Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

V nazve je v podstate napisane vsetko.....

Po zapnuti hmloviek, klesnu otacky na cca 500 a hned sa vratia na tych 720 ci kolko to ma byt. Ako keby tie hmlovky mali odber, ale 20Amperov.

Pripada mi to vtedy, ako keby ten motor ma skapat lol

Skrtiaca klapka v podstate cista, vzduchovy filter neviem neviem...

Napetie pri nastartovanom motore - Merane na baterke 14.4V.

A počas zapnutia hmloviek poklasne napätie akumulátora na koľko? Správa sa to rovnako aj pri zapnutí svetiel?

To je normalni odezva pri zatizeni alternatoru. Cim vetsi odber tim vetsi klade alternator motoru odpor. Kratkodobe muze dojit k poklesu otacek. Pravdepodobne to bude tim ze baterie nebude uplne 100%. Nemusi byt spatna ale dobil bych ji. Pak se uvidi. To ze mas 14.4V na baterie jeste neznamena ze je dostatecne nabita je to napeti ktere dava alternator zmer napeti baterie pri vypnutem motoru. ;)

Upraveno od Avocet

  • Autor

normal bateria 12.2V ....

pri zapnuti svetiel pohoda..., ale tie hmlovky : :feve:

Když místo mlhovek zapneš k potkávacím i dálkový světla tak otáčky neklesnou?

Upraveno od NNNTomas

normal bateria 12.2V ....

pri zapnuti svetiel pohoda..., ale tie hmlovky : :feve:

12.2V je neuplne nabita. Hodnota 12V a nizsi je vybita baterie. Plne nabita je 12.6V a nekdy hlavne hned po nabiti trochu vic. Je to 2.1V na clanek. Jde o kapacitu baterie 0.4V muze delat klidne 40% i vice.

Ja mel ted po velkych mrazech 12.17V tedy temer 12.2V a kapacita baterie byla na 46%.

Upraveno od Avocet

Tak to bych zkontroloval zapojení -kabely, apod..., asi to nebude pouze "odběrem mlhovek", když to při světlech nedělá...

Rekl bych ze jsou tyto moznosti - spatna kostra, prechodovy odpor coz by se ovsem projevovalo mrkanim mlhovek nejpravdepodobnejsi je proste nizka kapacita baterie cemuz nasvedcuje i 12,2V. Mlhovky jdou rozsvitit az kdyz jsou rozsvicena svetla takze pri samotnych potkavacich svetlech neni tak velky odber nemusi se nic stat. Az kdyz pridas mlhovky tak odber naroste a pri nizke kapacite se to muze projevit poklesem otacek. Pokud tam mas zarovky HB4 ktere maji kazda vpredu 55W coz je pri 14,4V odber 7,6A a vzadu pokud se nepletu 21W coz je 2,9A celkem tedy 10,5A to uz s tim muze zacvicit. Ciste teoreticky dejme tomu ze mas v aute baterii 63Ah (ovsem klidne tam muze byt jen 55Ah) vzhledem k tomu ze napeti je 12.2V muze byt na 50% coz je 31.5Ah pak uz je znat kazdy amper a bude stacit i tech 7,6A vpredu.

Alternator to musi dokrmit = vetsi odpor ktery klade motoru a tim zbusobuje kratky pokles otacek.

NNNTomas spravne poznamenal dalkova svetla ta by mela svitit spolecne s potkavacima na to uz si nam bohuzel neodpovedel tam jsou taky 2x55W melo by to kolisat i pri nich.

Nevim cim jinym by to bylo verim ze je to jen ta baterie. Me kratkodobe padaji otacky volnobehu pri ABS je to proste jen tim ze mam malo nabitou baterii a ABS velky odber. Musim si ji taky dobit :D

No, pokud mu to nedelá při potkávačkách s dálkovejma, nemůže to dělat ani při mlhovkách - jsou tam stejný žárovky.

Tudíž je někde chyba - alá "polo-zkrat". Slabou baterkou to asi nebude... to by elektronika vyrovnala.

My ale nevime jestli mu to dela s dalkovejma to uz nam bohuzel nenapsal to se muzes jenom domnivat. A polo-zkrat to neexistuje tak to v elektrice nefunguje. Kam podle tebe ten proud tece? Pres co? Voda v mlhovkach? Prechodovy odpor? Nevim co by tam bylo. Vzdyt to zapojeni je tak jednoduche ze fakt nevim. Vsechno nasvedcuje problemu v soustave baterie - alternator pokud tam neni nejaka vyse uvedena nebo jina zavada (nevim jaka) coz pochybuji. Nizka kapacita baterie cemuz nasvedcuje i napeti 12,2V a alternator se to snazi dohnat tim zatizi motor a kratkodobe klesnou otacky. Nema cenu to dal rozvadet dokud se neozve TiGeRZ. Vzhledem k tomu ze se neoziva uz asi problem nema.

Upraveno od Avocet

Polozkrat= černej odběr :D /bylo to řečený s nadsázkou ;)/

Jestli se mu jen otáčky zhoupnou a vrátí - tak to je vcelku normální/můžou se třeba i zvýšit/ - pokud to udělá i při dálkových. Pokud tedy nezapíná přední i zadní mlhovky dohromady, to už by s tím zacloumalo. Když se přidá slabá baterka - je to OK.

Upraveno od NNNTomas

  • Autor

No dalsi poznatok po nejakej dobe. Takze ked zapnem dialkove otacky klesnu...

Upraveno od TiGeRZ

Nabij si baterii a vse bude OK. ;)

Přesně tak. A nebo to neřeš :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.