Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Vite uz nekdo tech. data u toho 2.0TDi 125kW, zrychleni, kroutak atd. ...myslim ze ani u Audi neni zatim tahle motorizace.

Jedine co sem o tom nekde cetl ze 0-100 by melo byt za 8,2

Host Guest_roman5a9
Vloženo

s tím common-railem je fakt že si nejsem jist,mlely jsme do tel.pátý přes devátý,ale ta verze Combi 4x4 2.0TDI 125kw je pravdivá,je o ní i článek na stránkách AutoRevue.

Vloženo

hlučnost u dobře zajetýho dvoulitru je úplně normální a nevím, co se to rozmohlo za pověru. Obecně jsou motory PD trochu zvukově ostřejší, což asi plyne z koncepce vstřikování. Nevěřím, že by motor v RS TDI byl poslechově jinej, ale samozřejmě jsem ho ještě neslyšel.

Vloženo
Mňam! -_- Po cipu tak 220HP, ujde ;)

-_- Jojo celkem pekny .... ale benzin ji furt spraska :-)

Vloženo

no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny...

Vloženo
no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny...

Jojo tak sem to samo myslel ... ale kdyz si vemes ze tadle nechipla ma 8,2 na 100 a to i RS O1 ma mene :-)

Vloženo
nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-)

No myslel sem nechipnuta benzinova OI RS a nechipnutou OII RS Tdi

Vloženo

jj taky jsem už o tom slyšel a četl ... je to paráda :)

pojede to slušně a ještě za pár litříku naftičky )

P.S.: ještě přibyla 4x4 s 2.0 PD TDI :)) což je asi ideální kombinace :))

Vloženo
nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-)

no aby to za pár let nebylo jinak viz vytrvalostní závody a Audi R10 TDI ;) abychom se pánové ještě nedivili, stejně za chvili zapomenem jak na naftu tak na benzin

  • o 4 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Zdravím klan majitelů OII.

Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny.

Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem.

Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum.

Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi.

V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda.

Setkal se s tim nekdo z vas?

Diky za poznatky.

Vloženo
Zdravím klan majitelů OII.

Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny.

Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem.

Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum.

Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi.

V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda.

Setkal se s tim nekdo z vas?

Diky za poznatky.

Ahoj,

mám s 2,0 TDI 103 kW stejnou zkušenost. Nastalo to asi 1,5 roce provozu a nejdříve jsem se obával, že se mi voda ztrácí. Pak se to usadilo - asi opravdu nějaká hadice změnila tvar. Od té doby zatím půl roku bez problémů.

Vloženo

tak to já mám trochu nepříjemnější zkušenost. Tohle se mi stalo, když mi zmyzla voda díky porézní hlavě. Řešení bylo prosté. Výměna makovice za cca 35 000,- Kč. Naštěstí v záruce. Možnost, že hadice změní tvar mi příjde celkem úsměvná.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...