Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím poraďte: Menil som BSG 6Q2 za 6Q1, mam jeden problem.

Stále idú stierače ako pri cyklovači na najkratší cyklus. V bloku nameraných hodnôt VAG píše: prepínač stieračov zapnutý (pri páčke v polohe vypnuté) a cyklovač stieračov nezmyselný signál. Nemáte niekto schému zapojenia stieračov pre sedan 1,2 model 2003 a pre krátku Fabku? Bude to nejako inak zapojené, RJ je asi staršia (2001?)

Vloženo

Ďakuje, ale pes je zakopaný niekde inde.

Staršie RJ majú ináč zapojený cyklovač, nie na + ale na - a na vývode, kde je u novších RJ vstup od relé pal. čerpadla (predčerpanie paliva) je u starších pripojený vstup cyklovača od prepínača stieračov - preto stierače stále idú. Keď som porovnával vývody RJ som to prehliadol. Takže teraz zháňam RJ 6Q1 (0) od roku výroby 2001 - ak by niekto mal napíšte: koalasystem@zoznam.sk

Host kunikosita
Vloženo

Vím jak se to dá přepojit tak aby to fungovalo. Odkud jsi?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nakoľko som nezohnal novšiu RJ ( cca. od RV 2001) chcel som použiť staršiu (mám sedan 1,2 47 kW RV 2003). Problém s iným zapojením stieračov mám ošetrený, ale RJ morota nechce komunikovať s RJ BSG (6Q1 937 049) - aspoň si to myslím. Po aktivácii tempomatu vypisuje VAG chybu 18045 - pohon datovej zbernice centralnej riadiacej jednotky elektriky bez odozvy a tempomat nefachčí. Ak sa pozriem na blok nameraných hodnôt RJ motora 66 - tempomat aktivovaný, ale manipulácia s páčkou tempomatu bez odozvy.

Kto vie nech poradí.

Vloženo

Cosby> Ď. Nemáš popis zapojenia konektoru RJ motora. Je jednoduchšie to odmerať, ako rozoberať - momentálne nemám DP (som na dovolenke a nedá mi to spať ).

Vloženo

Odmerať by sa to malo dať. Na uvedenom vodiči je +12V po zapnutí tempomatu. Len potrebujem vedieť číslo pinu na RJ motoru. Kamarát mi to pozeral, ale len pre 1,2 2002 - tam je to pin č. 69. Takže po zapnutí tempomatu sa musí objaviť 12V na tomto pine. Pozeral som to priamo na konektore RJ motoru - ak je to on, nemám tam vodič po medzistenu :(. Môžete mi pozrieť niekto v DP či je to pin 69 aj pre 1,2 47 kW rv 2003.

Vloženo

mrknul bych,ale nemám v PC DP Fábia.Koupil jsem nový NTB a mám tu jen Octu a Superba,ale jak jsem psal,pokud BGS nepodporovala tempomat,nebudeš tam mít kabel.Teď jsem řešil tempomat na GIV kde jde do mezistěny 4 dráty a nebyl tam ani jeden

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Páni, kto máte DP pre Fabiu rv 2003 1,2 47 kW, môžete mi pozrieť zapojenie tempomatu v RJ motoru. DP mám len do roku 2002 a tam je to pin 69. Ak pripojím tempo na tento pin, po aktivácii tempomatu VAG stále hlási chybu: 18045 pohon datovej zbernice centralnej elektroniky bez odozvy . RJ BSG je 6Q1 tempo ani zaboha nechce ist :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...