Srpen 27, 200718 r jeden doma mám,cena 1499,-kč To vědět tak ho beru, mohl jsem 1,- Kč ušetřit. Dá se Cosby ten ventilátor nějak opravit? Já když jsem ho viděl, tak mě to ani nenapadlo. Nikde žádnej šroubek, vrtule nalisovaná, děs.
Srpen 28, 200718 r Děkuji všem za reakci i za nabídku. Asi ji přijmu, Jinak se jedné o 1,9 TDI 5/2002. Mám pocit, že jsou oba ventilátory stejné, ještě to prověřím.
Srpen 28, 200718 r Děkuji všem za reakci i za nabídku. Asi ji přijmu, Jinak se jedné o 1,9 TDI 5/2002. Mám pocit, že jsou oba ventilátory stejné, ještě to prověřím. Myslím, že stejné nejsou. Pravý je menší o průměru asi 29 cm a levej má asi 34,5 cm!
Srpen 29, 200718 r Ahoj všem, tak mě to přece nedalo a ten ventilátor jsem rozebral. Je potřeba zmáčknout k sobě zálisy na obvodu motoru. Jde to v ostrém svěráku. Potom mírným poklepem přes něco ostrého uvolníme výko motoru a dostaneme se k zadnímu pouzdru a kolektoru. obojí vyčistíme a v kolektoru proškrábneme lamely. je nutné dát pozor abychom nepoškrábali měděné lamely. Musíme pamatovat, že do soustruhu na srovnání to nedostaneme máme tu pořád vrtuli. Na konec očistíme kolektor motoru jemným smirkem hrubost cca 240. pouzdro a hřídel vyčistíme benzínem a nemažeme. Bronzové pouzdro by mělo být samomazné. Složíme opačným postupem a zálisy se snažíme naklepnout na původní místo, aby jistily víko motoru. Tímto anabáze bohužel neskončila a přední pouzdro rezonovalo dále. Tady jsem rezignoval a do vrtule jsem cca 1 cm od hřídele vyvrtal 8 mm díru směrem k ose motoru a nakapal trochu petroleje. Po uvolnění jsem přebytek odsál a proti svému přesvědčení pouzdro namazal olejem. Díru ve vrtuli jsem zalepil lepící pistolí. Toto není ani zdaleka odborná oprava a je na každém jak se zachová. Ani já nevím jak to dlouho vydrží, ale navždy to určitě není a příště to rozhodně již rozebírat nebudu. Problém je prostě vrtule která je nalisovaná a sundat se nedá.Takže toto není jak na to, ale jak já. Díky všem za rady a nabídku.
Srpen 29, 200718 r Ahoj všem, tak mě to přece nedalo a ten ventilátor jsem rozebral. Je potřeba zmáčknout k sobě zálisy na obvodu motoru. Jde to v ostrém svěráku. Potom mírným poklepem přes něco ostrého uvolníme výko motoru a dostaneme se k zadnímu pouzdru a kolektoru. obojí vyčistíme a v kolektoru proškrábneme lamely. je nutné dát pozor abychom nepoškrábali měděné lamely. Musíme pamatovat, že do soustruhu na srovnání to nedostaneme máme tu pořád vrtuli. Na konec očistíme kolektor motoru jemným smirkem hrubost cca 240. pouzdro a hřídel vyčistíme benzínem a nemažeme. Bronzové pouzdro by mělo být samomazné. Složíme opačným postupem a zálisy se snažíme naklepnout na původní místo, aby jistily víko motoru. Tímto anabáze bohužel neskončila a přední pouzdro rezonovalo dále. Tady jsem rezignoval a do vrtule jsem cca 1 cm od hřídele vyvrtal 8 mm díru směrem k ose motoru a nakapal trochu petroleje. Po uvolnění jsem přebytek odsál a proti svému přesvědčení pouzdro namazal olejem. Díru ve vrtuli jsem zalepil lepící pistolí. Toto není ani zdaleka odborná oprava a je na každém jak se zachová. Ani já nevím jak to dlouho vydrží, ale navždy to určitě není a příště to rozhodně již rozebírat nebudu. Problém je prostě vrtule která je nalisovaná a sundat se nedá.Takže toto není jak na to, ale jak já.Díky všem za rady a nabídku. A teď funguje jak má? Jde volně? Bylo tam něco špinavého atd.?
Srpen 30, 200718 r Ano ventilátor jede jako nový. Předpokládám, že většina problémů bude na předním ložisku schovaném ve vrtuli. Takže by možná stačila ta operace s dírou ve u vrtuli a pročištěním vně pouzdra zmíněbńým petrolejem nebo něčím podobným. Zadní pouzdro je kryté gumovou vložkou kterou lze odstranit a zkontrolovat pouzdro. (Může být rúzné u jednotlivých typú ventilátorů). Popisuji průměr vrtule 345 a průměr motoru cca 75 mm. Demontáž z auta je jednoduchá, není co dodat.Vyndat směrem nahoru.
Srpen 30, 200718 r Ano ventilátor jede jako nový. Předpokládám, že většina problémů bude na předním ložisku schovaném ve vrtuli. Takže by možná stačila ta operace s dírou ve u vrtuli a pročištěním vně pouzdra zmíněbńým petrolejem nebo něčím podobným. Zadní pouzdro je kryté gumovou vložkou kterou lze odstranit a zkontrolovat pouzdro. (Může být rúzné u jednotlivých typú ventilátorů). Popisuji průměr vrtule 345 a průměr motoru cca 75 mm. Demontáž z auta je jednoduchá, není co dodat.Vyndat směrem nahoru. Super! Škoda že jsem ten starej vyhodil, mohl jsem ho aspoň rozebrat a podívat se jak to tam vypadá, ale já byl rád, že ten novej ventilátor funguje, tak šel hned do popelnice.
Říjen 10, 200717 r Ahoj panove....poradte mi prosim kde može byt problem , obcas sa stane že mi zovrie kvapalina v chladici , vymenil som už snimace teploty a aj tak ...mam take podozrenie ze nieco je s ventilatormy ...v servise mi ukazalo že je vadny termospinac vymenil som ho a tak isto....proste ked mi zovrie vody ventilatory sa nezapnu a neviem prečo ....zly kontakt niekde?.....pozeral som aj to a zda sa byt v pohode....ako zistim že su spatne ventiletory?...albo co im dava este povel nech sa zapnu!!!!!! v servise mi kecali že termospinac ukazuje o 40stupnov menej, vymeneni a ani tak nefunguje ventilator
Říjen 10, 200717 r a když zapneš klimu, tak se ventilátory pustí?Pro jistotu zkontroluj na baterce pojistky, jedna je zelená 30A 1. z leva/pohled od nárazníku a ta druhá je plechová tušim, že 4. z leva 40A občas to tam oxiduje, tak by to mohlo dělat neplechu.a ještě bych zkontroloval kostřící bod, který najdeš v pravo do baterky na podběhu jdou na něj 2 hnědé dráty
Říjen 11, 200717 r ...ano aj poistky a aj som baterku vybral ,bo kolega mi kecal že aj tam su nejake kabliky no nic (((((((((((
Říjen 11, 200717 r uvělej jednoduchý test, rozpoj konektory u RJ dochlazování je to taková škatule na nosníku pod baterkou, na ten konektor vedou dva tlusté a dva malé dráty vezmi si kus drátu a z baterky na ten konektor postupně připojuj +, měly by se roztočit, pokud se ventilátory neroztočí, je chyba v nich, pokud ano, budeme pátrat dál
Říjen 11, 200717 r ..no pane ...huha....musim vybrat baterku?...na mna musis pomaly ako s babou v takychto veciach :-) ale urcite to skusim ....odkial sa tam najlepsie dostanem?..zhora ?...ci z dola?..na tie konekrory?
Říjen 11, 200717 r mám tu jednu fotku, kde to je umístěné, respektive, kde to má být a pak ještě jednu, kde je vidět umístění, třeba ti to pomůže na té první fotce je v popředí ten zmiňovaný konektor
Říjen 11, 200717 r ..no to viem kde je!!...ok zajtra stejne nemakam...cize hned rano nabehnem nato a skusim to!...este otazka ktory by bol lepsi pripad?...dobre ci zle ventilatory?...a prečo?
Říjen 11, 200717 r to je těžké říct, záleží, jaká závada by byla proti těm ventilátorům, ale v tomhle okruhu jsou větráky snad nejdražším dílem, hned po je RJ dochlazování.Ještě takovej zoufalej nápad: konektory na ventilátorech jsou nasazené??
Říjen 11, 200717 r ..asi hej....ak som dobre videl... zajtra to obkukam a aj odfotim hej?...co som kukal vlastne
Říjen 11, 200717 r ..to som skusal..ide to v pohode...ozi ako viem nejak priamo na ventilatoroch odskusat ci idu?....co ked napr. tam pojde a v konektoroch nie? ...och som ja ale sikulko
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.