Harmm Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 (editace) No tak já jsem na tom s převlekem ještě hůř, nejenže neseděl v místě lišty ( byl tak o půl centimetru nad), ale vůbec nepasuje v místě podběhů - jedině řezat do původního nárazníku a to se mi nechce. Do Elisu jsem psal a čekám na odpověď. 2MarekTDi: Tobě už se ozvali? Pan jednatel mi napsal: "Překryt nárazníku je nutné řádně přitlačit zespoda nahoru.Při pohledu ze strany je zřejmé,že jste překryt nedostatečně přisadil směrem nahoru.S pozdravem" + podpis. Holt dobrá rada nad zlato. Na moji odpověď, že to je právě ten problém, že to nejde, mi odepsal, že mu mám zavolat. Takže jsem tak učinil, bylo mi sděleno, že montáž u nich je možná nejdříve za měsícže jsem první, komu to nepasuje, že se to zkouší před vyexpedováním atd. Snažil se mne přimět, abych si to nechal namontovat jinde, já mu to odkejval, pak jsem si to v makovici probral a řekl si, že to nechám udělat u nich, když je to tak skvěle pasující výrobek. Zde je odpověď ze dne 11.5.: "Nejbližší volný termín je 12.6.2006.Auto se jeden den ráno přiveze a druhý den odpoledne bude hotové.Cena montáže včetně lepidla je 1800-2300Kč" Nelíbí se mi ani termín, ani cena, ani doba, po kterou mám auto u nich nechat. Pokud není problém s montáží, musí to trvat tak cca 2 hodiny a pokud lepidlo stojí 500,- (ato asi maximálně), nedokážu si cenu zdůvodnit. Po zkušenostech s pasováním masky od stejného výrobce (děs a hrůza a stejně to nesedí) si příště rozmyslím od nich něco koupit. Jedině, pokud si to budu moci před koupí vyzkoušet a sedělo by to, ale to by se museli hošani hoooooodně zlepšit. Howgh pro Honzik: tebou popisovanou variantu mám naplánovanou, pokud to překryt nevydrží, při nejbližší cestě do Plzně to v Chrástu hodím panu jednateli pod nohy. No vidím, že si dopadl podobně. Mě přišlo tohle: Vážený pane.Vámi reklamovaný překryt je vyráběn dle norem ISO9001a tudíž nelze udělat zmetek.Každý díl je zkoušen před samotným uvedením do prodeje.Montáž překrytu je záležitostí profesionálních vyškolených mechaníků,nikoli obyčejných opravářů aut.Poku jste navštívil sraz Fabia Clubu,mohl jste zde vidět 2 vozy Fabia combi včetně našeho předváděcího vozu a na obou překryt sedí skvěle.Vím že jste z daleka,ale naši mechanici by Vám tento díl bez problému namontovali.Vaší reklamaci nelze akceptovat. Vzápětí ještě přišel jeden: Taktéž jste udělali chybu,že jste nedemontovali původní černou lištu z nárazníku. Nevím, jestli věechny ostatní, kromě pracovníků své firmy považuje za úplné trouby, ale to že měli na stránkách napsaný špatný postup montáže jim vůbec nevadilo. Na to už nemám slov, překryt půjde asi někde do kontejneru a odkaz na Elis plast do koše PC !!! Editováno: 18. Květen 2006, autor: Harmm Citovat
amogh Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 a proto si kupte muj zadni rozdelany naraznik :-))))))))))))) Citovat
Harmm Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 on ma jit jako pres listu??? To víš, že nemá. Já ani nevím, jak z moje mailu vydedukoval, že jsem ji tam při montáži měl. Ta šla dolů už předtím, než jsem ho poprvé zkoušel. Citovat
Harmm Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 a proto si kupte muj zadni rozdelany naraznik :-))))))))))))) Až ho doděláš, začnu o něm uvažovat. Citovat
Martinoslav Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 Pekny jednani. Nicmene ani norma ISO 9001 nezarucuje, ze nemuze byt vyroben zmetek. Ja bych postupoval nasledovne - zajel bych za nejakym kamosem do skodaservisu at mi napise papir, ze vyrobek neni mozne namontovat a budes mit papir o odborne montazi. Pak bych jim ten smejd poslal zpatky a dozadoval se vraceni penez. Montaz u nich je sice strasne krasna, ale za nekrestansky penize. Citovat
Harmm Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 Nevím jestli to pomůže, protože pokus o montáž probíhal v autorizovaném servise Škoda kam se svým auti jezdím a to jsem taky uvedl v mailu. Jenže to jsou podle pana jednatele pouze opraváři aut a ne odborníci na Elis.... Citovat
Martinoslav Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 Tobe ale muze byt prece uplne jedno koho pan majitel povazuje za odbornika. Pochybuju, ze ti elis poslal s naraznikem upozorneni, ze reklamace je mozna jen v pripade, ze sis naraznik nechal namontovat u nich. Zaroven ti nikdo neuzna reklamaci, kdyz si to namontujes samodomo. Ale kdyz budes mit papir na odbornou montaz, tak se v ELisu muzou vztekat jak chtej a vyreklamovat ti to musej. Nikde neni psano, ze tu montaz museji provadet pouze jejich odbornici. V pripade, ze se budou cukat, tak bych zasel na zivnostensky urad v miste podnikani Elisu a tam jim situaci vysvetlil. Citovat
amogh Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 me furt ale neni jasny jak by teda v tom elisu namontovali? tak bud to opravdu de nebo proste opravdu nejde Citovat
Martinoslav Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 Ja bych to jejich montovani spis radsi ani nechtel videt Ale auto bych jim tam za zadnou cenu pres noc nenechal. Bud na pockani nebo vubec. Citovat
Marek TDi Vloženo 18. Květen 2006 Autor Vloženo 18. Květen 2006 Podle toho, jak do mě hučel, abych si to nechal namontovat jinde bych tipoval, že ty svoje zmetky nechtějí montovat. Na příští sraz pojedu, svoje auto si nechám polepit antireklamou na firmu Elis plast tuning a postavím ho vedle toho jejich show car. Masku, kterou mám od nich asi sundám, stejně nesedí, podle mě je vhodná jedině na zamračenou kapotu, aby se skrylo nekvalitní slícování. Pokud by jejich výrobky seděli tak jak mají, dokázal by je namontovat každý jen trochu zručný kutil. Na to nemusím být odborník, abych dokázal nalepit doplněk, který ovšem musí sedět. Začíná se mi vařit krev a přemejšlim o řešení oficiálními cestami (ČOI, živnostenský úřad apod.). Jak vidím, nejsem jediný, kdo má podobnou zkušenost. Budiš tato diskuze varováním pro ostatní, kdo přemýšlejí o nákupu doplňků od této firmy. Marek TDi Citovat
Marek TDi Vloženo 18. Květen 2006 Autor Vloženo 18. Květen 2006 Navíc, pokud se podíváte na foto v příspěvku z 9.5. 7:52, je vidět po nalakování značné nerovnosti v místě na boku převleku. Pokud mají ISO9001, přestává mít pro mne toto osvědčení jakoukoli váhu. Marek TDi Citovat
Marek TDi Vloženo 18. Květen 2006 Autor Vloženo 18. Květen 2006 a proto si kupte muj zadni rozdelany naraznik :-))))))))))))) Nechci znovu lakovat celej díl Citovat
kláca Vloženo 18. Květen 2006 Vloženo 18. Květen 2006 montovat to chzěj asi proto, že právě muzou zkoušet (asi) víc spoilerů, a namontěj ten co padne(a ty co nepadnou asi posílaj poštou), ale zase pak nevim co s lakem, je ale fakt že ten muj padnul, a pak ho má ještě na červenym sedanu(byl loni v chabrech, letos nevim), ale stim se neznám, ale když ho odchytim nekde na srazu tak se ho poptám jinak jednání maj teda luxusní!!! Citovat
Host Kabát Elis Tuning Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Zdravím všechny na fóru.Jak to tady čtu,tak se nestačím divit.Naše Fabie combi byla na srazu Vašeho clubu v Praze.Jak jste mohli vidět na autě překryt sedí skvěle.Všechny překryty jsou dělány stejně a pokud má někdo z Vás zkušenosti z výrobou z laminátu ,tak ví ,že z formy se dělají všechny kusy stejné.Myslím že by Vám i nám jako výrobcům místo ostrých výhrůžek(hodím mu to pod nohy.. pomohlo vše řešit jinak.To ,že se někomu nelíbí cena a délka naší práce při montáži,to bohužel neovlivním.Ceny měnit nehodláme.Nemůže si člověk představovat,že montáž překrytu je jako montáž plexi ofuků do oken nasaď a jeď. Co se týče masky,vím že tam byl problém,ale už není.Vážíme si každého zákazníka ať koupí za 100,-Kč nebo 10000Kč.Snažíme se ,aby cena zboží byla pro Vás přijatelná.Výrobou se zabýváme od roku 1992 a děláme pro firmy Mattig,Hamann,Lumma,ABT,AC Schnitzer,Rieger a jak jistě sami víte ,výrobky těchto firem jsou vysoce kvalitní.Ješte bych chtěl dodat,že špatný odstín barvy na předním nárazníku nám zkazil lakýrník a ten nárazník se přivezl z laku 12.5.2006 a auto odjíždělo ráno na sraz.Předělat už jsme ho bohužel nestačily.Pokud máte nějaké připomínky nebo dotazy jsem Vám všem plně k dispozici na tel 604444950 nebo na ep@ep-tuning.cz a budu velice rád za každou Vaši připomínku nebo návrh co Vám schází v nabídce naší firmy.S pozdravem Kabát Pavel Jednatel společnosti Citovat
P2M Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 p. Kabát: díky za Vaše příspění do diskuze. Přijde nám zvláštní, že některým jedincům Vaše překryty pasují bez problémů a jiným ne...pochybuji, že by byla chyba na straně Škoda Auto a originální nárazníky by měly takové tolerance... Dále k montáži - proč do návodu k výrobkům, které vyžadují určitou úroveň montáže, nepřikládáte dovětek, že montáž doporučujete svěřit svým mechanikům a až poté, co Vás kontaktuje zákazník mající problémy s usazením překrytu, mu nabízíte montáž u Vás ve firmě? Citovat
Marek TDi Vloženo 19. Květen 2006 Autor Vloženo 19. Květen 2006 p. Kabát: pokud jsou všechny vaše výrobky stejné, asi bychom měli reklamovat u Škoda auto, že nemají stejné nárazníky, že? Za vším, co jsem zde napsal si stojím, včetně toho, že mám chuť Vám překryt hodit pod nohy, protože ten kus, co mám já se zjevně bez dalšího dodělávání k ničemu jinému nehodí. Vaše telefonní číslo znám, ale nehodlám znovu poslouchat výroky typu: "to je divné, to jste první, s tím problémy nemáme, atd." Stačilo by vyhodit férovou cenu (koneckonců, udělejte mi na montáž položkový rozpočet, ať vím, co který úkon stojí), nemusíte ji měnit, zřejmě víte, proč zákazníky cenou montáže odrazujete od montáže u Vaší společnosti. Zjevně nejsem sám kdo je nespokojen, možná, že za nějaký čas budete pro změnu tvrdit: problémy s překryty zadních nárazníků byly, ale už jsme je vyřešili. Na fóru jsem vše začal řešit ještě dříve, než komunikací s Vámi, protože jsem hledal problém na své straně. Pozn pro ostatní: kopii příspěvku jsem poslal mejlem p. Kabátovi Citovat
Marek TDi Vloženo 19. Květen 2006 Autor Vloženo 19. Květen 2006 Právě jsem domluvil s p. Kabátem. Tentokrát jsme se velmi seriozně domluvili, že pokud předem zavolám, mohu se zastavit, vyzkouší, zda můj převlek není vadný. V případě, že ano, byl jsem ubezpečen, že najdeme schůdné řešení pro obě strany. Mě bude stačit, když převlek nasadí a ukážou mi: Hele, sedí. Omluvím se a sklapnu kufru. Tak jsme domluveni, dám vědět, jak to dopadlo. Marek TDi Citovat
Host Bobik Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 Právě jsem domluvil s p. Kabátem. Tentokrát jsme se velmi seriozně domluvili, že pokud předem zavolám, mohu se zastavit, vyzkouší, zda můj převlek není vadný. V případě, že ano, byl jsem ubezpečen, že najdeme schůdné řešení pro obě strany. Mě bude stačit, když převlek nasadí a ukážou mi: Hele, sedí. Omluvím se a sklapnu kufru. Tak jsme domluveni, dám vědět, jak to dopadlo. Marek TDi hodne stesti... Citovat
Marek TDi Vloženo 19. Květen 2006 Autor Vloženo 19. Květen 2006 Právě jsem domluvil s p. Kabátem. Tentokrát jsme se velmi seriozně domluvili, že pokud předem zavolám, mohu se zastavit, vyzkouší, zda můj převlek není vadný. V případě, že ano, byl jsem ubezpečen, že najdeme schůdné řešení pro obě strany. Mě bude stačit, když převlek nasadí a ukážou mi: Hele, sedí. Omluvím se a sklapnu kufru. Tak jsme domluveni, dám vědět, jak to dopadlo. Marek TDi hodne stesti... Díky kolego (combi šedá stone přední RS nárazník) Citovat
Martinoslav Vloženo 19. Květen 2006 Vloženo 19. Květen 2006 V tom pripade i ja skopim klobouk smerem k zemi. Skoda jen, ze nejdriv musi prijit problem aby se to zacalo resit... Citovat
kláca Vloženo 20. Květen 2006 Vloženo 20. Květen 2006 to bude tim, že kdyby problém nepřišel nebylo by to řesit Citovat
Martinoslav Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 Jenze jaaaaa to myslel uplne jinak Citovat
kláca Vloženo 21. Květen 2006 Vloženo 21. Květen 2006 aaaale vyznělo to tak jak jsem to pochopil Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.