Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
S Anglánama moc porovnávat nepůjde, moc seriovek ORSII tam myslim není, vše přes 230HP ;)

Uz se na ty jejich skodovenky tesim a doufam ze jich tam nebude vic nez nas, to by byla celkem ostuda !

Vloženo
S Anglánama moc porovnávat nepůjde, moc seriovek ORSII tam myslim není, vše přes 230HP ;)

Uz se na ty jejich skodovenky tesim a doufam ze jich tam nebude vic nez nas, to by byla celkem ostuda !

No to já taky a zatim myslim, že jich (40 lidí) víc bude... Kór, když se část OC snaží domluvit na účasti v Plasech aby dostali nějakej pohár za klub a nakonec to dopadne tak, že jich tam bude pár a v Doksech taky pár a obojí na nic :D...

Vloženo

Já jsem byl minulý týden v Chorvatsku a cestu tam dlouhou 998km většinou po dálnici jsem absolvoval průměrnou rychlostí cca 70-80km/h, prostě pohodička v rámci rychlostních limitů a spotřeba byla 5,7l. Zpátky jsem jel "svižněji", průměr 99km/h (včetně objížďky ve Slovinsku po okresce) a spotřeba 7,3l. Celkový průměr tedy cca 6,5, s čímž jsem spokojenej.

Vloženo
Já jsem byl minulý týden v Chorvatsku a cestu tam dlouhou 998km většinou po dálnici jsem absolvoval průměrnou rychlostí cca 70-80km/h, prostě pohodička v rámci rychlostních limitů a spotřeba byla 5,7l. Zpátky jsem jel "svižněji", průměr 99km/h (včetně objížďky ve Slovinsku po okresce) a spotřeba 7,3l. Celkový průměr tedy cca 6,5, s čímž jsem spokojenej.

To uz je hezka spotreba, ale docela me ta moje celkova 6,6l prekvapila, protoze jeste nedavno jsem mel 7,2l!!! :)

Vloženo
To uz je hezka spotreba, ale docela me ta moje celkova 6,6l prekvapila, protoze jeste nedavno jsem mel 7,2l!!! :)

Taky jsem měl dlouhodobou 7,3l, ale teď už jsem myslím zase pod 7mi, ta dlouhá cesta to srazila a navíc jsem nejezdil denně do školy, takže žádný ranní spěch a časté předjíždění.

Vloženo

Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší.

Díky za odpovědi

Vloženo
Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší.

Díky za odpovědi

Co presne chces zjistit? Kolik toci pri stejny rychlosti (treba 120km/h) 103kw a 125kw?

Vloženo

Ne ne, potřebuji konkrétní čísla (poměry) jednotlivých stupňů a stálý poměr, podle kterých se dají dle otáček motoru vypočítat otáčky kol, tedy přepočítat vstupní otáčky na výstupní. Hledal jsem to na webu Škody, ale nikde jsem to nenašel, ani google nepomohl a tady na fóru taky nic.

Vloženo
Ne ne, potřebuji konkrétní čísla (poměry) jednotlivých stupňů a stálý poměr, podle kterých se dají dle otáček motoru vypočítat otáčky kol, tedy přepočítat vstupní otáčky na výstupní. Hledal jsem to na webu Škody, ale nikde jsem to nenašel, ani google nepomohl a tady na fóru taky nic.

To je na me moc slozity!! :D A jak to chces zjstit?

Vloženo
Třeba tady jsem narazil přes google na nějaký dokument od Škodovky, kde to je uvedený, ale pouze pro TFSI a nemůžu se dopátrat něčeho pro TDI.

Škoda Octavia RS TFSI

Tak jedine zapatrat na netu!! :) Nebo zajit do Skodovky jestli tam nemaji nejaky takovy dokument...

Vloženo
Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší.

Díky za odpovědi

Co presne chces zjistit? Kolik toci pri stejny rychlosti (treba 120km/h) 103kw a 125kw?

Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje:

motor 2.0 TDI 103 kW: motor 2.0 TDI 125 kW:

I. : 3,769 I.: 3,769

II.: 2,087 II.: 2,087

III: 1,324 III.: 1,324

IV.: 0,977 IV.: 0,919

V.: 0,975 V.: 0,902

VI.: 0,814 VI.: 0,757

R.: 4,549 R.: 4,549

stálý poměr: 3,684/2,917 stálý poměr: 3,684/2,917

Obě převodovky přenesou max. 350 Nm.Liší se prakticky jen na 4,5 a 6tém stupni což je dáno vyšším kroutícím momentem u TDI 125 kW.Stálý převod má dvě hodnoty první platí pro I-IV rychl. stupeň, druhá hodnota pro 5 a 6 stupeň.Převodovka pro RS 2.0 TDI 125 kW je 02Q a je stejná jak pro benzínový tak i pro dieslový motor.U převodovky pro RS předpokládám silnější ozubení na IV-VI stupni ale nejdůležitější je údaj o max. přenosu 350 Nm.Pokud se chystáš navýšit výkon svého motoru chtěj především vědět o kolik stoupnou Nm kroutáku na hřídeli převodovky, růst výkonu kW je v tomto případě méně důležitý.Řekl bych,že svoji převodovku z 103 kW můžeš zachovat jen Ti to pojede na IV,V,VI trochu pomaleji ale protože výměna převodovky je velice drahá akceptuj to.

Vloženo
Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje:

Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" ;)

Vloženo
Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje:

Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" ;)

Jsem rád., že jsem Ti pomohl.Rosťa

Vloženo
Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje:

Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" ;)

Jsem rád., že jsem Ti pomohl.Rosťa

Pozeral som to podla dielenskej prirucky na OII a tie prevodove pomery sedia. Akurat som nikde nenasiel staly pomer. Nevedel by si este staly pomer pre 1,9 TDI a 1,9 TDI 4x4? Chcel by som porovnat ako je na tom 1,9 ku 2,0 TDI 103kw.

  • o 1 rok později...
Vloženo

komu se chce dporocuju posledni autotip, je tam ten klasickej test na 100000km s naslednym rozebranim

Passat B6, 2,0 TDI PD 125/kW r.v. 2006

opet vstriky - 2xmeneno, cidlo teploty, po rozebrani zase prasklá hlava :-( - VW uvádí že praskliny nejsou na škodu, že se při jízdě zatáhnou

9 navstev servisu, 1 odtah za necely dva roky :-(

Vloženo

no jasne ze je to zajimavy :-)

ale sem presne cekal ze to zas nekdo bude chtit naskenovat, vzdyt ten casopis stoji 29 korun! :-( tohle ja snad nikdy nepochopim

kdyby to bylo naky stary cislo co uz nesezene nebo ten casak stal 200,- ale 29 kaček?

Vloženo
to je motor co je v RSce? Jestli jo tak cucim, jestli je to jen silnejsi varianta tolik neopevovaneho 2.0TDI 103 kW, se uz ani tak nedivim.

oni jsou dva druhy 2,0/125??? teda samozrejme kdyz pominu CR

Vloženo

Ale tak tam přece vůbec nejde o prachy, ale když kvůli tomu pojede někam do města, kde se dostanu ke stánku, tak mi to zabere půl hoďky a přečtu si jeden článek...já zase nechápu, proč dělá někomu problém protáhnout jednu nebo dvě stránky scanerem...jednou ty mě, podruhý já tobě...už jsem pár věcí skenoval a nikdy jsem na tom nebyl škodnej.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...