MichalF Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 S Anglánama moc porovnávat nepůjde, moc seriovek ORSII tam myslim není, vše přes 230HP Uz se na ty jejich skodovenky tesim a doufam ze jich tam nebude vic nez nas, to by byla celkem ostuda ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 S Anglánama moc porovnávat nepůjde, moc seriovek ORSII tam myslim není, vše přes 230HP Uz se na ty jejich skodovenky tesim a doufam ze jich tam nebude vic nez nas, to by byla celkem ostuda ! No to já taky a zatim myslim, že jich (40 lidí) víc bude... Kór, když se část OC snaží domluvit na účasti v Plasech aby dostali nějakej pohár za klub a nakonec to dopadne tak, že jich tam bude pár a v Doksech taky pár a obojí na nic ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 31. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 chci ty piezo vstřiky RE: Dej tam Race na PD od Dieselpower a budes na tom lip, a lacinejc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Tak uz jsem se dostal celkem na slusnou spotrebu.... A to to zrovna moc nesetrim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Já jsem byl minulý týden v Chorvatsku a cestu tam dlouhou 998km většinou po dálnici jsem absolvoval průměrnou rychlostí cca 70-80km/h, prostě pohodička v rámci rychlostních limitů a spotřeba byla 5,7l. Zpátky jsem jel "svižněji", průměr 99km/h (včetně objížďky ve Slovinsku po okresce) a spotřeba 7,3l. Celkový průměr tedy cca 6,5, s čímž jsem spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Já jsem byl minulý týden v Chorvatsku a cestu tam dlouhou 998km většinou po dálnici jsem absolvoval průměrnou rychlostí cca 70-80km/h, prostě pohodička v rámci rychlostních limitů a spotřeba byla 5,7l. Zpátky jsem jel "svižněji", průměr 99km/h (včetně objížďky ve Slovinsku po okresce) a spotřeba 7,3l. Celkový průměr tedy cca 6,5, s čímž jsem spokojenej. To uz je hezka spotreba, ale docela me ta moje celkova 6,6l prekvapila, protoze jeste nedavno jsem mel 7,2l!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 To uz je hezka spotreba, ale docela me ta moje celkova 6,6l prekvapila, protoze jeste nedavno jsem mel 7,2l!!! Taky jsem měl dlouhodobou 7,3l, ale teď už jsem myslím zase pod 7mi, ta dlouhá cesta to srazila a navíc jsem nejezdil denně do školy, takže žádný ranní spěch a časté předjíždění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší.Díky za odpovědi Co presne chces zjistit? Kolik toci pri stejny rychlosti (treba 120km/h) 103kw a 125kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Ne ne, potřebuji konkrétní čísla (poměry) jednotlivých stupňů a stálý poměr, podle kterých se dají dle otáček motoru vypočítat otáčky kol, tedy přepočítat vstupní otáčky na výstupní. Hledal jsem to na webu Škody, ale nikde jsem to nenašel, ani google nepomohl a tady na fóru taky nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Ne ne, potřebuji konkrétní čísla (poměry) jednotlivých stupňů a stálý poměr, podle kterých se dají dle otáček motoru vypočítat otáčky kol, tedy přepočítat vstupní otáčky na výstupní. Hledal jsem to na webu Škody, ale nikde jsem to nenašel, ani google nepomohl a tady na fóru taky nic. To je na me moc slozity!! A jak to chces zjstit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 (editace) Třeba tady jsem narazil přes google na nějaký dokument od Škodovky, kde to je uvedený, ale pouze pro TFSI a nemůžu se dopátrat něčeho pro TDI. Škoda Octavia RS TFSI Editováno: 5. Září 2007, autor: SKAJA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Třeba tady jsem narazil přes google na nějaký dokument od Škodovky, kde to je uvedený, ale pouze pro TFSI a nemůžu se dopátrat něčeho pro TDI.Škoda Octavia RS TFSI Tak jedine zapatrat na netu!! Nebo zajit do Skodovky jestli tam nemaji nejaky takovy dokument... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Potřeboval bych zjistit, jaký převodový poměr je u OII RS TDI a případně u "klasickýho" 2.0 TDI 103kW, zda-li jsou stejný, nebo se liší.Díky za odpovědi Co presne chces zjistit? Kolik toci pri stejny rychlosti (treba 120km/h) 103kw a 125kw? Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje: motor 2.0 TDI 103 kW: motor 2.0 TDI 125 kW: I. : 3,769 I.: 3,769 II.: 2,087 II.: 2,087 III: 1,324 III.: 1,324 IV.: 0,977 IV.: 0,919 V.: 0,975 V.: 0,902 VI.: 0,814 VI.: 0,757 R.: 4,549 R.: 4,549 stálý poměr: 3,684/2,917 stálý poměr: 3,684/2,917 Obě převodovky přenesou max. 350 Nm.Liší se prakticky jen na 4,5 a 6tém stupni což je dáno vyšším kroutícím momentem u TDI 125 kW.Stálý převod má dvě hodnoty první platí pro I-IV rychl. stupeň, druhá hodnota pro 5 a 6 stupeň.Převodovka pro RS 2.0 TDI 125 kW je 02Q a je stejná jak pro benzínový tak i pro dieslový motor.U převodovky pro RS předpokládám silnější ozubení na IV-VI stupni ale nejdůležitější je údaj o max. přenosu 350 Nm.Pokud se chystáš navýšit výkon svého motoru chtěj především vědět o kolik stoupnou Nm kroutáku na hřídeli převodovky, růst výkonu kW je v tomto případě méně důležitý.Řekl bych,že svoji převodovku z 103 kW můžeš zachovat jen Ti to pojede na IV,V,VI trochu pomaleji ale protože výměna převodovky je velice drahá akceptuj to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje: Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje: Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" Jsem rád., že jsem Ti pomohl.Rosťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ahoj , protože se jedná o koncernové převodovky mohly by Ti pomoci údaje na stejné typy motorů v Seatu Alteje: Díky moc, to je přesně to, co jsem potřeboval a u Škodovky nenašel a nenapadlo mě porozhlídnout se po koncernu. Nejde mi o navyšování výkonu, ale pouze o kontrolu hodnoty, kterou zadal mechanik při měření výkonu, zda-li náhodou omylem nezadal převod "klasickýho" šestikvaltu místo toho "RSáckýho" Jsem rád., že jsem Ti pomohl.Rosťa Pozeral som to podla dielenskej prirucky na OII a tie prevodove pomery sedia. Akurat som nikde nenasiel staly pomer. Nevedel by si este staly pomer pre 1,9 TDI a 1,9 TDI 4x4? Chcel by som porovnat ako je na tom 1,9 ku 2,0 TDI 103kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 A zadal to teda spravne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 komu se chce dporocuju posledni autotip, je tam ten klasickej test na 100000km s naslednym rozebranim Passat B6, 2,0 TDI PD 125/kW r.v. 2006 opet vstriky - 2xmeneno, cidlo teploty, po rozebrani zase prasklá hlava :-( - VW uvádí že praskliny nejsou na škodu, že se při jízdě zatáhnou 9 navstev servisu, 1 odtah za necely dva roky :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 to je motor co je v RSce? Jestli jo tak cucim, jestli je to jen silnejsi varianta tolik neopevovaneho 2.0TDI 103 kW, se uz ani tak nedivim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 amogh: Naskenuj a hoď to sem pls, myslím, že to je celkem zajímavý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 no jasne ze je to zajimavy :-) ale sem presne cekal ze to zas nekdo bude chtit naskenovat, vzdyt ten casopis stoji 29 korun! :-( tohle ja snad nikdy nepochopim kdyby to bylo naky stary cislo co uz nesezene nebo ten casak stal 200,- ale 29 kaček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 to je motor co je v RSce? Jestli jo tak cucim, jestli je to jen silnejsi varianta tolik neopevovaneho 2.0TDI 103 kW, se uz ani tak nedivim. oni jsou dva druhy 2,0/125??? teda samozrejme kdyz pominu CR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ol@f Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 zapomen na to, my fault. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 16. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2008 Ale tak tam přece vůbec nejde o prachy, ale když kvůli tomu pojede někam do města, kde se dostanu ke stánku, tak mi to zabere půl hoďky a přečtu si jeden článek...já zase nechápu, proč dělá někomu problém protáhnout jednu nebo dvě stránky scanerem...jednou ty mě, podruhý já tobě...už jsem pár věcí skenoval a nikdy jsem na tom nebyl škodnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.