Koldo Vloženo 3. Květen 2006 Vloženo 3. Květen 2006 Prosím poraďte: Menil som BSG 6Q2 za 6Q1, mam jeden problem. Stále idú stierače ako pri cyklovači na najkratší cyklus. V bloku nameraných hodnôt VAG píše: prepínač stieračov zapnutý (pri páčke v polohe vypnuté) a cyklovač stieračov nezmyselný signál. Nemáte niekto schému zapojenia stieračov pre sedan 1,2 model 2003 a pre krátku Fabku? Bude to nejako inak zapojené, RJ je asi staršia (2001?) Citovat
Koldo Vloženo 4. Květen 2006 Autor Vloženo 4. Květen 2006 Ďakuje, ale pes je zakopaný niekde inde. Staršie RJ majú ináč zapojený cyklovač, nie na + ale na - a na vývode, kde je u novších RJ vstup od relé pal. čerpadla (predčerpanie paliva) je u starších pripojený vstup cyklovača od prepínača stieračov - preto stierače stále idú. Keď som porovnával vývody RJ som to prehliadol. Takže teraz zháňam RJ 6Q1 (0) od roku výroby 2001 - ak by niekto mal napíšte: koalasystem@zoznam.sk Citovat
Host kunikosita Vloženo 4. Květen 2006 Vloženo 4. Květen 2006 Vím jak se to dá přepojit tak aby to fungovalo. Odkud jsi? Citovat
Koldo Vloženo 9. Květen 2006 Autor Vloženo 9. Květen 2006 Som z Trnavy, prepojiť by som si to vedel, ale chcem radšej origo. Prepojenie bude aktuálne, ak nezoženiem novšiu RJ,ale aj tak dik. Citovat
Majk Vloženo 9. Květen 2006 Vloženo 9. Květen 2006 Taky jsem měnil BSG kvůli dodatečné montáži oken a svítí mi kontrolka ABS a porucha brzd.Auto ABS nemá.Dá se to nějak odstranit? Citovat
Koldo Vloženo 9. Květen 2006 Autor Vloženo 9. Květen 2006 Adresa 19 kódovanie 00012 (servo a airbag) ty máš kód 14 (servo, airbag a ABS) Citovat
Koldo Vloženo 11. Červenec 2006 Autor Vloženo 11. Červenec 2006 Nakoľko som nezohnal novšiu RJ ( cca. od RV 2001) chcel som použiť staršiu (mám sedan 1,2 47 kW RV 2003). Problém s iným zapojením stieračov mám ošetrený, ale RJ morota nechce komunikovať s RJ BSG (6Q1 937 049) - aspoň si to myslím. Po aktivácii tempomatu vypisuje VAG chybu 18045 - pohon datovej zbernice centralnej riadiacej jednotky elektriky bez odozvy a tempomat nefachčí. Ak sa pozriem na blok nameraných hodnôt RJ motora 66 - tempomat aktivovaný, ale manipulácia s páčkou tempomatu bez odozvy. Kto vie nech poradí. Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 podívej se,jestli je z dělící stěny natáhlý drát do RJ.Jelikož jsi tam měl BSG co nepodporovala tempomat,nemusí tak káblík být Citovat
Koldo Vloženo 11. Červenec 2006 Autor Vloženo 11. Červenec 2006 Cosby> Ď. Nemáš popis zapojenia konektoru RJ motora. Je jednoduchšie to odmerať, ako rozoberať - momentálne nemám DP (som na dovolenke a nedá mi to spať ). Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 nic nezměříš.Musíš zhodit stěrač.mechanismus a mrknout,jestli ten drát z dělící stěny vede nebo s měřených hodnotách ve Vagu,jestli komunikuje Citovat
Koldo Vloženo 11. Červenec 2006 Autor Vloženo 11. Červenec 2006 Odmerať by sa to malo dať. Na uvedenom vodiči je +12V po zapnutí tempomatu. Len potrebujem vedieť číslo pinu na RJ motoru. Kamarát mi to pozeral, ale len pre 1,2 2002 - tam je to pin č. 69. Takže po zapnutí tempomatu sa musí objaviť 12V na tomto pine. Pozeral som to priamo na konektore RJ motoru - ak je to on, nemám tam vodič po medzistenu . Môžete mi pozrieť niekto v DP či je to pin 69 aj pre 1,2 47 kW rv 2003. Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 mrknul bych,ale nemám v PC DP Fábia.Koupil jsem nový NTB a mám tu jen Octu a Superba,ale jak jsem psal,pokud BGS nepodporovala tempomat,nebudeš tam mít kabel.Teď jsem řešil tempomat na GIV kde jde do mezistěny 4 dráty a nebyl tam ani jeden Citovat
Koldo Vloženo 11. Červenec 2006 Autor Vloženo 11. Červenec 2006 Kábel tam nie je, len musím vedieť na 100% že je to pin č. 69 Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 to ti fakt teď neřeknu,nemám po ruce DP.Mám schéma,mrknu,jestli je to tam. Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 tak ve schématu mám napsáno,že vede pouze do RJ. Citovat
Koldo Vloženo 11. Červenec 2006 Autor Vloženo 11. Červenec 2006 Ak by si mi to mohol pozrieť, je to pri riadiacej jednotke Simos, lambda sonde, elektromagnetický ventil nádobky s akt. uhlím. Ď. Citovat
cosby Vloženo 11. Červenec 2006 Vloženo 11. Červenec 2006 Jak jsem psal.Mám nový notebook a DP fábia tu nemám,až večer Citovat
Koldo Vloženo 22. Červenec 2006 Autor Vloženo 22. Červenec 2006 Páni, kto máte DP pre Fabiu rv 2003 1,2 47 kW, môžete mi pozrieť zapojenie tempomatu v RJ motoru. DP mám len do roku 2002 a tam je to pin 69. Ak pripojím tempo na tento pin, po aktivácii tempomatu VAG stále hlási chybu: 18045 pohon datovej zbernice centralnej elektroniky bez odozvy . RJ BSG je 6Q1 tempo ani zaboha nechce ist Citovat
cosby Vloženo 22. Červenec 2006 Vloženo 22. Červenec 2006 co to je za kravinu??Do roku 05 je to do bílé svorkovnice pin 10 Citovat
Koldo Vloženo 22. Červenec 2006 Autor Vloženo 22. Červenec 2006 Vodič čo ide z bielej svorkovnice pin 10 do RJ motoru - nie je tam a potrebujem ho zapojiť. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.