Publikováno Květen 3, 200619 r Prosím poraďte: Menil som BSG 6Q2 za 6Q1, mam jeden problem. Stále idú stierače ako pri cyklovači na najkratší cyklus. V bloku nameraných hodnôt VAG píše: prepínač stieračov zapnutý (pri páčke v polohe vypnuté) a cyklovač stieračov nezmyselný signál. Nemáte niekto schému zapojenia stieračov pre sedan 1,2 model 2003 a pre krátku Fabku? Bude to nejako inak zapojené, RJ je asi staršia (2001?)
Květen 4, 200619 r Autor Ďakuje, ale pes je zakopaný niekde inde. Staršie RJ majú ináč zapojený cyklovač, nie na + ale na - a na vývode, kde je u novších RJ vstup od relé pal. čerpadla (predčerpanie paliva) je u starších pripojený vstup cyklovača od prepínača stieračov - preto stierače stále idú. Keď som porovnával vývody RJ som to prehliadol. Takže teraz zháňam RJ 6Q1 (0) od roku výroby 2001 - ak by niekto mal napíšte: koalasystem@zoznam.sk
Květen 9, 200619 r Autor Som z Trnavy, prepojiť by som si to vedel, ale chcem radšej origo. Prepojenie bude aktuálne, ak nezoženiem novšiu RJ,ale aj tak dik.
Květen 9, 200619 r Taky jsem měnil BSG kvůli dodatečné montáži oken a svítí mi kontrolka ABS a porucha brzd.Auto ABS nemá.Dá se to nějak odstranit?
Květen 9, 200619 r Autor Adresa 19 kódovanie 00012 (servo a airbag) ty máš kód 14 (servo, airbag a ABS)
Červenec 11, 200619 r Autor Nakoľko som nezohnal novšiu RJ ( cca. od RV 2001) chcel som použiť staršiu (mám sedan 1,2 47 kW RV 2003). Problém s iným zapojením stieračov mám ošetrený, ale RJ morota nechce komunikovať s RJ BSG (6Q1 937 049) - aspoň si to myslím. Po aktivácii tempomatu vypisuje VAG chybu 18045 - pohon datovej zbernice centralnej riadiacej jednotky elektriky bez odozvy a tempomat nefachčí. Ak sa pozriem na blok nameraných hodnôt RJ motora 66 - tempomat aktivovaný, ale manipulácia s páčkou tempomatu bez odozvy. Kto vie nech poradí.
Červenec 11, 200619 r podívej se,jestli je z dělící stěny natáhlý drát do RJ.Jelikož jsi tam měl BSG co nepodporovala tempomat,nemusí tak káblík být
Červenec 11, 200619 r Autor Cosby> Ď. Nemáš popis zapojenia konektoru RJ motora. Je jednoduchšie to odmerať, ako rozoberať - momentálne nemám DP (som na dovolenke a nedá mi to spať ).
Červenec 11, 200619 r nic nezměříš.Musíš zhodit stěrač.mechanismus a mrknout,jestli ten drát z dělící stěny vede nebo s měřených hodnotách ve Vagu,jestli komunikuje
Červenec 11, 200619 r Autor Odmerať by sa to malo dať. Na uvedenom vodiči je +12V po zapnutí tempomatu. Len potrebujem vedieť číslo pinu na RJ motoru. Kamarát mi to pozeral, ale len pre 1,2 2002 - tam je to pin č. 69. Takže po zapnutí tempomatu sa musí objaviť 12V na tomto pine. Pozeral som to priamo na konektore RJ motoru - ak je to on, nemám tam vodič po medzistenu . Môžete mi pozrieť niekto v DP či je to pin 69 aj pre 1,2 47 kW rv 2003.
Červenec 11, 200619 r mrknul bych,ale nemám v PC DP Fábia.Koupil jsem nový NTB a mám tu jen Octu a Superba,ale jak jsem psal,pokud BGS nepodporovala tempomat,nebudeš tam mít kabel.Teď jsem řešil tempomat na GIV kde jde do mezistěny 4 dráty a nebyl tam ani jeden
Červenec 11, 200619 r Autor Ak by si mi to mohol pozrieť, je to pri riadiacej jednotke Simos, lambda sonde, elektromagnetický ventil nádobky s akt. uhlím. Ď.
Červenec 22, 200619 r Autor Páni, kto máte DP pre Fabiu rv 2003 1,2 47 kW, môžete mi pozrieť zapojenie tempomatu v RJ motoru. DP mám len do roku 2002 a tam je to pin 69. Ak pripojím tempo na tento pin, po aktivácii tempomatu VAG stále hlási chybu: 18045 pohon datovej zbernice centralnej elektroniky bez odozvy . RJ BSG je 6Q1 tempo ani zaboha nechce ist
Červenec 22, 200619 r Autor Vodič čo ide z bielej svorkovnice pin 10 do RJ motoru - nie je tam a potrebujem ho zapojiť.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.