Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím...v těhle tuhých mrazech jsem byl nucen vyměnit baterii za novou. Mám Octavii r.v. 99, 1.9 TDi 66Kw. Takže volba padla na baterii s hodnotami 12V/74Ah, 680A. Jakmile jsem ji vyměnil, cesta do práce byla v pohodě. Ale z práce problém!!! Po startu se mi rozsvítila kontrolka ASS + začla blikat kontrolka ruční brzdy (vykřičník). Po připojení na VAG mi to nalezlo jednu chybu - kód 00668 (palubní napetí sv. 30, nesmyslný signál, signál mimo toleranci). Pátral jsem kolem baterky a zjistil volný kontakt na mínusové svorce (sjetý závit). Může to být pls tím nebo snad jiný nápad? :) Dík moc za možné varianty... :palec2:

Vloženo
Zdravím...v těhle tuhých mrazech jsem byl nucen vyměnit baterii za novou. Mám Octavii r.v. 99, 1.9 TDi 66Kw. Takže volba padla na baterii s hodnotami 12V/74Ah, 680A. Jakmile jsem ji vyměnil, cesta do práce byla v pohodě. Ale z práce problém!!! Po startu se mi rozsvítila kontrolka ASS + začla blikat kontrolka ruční brzdy (vykřičník). Po připojení na VAG mi to nalezlo jednu chybu - kód 00668 (palubní napetí sv. 30, nesmyslný signál, signál mimo toleranci). Pátral jsem kolem baterky a zjistil volný kontakt na mínusové svorce (sjetý závit). Může to být pls tím nebo snad jiný nápad? :) Dík moc za možné varianty... :palec2:

Tím, že byl volný kontakt na baterce tak jsi taky mohl odpálit diody v alterrnátoru. Dotáhnout, změřit dobíjení . Jinak pojistka na ABS je v v držáku nad baterkou.

Vloženo

No přece Voltmetrem. Pokud si nevíš rady tak raději zajeď k nějakému autoelektrikáři.

Měří se napětí v síti

1. bez zátěže a cca 1500 otáček napětí by mělo být cca až do 13,6 V

2: se zátěží-pozapínáš všechny spotřebiče a totéž.

Vloženo (editace)

Samotný akumulátor má max 12,6V To je ideální stav V autě stejně tolik v síti nenaměříš.

Pokud nebude za podmínek co jsem psal nahoře v síti alespoň cca 13 V tak je to chyba

Změř a napiš sem kolik jsi naměřil.

Pokud bys měl VAG tak se totéž dá najít v měřených hodnotách a nepotřebuješ Voltmetr

Editováno: , autor: Pepa007
Vloženo (editace)

když nevíš jak se dělaj základní věci a co jsou určitý pojmy bude lepší když to přenecháš někomu kdo tomu rozumí.

jinak býval problem u pojistek co jsou nad baterkou vyhnívalo to tam a zrovna nejčastěji 30A pojistka ABS měnil se držák pojistek nad baterkou

Editováno: , autor: notobi
Vloženo

Tak díky všem za rady...konečně vyřešeno. :palec2:

Šlo o nedocvaklou zástrčku ABS co je pod pojistkama na baterce. :smich: Taková kravina...ale jsem rád, že už mi to nežere nervy. ;) Takže jsem ji docvakl a je po problému. Pro jistotu jsem to ještě vystříkal přípravkem na kontakty a vyměnil pojistky pro ABS. Takže ještě jednou díky... :palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...