Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím kamarádi.Vzhledem k tomu,že se chystám k výměně brzdovky tak bych chtěl znát váš názor na brzdovku s označením DOT5.1

Vím že do supa se lije DOT4 ale uškodí když tam dám tu druhou?Měla by být kvalitnější nebo se pletu?

Vloženo

DOT 5.1 je dobrá volba Je misitelná s DOT 4 Ve všech naších autech mám DOT 5.1 od OMV už několik let a všechno v pořádku Dávám ji i do veteránů.

VDOT 5.1 plní předepsamou normu FMVSS jako DOT4

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdar kucí.Mám problém a tím pádem i dotaz.Propadá se mi při brzdění brzdový pedál.když prudce šlápnu na pedál tak auto sice zpomalí ale po chvilince mi klesne pedál s nohiu ještě tak o třetinu.To auto nebrzdí dobře.

loni jsem měnil kapalinu páč to nebrzdilo dle mých představ ale nelepšilo se to a tak jsem letos přistoupil k opětovné výměně kapaliny tentokráte pomocí odsávačky páč jsem si myslel že je to třeba zavzdušněno.Žel ani po tomto úkonu to není ono.

Ptám se tedy čím to může být?Může propouštět brzdový válec(při pohledu na něj nebylo ale nic patrné) nebo to může být tím že by to chtělo třeba vyměnit už kotouče i s deskama(desky ještě mají asi cenťák) nebo stačí trošinku poštelovat pedál nebo ještě něčím to může být?

Když jsem se díval na kotouče tak jsou na nich už samozřejmě semtam drážky.Co mě ale zarazilo tak je to že drážky nejsou jen podelné ale i kolmé.

Napadá vás něco?nerad bych si rozbil hubu což se mi už několikrát málem stalo když jsem to taktak dobrzdil a nevrazil do auta předemnou.A to bylo v minimální rychlosti.

Díky za jakýkoli poznatek

Vloženo

No to ti teda nezávidím. Tipuju to na ten brzdový válec. Může být poškozený (vydřený). Dalo by se to dobře poznat po zaslepení jeho vývodů. Stejně jsem to řešil v práci, je to ale blbá práce. Většinou musí válec ven, pokud nejsou vývody nahoru.

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

tak měl by ti stačit litr kapaliny a nejlepší výběr co jsem zatím viděl tak byl na stránkách autokelly.

Já vzal radši dva litry(ikdyž by bohatě stačil litr a půl).To z důvodů dolévání při odvzdušnění.

Vloženo

Ne ne dával jsem DOT4 a bylo to přímo od škodovky.Na aukru se to dalo sehnat za nějakých 100kč/litr.Byla to bílá plastová nádoba se znakem škoda.Po druhé jak jsem to měnil tak už jsem dával od autokelly a to byla hranatá piksla,ale už nevím přesně název.Mám to v garáži,ale tam teď zatím nemám cestu

Vloženo

Jo, a hlavně si to nevyměňuj sám , bez vagu, nebo uděláš víc škody jak užitku , jako já!! Někdo mi tu jednou řikal že na superbu si sám akorát umyješ okno a je to pravda!!! :feve:

Vloženo

to bych sám nezvládl. Na mych bedrech bude lezet akorat ta cast s "naslapanim" pedalu pri odvzdusneni brzd

..jinak se sverim do pece odbornika :palec2: akorat material na DAY D uz kupuju pomalu dopředu (cca unor/brezen vymena vsech filtru,olej, komplet brzdy predni naprava + brzdovka, stk,emise :feve: )

a to umyvani oken taky neni nic jednoduchyho :D

takova spoust po me zustala kdyz jsem chtel umyt okna od soli,bo pres ne nebylo videt :ph34r:

164606_1625245604389_1634005357_1446860_3368493_n.jpg

Vloženo

No pokud to necháš na odborníkovi a bude to v servise tak ti odpadne i to našlapavání pedálem,protože oni to dělají přes odsávačku a u toho nepotřebuješ našlapávat.

Vloženo

Víťo tak jak si to vyřešil ? Včem byl nebo je problem ?

Doufam,že vám nevadí když přispěju a ještě nejsem majitelem SUpíka, ale v červnu cca koncem června budu hrdym majitelem :-) ( Zbyva me jeste 6 vyplat a budu na nej mit.. )

Vloženo

No nevyřešil jsem to nijak.Byl jsem na STK a tam to na těch jejich grafech ukazovalo,že je vše v pořádku tak je to asi jen můj dojem.Případnou změnu poznám asi až při vyměně kotoučů,destiček a výměně hadiček které tam vedou.Začíají být zteřelé a i tam tudy se později může ukázat netěsnost soustavy

Vloženo (editace)

bfluid2006_mit-tabelle_en.jpg

nerozumim te rozdilne "viskozite" u SL.6 (700mm2)versus TYP 200(1400mm2)

kdyz jsem je srovnal cenove (laicky drazsi = lepsi) tak TYP 200 stoji o neco MALO vic, ale zase u toho SL.6 maji napsany pro elektronicky systemy,to jako ze pro ABS, ESP... je lepsi mit nizsi viskozitu, ten TYP 200 ma zase vyssi bod varu coz je lepsi,ne? :kol-25: ...kdyz bych nehledel na cenu,tak podle tech parametru co udava vyrobce by byla vhodnejsi ktera pro superba? :kol-135:

ps: prisaham ze je to muj posledni prispevek na tema brzdova kapalina :D:blush:

ps: obe dve splnuji SAE Specification J1703-FMVSS 116/DOT4

Editováno: , autor: Karol Wojtyla

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...