Ludvíček Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Tak jinak - Bude 2.0 TDi 4x4 103kW, RS TDi 125kW.2.0 TDi 103 kW - klasika PD 2.0 TDi 125kW - PD s piezovstrikovacema jj souhlas , je fajn že bude 4x4 v dieslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Vite uz nekdo tech. data u toho 2.0TDi 125kW, zrychleni, kroutak atd. ...myslim ze ani u Audi neni zatim tahle motorizace. Jedine co sem o tom nekde cetl ze 0-100 by melo byt za 8,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_roman5a9 Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 s tím common-railem je fakt že si nejsem jist,mlely jsme do tel.pátý přes devátý,ale ta verze Combi 4x4 2.0TDI 125kw je pravdivá,je o ní i článek na stránkách AutoRevue. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 RS TDI ma 0-100 za 8,5 jinak 2.0 TDI 4x4 ma jen 103kw a 0-100 za 9,9 vice viz PN_04_06_CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 chci ty piezo vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortez Vloženo 30. Květen 2006 Sdílet Vloženo 30. Květen 2006 Ahoj už jste někdo slyšet ten nový dvoulitr? Projevily se ty hřídele nějak na hlučnosti která je normálně u 2.0 TDI dost velká? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 31. Květen 2006 Sdílet Vloženo 31. Květen 2006 hlučnost u dobře zajetýho dvoulitru je úplně normální a nevím, co se to rozmohlo za pověru. Obecně jsou motory PD trochu zvukově ostřejší, což asi plyne z koncepce vstřikování. Nevěřím, že by motor v RS TDI byl poslechově jinej, ale samozřejmě jsem ho ještě neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Tak uz je to tu zas ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Mňam! Po cipu tak 220HP, ujde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Mňam! Po cipu tak 220HP, ujde Jojo celkem pekny .... ale benzin ji furt spraska :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 no, ono to 200k RS TFSI neni zase zadnej zazrak a kdyz bude mit chipnutyho toho ropaka, tak pri 220 konich se kroutak bude pohybovat sakra vysoko(tipuju ze kolem 450Nm), takze to uz se ta benzinova mozna zapoti. samozrejme, ze kdyby to bylo fer a chipla se i ta benzinova, tak je to jasny... Jojo tak sem to samo myslel ... ale kdyz si vemes ze tadle nechipla ma 8,2 na 100 a to i RS O1 ma mene :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-) No myslel sem nechipnuta benzinova OI RS a nechipnutou OII RS Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 jj taky jsem už o tom slyšel a četl ... je to paráda pojede to slušně a ještě za pár litříku naftičky ) P.S.: ještě přibyla 4x4 s 2.0 PD TDI ) což je asi ideální kombinace ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borg Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 nechiplou myslis ty dieselovou? je jasny, ze benzin bude mit v tomhle vzdycky navrch, o tom zadna. jinak by F1 byly uz davno v rope :-) no aby to za pár let nebylo jinak viz vytrvalostní závody a Audi R10 TDI abychom se pánové ještě nedivili, stejně za chvili zapomenem jak na naftu tak na benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mefisto Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Jo a budem jezdit s neznalkem na sodofku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brumla Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Zajímavé srovnání dynamických hodnot Octavie RS TDi a TFSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 UZ se na ni tesim a v te bile to bude vonavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2006 Škoda, že tam nie je aj to TFSI komplet. Inak ja by som za TDI nemenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Zdravím klan majitelů OII. Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny. Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem. Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum. Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi. V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda. Setkal se s tim nekdo z vas? Diky za poznatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 u GIII. duvod bylo zavzdušněný potrubí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jilek Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 Zdravím klan majitelů OII. Mam ted OII RS TDi a dnes rano se mi po ujeti asi 3km ozvala kontrolka hladiny chladící kapaliny. Dojel jsem jeste 4km do prace (teplomer se nehnul a zustal na 90°C) a podival jsem se na nadrzku. Hladina chladící kapaliny byla cca 3cm pod minimem. Nechal jsem to trochu vychladnout a kdyz jsem pak opatrne oteviral nadobku, za syceni se hladina zvedla az na maximum. Chapu, ze je v systemu tlak a ze kapalina meni objem s teplotou, ale tohle mi prijde fakt zvlastni. Jako kdyby natlakovanim nejaka hadice neudrzela tvar, roztahla se a zvetsoval se tak objem systemu. Otazka by pak byla, jak dlouho ta hadice vydrzi. V servisu mi navic rekli, ze hladina se u zahrateho motoru bezne dostava pod minimum - to se mi nejak nezda. Setkal se s tim nekdo z vas? Diky za poznatky. Ahoj, mám s 2,0 TDI 103 kW stejnou zkušenost. Nastalo to asi 1,5 roce provozu a nejdříve jsem se obával, že se mi voda ztrácí. Pak se to usadilo - asi opravdu nějaká hadice změnila tvar. Od té doby zatím půl roku bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 tak to já mám trochu nepříjemnější zkušenost. Tohle se mi stalo, když mi zmyzla voda díky porézní hlavě. Řešení bylo prosté. Výměna makovice za cca 35 000,- Kč. Naštěstí v záruce. Možnost, že hadice změní tvar mi příjde celkem úsměvná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.