Publikováno Únor 12, 201015 r V nazve je v podstate napisane vsetko..... Po zapnuti hmloviek, klesnu otacky na cca 500 a hned sa vratia na tych 720 ci kolko to ma byt. Ako keby tie hmlovky mali odber, ale 20Amperov. Pripada mi to vtedy, ako keby ten motor ma skapat Skrtiaca klapka v podstate cista, vzduchovy filter neviem neviem... Napetie pri nastartovanom motore - Merane na baterke 14.4V.
Únor 15, 201015 r A počas zapnutia hmloviek poklasne napätie akumulátora na koľko? Správa sa to rovnako aj pri zapnutí svetiel?
Únor 16, 201015 r To je normalni odezva pri zatizeni alternatoru. Cim vetsi odber tim vetsi klade alternator motoru odpor. Kratkodobe muze dojit k poklesu otacek. Pravdepodobne to bude tim ze baterie nebude uplne 100%. Nemusi byt spatna ale dobil bych ji. Pak se uvidi. To ze mas 14.4V na baterie jeste neznamena ze je dostatecne nabita je to napeti ktere dava alternator zmer napeti baterie pri vypnutem motoru. Upraveno Únor 16, 201015 r od Avocet
Únor 17, 201015 r Když místo mlhovek zapneš k potkávacím i dálkový světla tak otáčky neklesnou? Upraveno Únor 17, 201015 r od NNNTomas
Únor 18, 201015 r normal bateria 12.2V ....pri zapnuti svetiel pohoda..., ale tie hmlovky : 12.2V je neuplne nabita. Hodnota 12V a nizsi je vybita baterie. Plne nabita je 12.6V a nekdy hlavne hned po nabiti trochu vic. Je to 2.1V na clanek. Jde o kapacitu baterie 0.4V muze delat klidne 40% i vice. Ja mel ted po velkych mrazech 12.17V tedy temer 12.2V a kapacita baterie byla na 46%. Upraveno Únor 18, 201015 r od Avocet
Únor 22, 201015 r Tak to bych zkontroloval zapojení -kabely, apod..., asi to nebude pouze "odběrem mlhovek", když to při světlech nedělá...
Únor 22, 201015 r Rekl bych ze jsou tyto moznosti - spatna kostra, prechodovy odpor coz by se ovsem projevovalo mrkanim mlhovek nejpravdepodobnejsi je proste nizka kapacita baterie cemuz nasvedcuje i 12,2V. Mlhovky jdou rozsvitit az kdyz jsou rozsvicena svetla takze pri samotnych potkavacich svetlech neni tak velky odber nemusi se nic stat. Az kdyz pridas mlhovky tak odber naroste a pri nizke kapacite se to muze projevit poklesem otacek. Pokud tam mas zarovky HB4 ktere maji kazda vpredu 55W coz je pri 14,4V odber 7,6A a vzadu pokud se nepletu 21W coz je 2,9A celkem tedy 10,5A to uz s tim muze zacvicit. Ciste teoreticky dejme tomu ze mas v aute baterii 63Ah (ovsem klidne tam muze byt jen 55Ah) vzhledem k tomu ze napeti je 12.2V muze byt na 50% coz je 31.5Ah pak uz je znat kazdy amper a bude stacit i tech 7,6A vpredu. Alternator to musi dokrmit = vetsi odpor ktery klade motoru a tim zbusobuje kratky pokles otacek. NNNTomas spravne poznamenal dalkova svetla ta by mela svitit spolecne s potkavacima na to uz si nam bohuzel neodpovedel tam jsou taky 2x55W melo by to kolisat i pri nich. Nevim cim jinym by to bylo verim ze je to jen ta baterie. Me kratkodobe padaji otacky volnobehu pri ABS je to proste jen tim ze mam malo nabitou baterii a ABS velky odber. Musim si ji taky dobit
Únor 23, 201015 r No, pokud mu to nedelá při potkávačkách s dálkovejma, nemůže to dělat ani při mlhovkách - jsou tam stejný žárovky. Tudíž je někde chyba - alá "polo-zkrat". Slabou baterkou to asi nebude... to by elektronika vyrovnala.
Únor 23, 201015 r My ale nevime jestli mu to dela s dalkovejma to uz nam bohuzel nenapsal to se muzes jenom domnivat. A polo-zkrat to neexistuje tak to v elektrice nefunguje. Kam podle tebe ten proud tece? Pres co? Voda v mlhovkach? Prechodovy odpor? Nevim co by tam bylo. Vzdyt to zapojeni je tak jednoduche ze fakt nevim. Vsechno nasvedcuje problemu v soustave baterie - alternator pokud tam neni nejaka vyse uvedena nebo jina zavada (nevim jaka) coz pochybuji. Nizka kapacita baterie cemuz nasvedcuje i napeti 12,2V a alternator se to snazi dohnat tim zatizi motor a kratkodobe klesnou otacky. Nema cenu to dal rozvadet dokud se neozve TiGeRZ. Vzhledem k tomu ze se neoziva uz asi problem nema. Upraveno Únor 23, 201015 r od Avocet
Únor 24, 201015 r Polozkrat= černej odběr /bylo to řečený s nadsázkou ;)/ Jestli se mu jen otáčky zhoupnou a vrátí - tak to je vcelku normální/můžou se třeba i zvýšit/ - pokud to udělá i při dálkových. Pokud tedy nezapíná přední i zadní mlhovky dohromady, to už by s tím zacloumalo. Když se přidá slabá baterka - je to OK. Upraveno Únor 24, 201015 r od NNNTomas
Únor 24, 201015 r Autor No dalsi poznatok po nejakej dobe. Takze ked zapnem dialkove otacky klesnu... Upraveno Únor 24, 201015 r od TiGeRZ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.