Květen 24, 200619 r Tak jinak - Bude 2.0 TDi 4x4 103kW, RS TDi 125kW.2.0 TDi 103 kW - klasika PD 2.0 TDi 125kW - PD s piezovstrikovacema jj souhlas , je fajn že bude 4x4 v dieslu
Květen 24, 200619 r Vite uz nekdo tech. data u toho 2.0TDi 125kW, zrychleni, kroutak atd. ...myslim ze ani u Audi neni zatim tahle motorizace. Jedine co sem o tom nekde cetl ze 0-100 by melo byt za 8,2
Květen 24, 200619 r s tím common-railem je fakt že si nejsem jist,mlely jsme do tel.pátý přes devátý,ale ta verze Combi 4x4 2.0TDI 125kw je pravdivá,je o ní i článek na stránkách AutoRevue.
Květen 24, 200619 r RS TDI ma 0-100 za 8,5 jinak 2.0 TDI 4x4 ma jen 103kw a 0-100 za 9,9 vice viz PN_04_06_CZ
Květen 30, 200619 r Ahoj už jste někdo slyšet ten nový dvoulitr? Projevily se ty hřídele nějak na hlučnosti která je normálně u 2.0 TDI dost velká? Díky za info
Květen 31, 200619 r hlučnost u dobře zajetýho dvoulitru je úplně normální a nevím, co se to rozmohlo za pověru. Obecně jsou motory PD trochu zvukově ostřejší, což asi plyne z koncepce vstřikování. Nevěřím, že by motor v RS TDI byl poslechově jinej, ale samozřejmě jsem ho ještě neslyšel.
Červen 1, 200619 r Mňam! Po cipu tak 220HP, ujde Jojo celkem pekny .... ale benzin ji furt spraska :-)
Červen 1, 200619 r no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny...
Červen 1, 200619 r no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny... Jojo tak sem to samo myslel ... ale kdyz si vemes ze tadle nechipla ma 8,2 na 100 a to i RS O1 ma mene :-)
Červen 1, 200619 r nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-)
Červen 1, 200619 r nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-) No myslel sem nechipnuta benzinova OI RS a nechipnutou OII RS Tdi
Červen 3, 200619 r jj taky jsem už o tom slyšel a četl ... je to paráda pojede to slušně a ještě za pár litříku naftičky ) P.S.: ještě přibyla 4x4 s 2.0 PD TDI ) což je asi ideální kombinace )
Červen 3, 200619 r nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-) no aby to za pár let nebylo jinak viz vytrvalostní závody a Audi R10 TDI abychom se pánové ještě nedivili, stejně za chvili zapomenem jak na naftu tak na benzin
Červen 14, 200718 r Zdravím klan majitelů OII. Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny. Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem. Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum. Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi. V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda. Setkal se s tim nekdo z vas? Diky za poznatky.
Červen 15, 200718 r Zdravím klan majitelů OII. Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny. Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem. Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum. Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi. V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda. Setkal se s tim nekdo z vas? Diky za poznatky. Ahoj, mám s 2,0 TDI 103 kW stejnou zkušenost. Nastalo to asi 1,5 roce provozu a nejdříve jsem se obával, že se mi voda ztrácí. Pak se to usadilo - asi opravdu nějaká hadice změnila tvar. Od té doby zatím půl roku bez problémů.
Červen 15, 200718 r tak to já mám trochu nepříjemnější zkušenost. Tohle se mi stalo, když mi zmyzla voda díky porézní hlavě. Řešení bylo prosté. Výměna makovice za cca 35 000,- Kč. Naštěstí v záruce. Možnost, že hadice změní tvar mi příjde celkem úsměvná.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.