Publikováno Leden 27, 201015 r Mám octavii II s vebastem a nevím jak to má správně fungovat zda se mi že to ohřívá pouze motor a ne interiér poradte jak to má být nastavený nebo jak to vůbec funguje.. Dík
Leden 27, 201015 r je to teplovodny topeni cili toorhiva motor a vodu v okruhu . kdyz nemas zapnutej klicek tak samozrejmne nejdou ventilatory a nema ti kudy teplo moc jit po nastartovani pak uz by ti melo jit do auta teplo. ja teda ho mam ve fabii a vyuzivam ho hlavne k tomu aby motor nestartoval na studeno tak ho naprogramuju na 15 minut pred odjezdem a jak se potom holce jede v teplicku )
Leden 28, 201015 r Ja mám Eberspaecher a ohrieva mi to práve vzduch. Keď človek čaká teraz v zime v aute, tak je to super, ale ranné štarty sú fakt studené, hoci v interiéri je teplo. Takže ja by som bral radšej to teplovodné. Upraveno Leden 28, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Leden 28, 201015 r to sem myslel ze se dava spis do nakladaku teplovzdusny aby si zatopili kdyz tam chrnej do osobacku rozhodne teplovodny
Leden 28, 201015 r je to teplovodny topeni cili toorhiva motor a vodu v okruhu . kdyz nemas zapnutej klicek tak samozrejmne nejdou ventilatory a nema ti kudy teplo moc jit po nastartovani pak uz by ti melo jit do auta teplo. ja teda ho mam ve fabii a vyuzivam ho hlavne k tomu aby motor nestartoval na studeno tak ho naprogramuju na 15 minut pred odjezdem a jak se potom holce jede v teplicku ) Prdy keci kuličky. Každý topení si spíná svoje el. čerpadlo na palivo-ať benzín nebo naftu a současně s čerpadlem se sepnou ventilátory, pokud si je pustíš. U Ebra de nastavit buď stálá rychlost ventilátoru nebo volitelnou. Tak to mám já. Takže když nepustím ventilátor růčo, tak se ohřívá jen motor. U OII to je spřažený s klimoškou. Zkus pustit ventilátor na 1 rychlost a sepni topení a uvidíš. Bez klíčku.
Leden 29, 201015 r Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010). Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl... Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate...
Leden 29, 201015 r dneska jsem to zkusil a pravdou je ze mi webasto topi i pres vetracky a kdyz dam topeni na 4 tak to fuci jak blazen krasne teplej vzduch . to sem doted netusil. takze od ted to bude uz 100% ne vyhraty auto teply starty jsou vyborna vec .ja v tehle pmrazech zhavim tak 1 vterinu
Leden 29, 201015 r Autor Prdy keci kuličky.Každý topení si spíná svoje el. čerpadlo na palivo-ať benzín nebo naftu a současně s čerpadlem se sepnou ventilátory, pokud si je pustíš. U Ebra de nastavit buď stálá rychlost ventilátoru nebo volitelnou. Tak to mám já. Takže když nepustím ventilátor růčo, tak se ohřívá jen motor. U OII to je spřažený s klimoškou. Zkus pustit ventilátor na 1 rychlost a sepni topení a uvidíš. Bez klíčku. Já tedy nevím jak zapnu ten větrák ,když vebasto zapnu dálkovým ovladačem tak do auto vůbec nejdu a nahřeje mi jen motor,já to mám nastavený na 20 minut co tedy s tím větrákem.
Leden 30, 201015 r Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010). Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl... Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate... Pre upresnenie, pokial ma nezavisle kurenie ventil na maly okruh /napr.1,9 TDi /ohrieva predovsetkym interier, pokial nema ohrieva cely system to znamena aj motor. Napr. 1,4TSi ho nema 2,0TDI PD/RS/ ho nema. Ak bezi nez.kurenie a nastartujete motor ohrieva aj motor aj pri verziach s ventilom. Upraveno Leden 30, 201015 r od svatko
Únor 1, 201015 r Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010). Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl... Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate... No ja po 30minutách nezávislého kúrenia mám po naštartovaní asi po prejdení 10 metrov, motor zohriaty na 80 stupňov. A to je vonku teplota napr. -7 stupňov. Takže, čo to v skutočnosti hreje mi je jedno. Dôležitý je výsledok: zohriaty interier a motor. (nemám diesel)
Únor 5, 201015 r a já mám webasto dodatečnou montáž asi dva roky zpět a ohřívá to jak motor tak interier. Ventilátor se mi spouští se spožděním až po určité době běhu topení. Ikdyž fouká ze začátku studený vzduch. Po půl hodině už zcela vytopeno a ručička teploměru se sotva odlepuje od minima. Ale start oproti uplně studenýmu motoru v -17°C v pohodě na jedno krátký škrtnutí.
Únor 7, 201015 r originální montáž u 1,9TDI jako první ohřívá topení, ale studená voda z topení jde přes motor do webata, takže po zahřátí topení se zbytkové teplo dostává i do motoru
Únor 7, 201015 r originální montáž u 1,9TDI jako první ohřívá topení, ale studená voda z topení jde přes motor do webata, takže po zahřátí topení se zbytkové teplo dostává i do motoru A u 1.8 TSI (MR2010) ?
Únor 7, 201015 r podle systému trubek to jde do topení a z něj do motoru, ventil tam neni, takže by to mělo ohřívat i motor
Únor 22, 201015 r podle systému trubek to jde do topení a z něj do motoru, ventil tam neni, takže by to mělo ohřívat i motor chci se zeptat chci ted privezt auto pro znamou golfa v tdi dsg ja mam o2 tdi dsg golf je 1,9 a ja mam 2.0 chtel bych si to webasto z toho vymontovat a nechat . je to problem premontovat ? a pasuje to presne ? ja tam ale jen tohle ovladani ? da se ale asi dokoupit dalka ? kolik se da treba sehnat ? chtel bych hlavne aby se ohral motor nez budu odjizdet ...diky za info
Únor 24, 201015 r chci se zeptat chci ted privezt auto pro znamou golfa v tdi dsg ja mam o2 tdi dsg golf je 1,9 a ja mam 2.0 chtel bych si to webasto z toho vymontovat a nechat . je to problem premontovat ? a pasuje to presne ? ja tam ale jen tohle ovladani ? da se ale asi dokoupit dalka ? kolik se da treba sehnat ? chtel bych hlavne aby se ohral motor nez budu odjizdet ...diky za info Ak je to kúrenie z výroby tak vodné hadice a trubky pasovať určite nebudú/iný motor/, octavia 2 má inú nádobu ostrekovača, iný vzd.filter, DO sa dá doplniť, + treba vyrobiť elektroinštaláciu ku kúreniu......
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.