Přejít na obsah

PEDRO_007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

607 zobrazení profilu

Oznámení PEDRO_007

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, měnil jsem kryt el. zrcátka na svojí oktě (strana řidiče) a jak jsem ho složil, tak při natáčení všemi směry má nějaké sekavé pohyby...nevíte někdo co s tím? (uletěly my 2 nožičky co drží zrcátko) ale je jich tam ještě dost Nejde třeba o špatné nacvaknutí do jiných drážek? Moc díky...
  2. Km sedí, je to auto z rodiny od novoty...mám lepší nápad...prodat a koupit novější...
  3. Jinak mám 10.000km do rozvodů...nemůže to být tím? Asi ještě vymením palivový filtr...
  4. Kovový zvuk nee a cukání tež nee...teda pokud blbě neodmáčknu spojku... Řazení je někdy horší a někdy lepší, ale nebyla už dlouho měněna brzdovka, tak to může být tím (jinak tu měním za týden). Sem tam mi nejde zařadit jednička, prošlápnu znova spojku a je tam. Jinak co sem slyšel, chvějící se fofrklacek může být vychechtlanou kulisou řazení. Aby to nebyly silentbloky na motoru, ale bylo by mi divné že by šly po 160.000km do večných lovišť. O víkendu to dám ještě na vag...nemůže to být špatnýma otáčkama nebo něco v nastavení?
  5. Setrvak? Jako sem tam se s saltpakou peru, ale jinak razeni v pohode...
  6. Zdravím, mám menší problém. Poslední dobou sleduji na své Octe 1.9 TDi...r.v. 99...66kW, že mi při dojezdu vibruje motor. Teda většinou to sleduju na volnoběh...jakmile prošlápnu spojku nebo plyn...přestane to a vše ok. Někde sem četl, že by to mohlo být nějakým čidlem na spojkovém pedálu. Začala mi též třepat v určitých otáčkách šaltrpáka...ale to bude pravděpodobně už vytřepaná kulisa řazení...přece jenom to má už 165.000km městského provozu... Tak díky za nějaký ten typ...
  7. To bude asi šichta co? Je třeba auto hodit na zvedák? Myslím zvednout celé? Nebo se to kutí z interiéru a pak něco v motoru?
  8. Zdravím...nemáte někdo problém s nepřesností řazení? Zjistil jsem, že mám vůli v kulise řazení. V určitých otáčkách se třepe řadička a když ji přitáhnu k sobě, tak přestane. Po oddělání koženky u řadičky je drnčení hlasitější. Mám Oct. I, 1.9 TDi, 66kW, r.v. 99... Nejspíš pomůže výměna kulisy, ale musím ji měnit celou? Nestačilo by vyměnit pouze tu bílou plastovou kuličku na spodním konci řadičky? Díky za návrhy...
  9. Tak díky všem za rady...konečně vyřešeno. Šlo o nedocvaklou zástrčku ABS co je pod pojistkama na baterce. Taková kravina...ale jsem rád, že už mi to nežere nervy. Takže jsem ji docvakl a je po problému. Pro jistotu jsem to ještě vystříkal přípravkem na kontakty a vyměnil pojistky pro ABS. Takže ještě jednou díky...
  10. už mám koupenou mínusovou svorku a sprej na kontakty...jinak multimetr už sem taky vykopal...zítra se na to kouknu :-)
  11. ok...změřím a pisnu...teď jsem našel na fóru, že bych měl zkontrolovat pod baterkou nějaký kontakt co se týče kostry...musím se kouknout...moc nevím o co jde :-)
  12. A to napětí by mělo být v obou případech v nějaké toleranci jo? Tak poznám že dobíjí? Voltmetr mám... :-)
  13. Myslíš že by to mohl být altík? Tak proč by svítilo ABS? A jak prosím tě proměřím dobíjení? Díky
  14. Zdravím...v těhle tuhých mrazech jsem byl nucen vyměnit baterii za novou. Mám Octavii r.v. 99, 1.9 TDi 66Kw. Takže volba padla na baterii s hodnotami 12V/74Ah, 680A. Jakmile jsem ji vyměnil, cesta do práce byla v pohodě. Ale z práce problém!!! Po startu se mi rozsvítila kontrolka ASS + začla blikat kontrolka ruční brzdy (vykřičník). Po připojení na VAG mi to nalezlo jednu chybu - kód 00668 (palubní napetí sv. 30, nesmyslný signál, signál mimo toleranci). Pátral jsem kolem baterky a zjistil volný kontakt na mínusové svorce (sjetý závit). Může to být pls tím nebo snad jiný nápad? Dík moc za možné varianty...
  15. Zdravím...přesně tuhle váhu mám...chci ji taky vyčistit. Dá se ještě nějak rozdělat nebo ji musím vyčistit v téhle podobě...díky
×
×
  • Vytvořit nový...