ceppellin Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Ahoj vsichni, chtel bych se zeptat,jestli nekdo z Vas pouzil sportovni brzdovou kapalinu,popr.jakou a kolik ji je potreba???? Ptam se protoze chci vymenit kompletne standartni brzdove kotouce+brzdove oblozeni za sportovni vrtane/drazkovane kotouce+brzdove oblozeni s primesi keramiky ,tak jestli je nutne dat i lepsi brzdici kapalinu ,stejnak musim menit. Diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 (editace) Brzdova kvapalina je tam kvoli brzdovem/spojkovemu valcu a brzdovym piestom... nie pre kotuce ci oblozenie... pokial si nemenil aj brzdove hadicky a nechces s tym pripadne jazdit po okruhu, dal by som tam co tam patri... pomoct tomu nemozes, len pripadne uskodit Editováno: 11. Únor 2010, autor: subz3ro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Zas takovou pravdu nemas ze tomu nemuze pomoct... Nejaka "sportovni" kapalina bude varit az pri vice stupnich nez obycejna. TZN pokud by jel nejakou brutalni kladu ze mu budou svitit kotouce jako u WRC tak by mu muhla seriova kapalina zacit varit = bublinky = zavzdusneni = uz nebrzdis. Ale pochybuji ze nekdo neco takoveho bude delat se seriovym autem, takze bych nechal klidne obycejnou. Kup nejakou DOT 4, popripade DOT 5 a mas klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceppellin Vloženo 12. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Necham tam tedy obycejnou, dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 (editace) Zas takovou pravdu nemas ze tomu nemuze pomoct...Nejaka "sportovni" kapalina bude varit az pri vice stupnich nez obycejna. TZN pokud by jel nejakou brutalni kladu ze mu budou svitit kotouce jako u WRC pokial si nemenil aj brzdove hadicky a nechces s tym pripadne jazdit po okruhu Staci poriadne citat... Hlavne ide o to ze ked tam da DOT5 ktora navyse nemusi byt miesatelna s DOT3/4 alebo cosi agresivnejsie, tak tomu ozaj moze len uskodit, lebo ten system funguje ako celok a nie je na to stavany... Navyse tym ze zvysis bod varu brzdovej kvapaliny nepredlzis brzdny ucinok, ked mas zerave kotuce a uz sa ti budu roztahovat seriove brzdove hadicky - pokial ist do extremov, tak menit od zakladu - kotuce/brzdice -> vacsi brzdovy valec / posilovac brzd / pancierove hadicky -> a potom ta samozrejme limituje bod varu brzdovej kvapaliny Editováno: 12. Únor 2010, autor: subz3ro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Co sem pletes brzdove hadicky?? Proc by se meli roztahovat? Copak tam bude nejaky vetsi tlak nez ma jakakoliv jina O II. A jake rezave kotouce?? Chtel vymenit kotouce a desky!! Proc by uskodil systemu kdyby tam dal kapalinu DOT 5? Kdyz menis kapalinu tak se meni v celem systemu - v nadobce a pak vyslapes z trubek starou, takze vsude je nova kapalina a k zadnemu michani nemuze dojit. Jak to myslys ze system funguje jako celek?? Ta kapalina tam je jen proto, aby prenesla tlak na pistky v brzdicu. Pokud by se mu ty brzdy prehrivaly brutalnim brzdenim, tak kapalina s vysim bodem varu nezacne bublat hned po par ostrach zatackach... Tak a ted mi rekni cim tomu ublizi??? - Vubec nicim!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subz3ro Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 V prvom rade sa nauc citat alebo po slovensky..... pisem zerave, nie rezave K tym tvojim vyplodom - bez komentara, neviem o co ti ide..... ale povedz mi jedno, co mu kua pomoze ze nebude bublat brzdova kvapalna ked ma ZERAVE kotuce??? Na normalnu aplikaciu staci seriova kvapalina, DOT5 mu je s prepacenim na hovno, su to vyhodene peniaze!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 13. Únor 2010 Sdílet Vloženo 13. Únor 2010 No coment... sice nevim co je ZERAV, ale to je asi jedno. Kazdy mame svuj nazor... Takze timhle to nejspis ukoncime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceppellin Vloženo 15. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 Takze DOT4 ,nebo DOT5? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 15. Únor 2010 Sdílet Vloženo 15. Únor 2010 To uz je na tobe co tam das. Ja mam treba DOT 5 na seriovych brzdach (ale jen proto ze to pouzivame v praci) Muj nazor je ze tou DOT 5 nic nezkazis, spis naopak zvysis bod varu. Rozhodni se sam co tam das. Jo a nebylo by spatne tu kapalinu vyslapat i z ovladani spojky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceppellin Vloženo 18. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 Tak diky,dam tam tedy DOT5 a uvidi se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Z fabriky je tam DOT 4 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.