic moznosti co vsechno nastavit od dojeti okynek po zamceni dalkou az po odvzdusneni brzd. Muze mi nekdo poradit co koupit aby to bez problemu fungovalo pres USB na Vistach?Priznam se ze jsem v tomto smeru uplnej zacatecnik. znamej mi pujcil pouze kabel a at si stahnu na internetu urcitou verzi ale nepodarilo se mi spojit se s RJ.On mi tvrdil ze to udajne jemu funguje bez problemu, tak nevim co jsem delal spatne. Budu rad za kazdej postrech.
Červenec 15, 201213 r Ahoj, nikde jsem tu samostatný téma nenašel tak to dám do tohoto, jakožto rady začátečníkům. Jak se prosím vyměňuje pylový/kabinový filtr na supu? Je to jako u O1 pod plastem stěračů před spolujezdcem? Tipuju že ano, ale nevím, jak ten plast vydělat, ab\ch někde něco neurval.. můj tip: - oddělám stěrače - vyšroubuju (myslím 2) šroubky pod krytkama a co dál? U O1 jsem to pak musel vyrvat, drželo to v liště pod oknem, co tady? Díky za odpověď :pivo:
Červenec 15, 201213 r U supa oddelas jen gumu z motoroveho prostoru a vytahnes plast smerem k sobe nic tezkeho pak to das zpet a nandas gumu.
Červenec 15, 201213 r A jak uvidíš před sebou filtr, tak jej drží taková malá příchytka - ta se oddělá a filtr vyndáš, opravdu daleko jednoduší než na Octě.
Červenec 15, 201213 r ne nemusíš.Odtrhneš těsnící gumu která drží torpedo( to je ten velký plast,který je pod předním oknem).Vysuneš torpedo a u spolujezdce uvidíš filtr.Ten jak už zde bylo poznamenáno drží pouze taková plastová západka( je tam jen nasazená).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.