Únor 5, 201015 r Autor Když jsem tankoval posledně, ukazovalo mi to dojezd 30 km. Pistole vypla při 37 litrech. Přes odvzdušňovací kolík jsem tam natankoval 47 litrů. To znamená, že celkem po natankování mohlo být v nádrži tak 50 litrů. Ručička se pohla po ujetých 200 km přesně. Dnes jsem jezdil opět trasu kopečky-zastávky-nastartování 25x-teplota +4°C. Spotřeba 6,1 litrů. Jak si nejpřesněji zpočítáš spotřebu? Zkus to prosím použít na příkladu mého posledního tankování. Díky
Únor 6, 201015 r Autor Po natankování cca 50 litrů (47 litrů přes odvzdušňovák + 3 litry cca zbytek) mi ručička klesla po ujetí 200 km přesně.
Duben 4, 201015 r F II 1.2 12V nejvice 43.5 litru (na ceste z autosalonu) jinak pri hladovem oku 38.5 litru, takze opravdu rezerva 7 litru bezne 38-42 litru (oko, pulka rezervy) komu se tam dari lit vice tak 1) bud nici nadobku s aktivnim uhlim (treba pres ten odvzdusnovak), leje se to do bezpecnostnoho prostoru nadrze (palivo ma velkou teplotni roztaznost), casty problem u F I 2) cerpaci stojan pekne keca (napr. benzinka Praha 9 Cerny most pod Globusem) Upraveno Duben 4, 201015 r od DEFIANT
Duben 6, 201015 r To mas nejak overeny? Jezdim tam celkem casto... Tankoval jsem tam 2x hned na krajnim stojanu (blizko placeni) a tak velkou nadrz nemam aby to byla pravda (a dle realneho dojezdu jsem tu nadrz nepreplnil), ted radeji volim ten Agip pod Makrem Upraveno Duben 6, 201015 r od DEFIANT
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.