Přejít na obsah

Nastartuje a pak chcípne


lechtoman

Doporučené příspěvky

Zdravím, můj favorit se jednoho dne rozhodl zlobit a pořád ho to ještě baví. Otočím klíčkem v zapalování, najede čerpadlo (i když má jiný zvuk než před závadou) nastartuju chvíli to drží otáčky (cca 5 vteřin) a pach chcípne. Rady byly ohledně ucpaného palivového filtru nebo trubek a hadiček. Vše zkontrolovano, benzín teče proudem a závada je někde jinde. Měl jsem imobilizér, který jsem si nechal odstranit už před dvěmi lety. Ale když imobilizér byl v provozu tak uplně vyřadil palivo, tudíž jsem to nemohl ani nastartovat. Nevím jestli to tím může být, tak to tady radši uvádím. Jinak jiskru to hází. Nevím co s tím, moc se v autech nevyznám, ale byl bych rád, kdyby to šlo vyřešit doma (bez servisu). Zkusím se tím pohrabat, když poradíte jak na to. ;)

Jestli vás někoho něco napadne tak budu rád za každý názor.

Moc dík.

Editováno: , autor: lechtoman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, můj favorit se jednoho dne rozhodl zlobit a pořád ho to ještě baví. Otočím klíčkem v zapalování, najede čerpadlo (i když má jiný zvuk než před závadou) nastartuju chvíli to drží otáčky (cca 5 vteřin) a pach chcípne. Rady byly ohledně ucpaného palivového filtru nebo trubek a hadiček. Vše zkontrolovano, benzín teče proudem a závada je někde jinde. Měl jsem imobilizér, který jsem si nechal odstranit už před dvěmi lety. Ale když imobilizér byl v provozu tak uplně vyřadil palivo, tudíž jsem to nemohl ani nastartovat. Nevím jestli to tím může být, tak to tady radši uvádím. Jinak jiskru to hází. Nevím co s tím, moc se v autech nevyznám, ale byl bych rád, kdyby to šlo vyřešit doma (bez servisu). Zkusím se tím pohrabat, když poradíte jak na to. ;)

Jestli vás někoho něco napadne tak budu rád za každý názor.

Moc dík.

Co to je karburátor nebo stříkačka ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Typuju že asi stříkačka. Udělej následující. Sundej kryt od filtru na vstříkování máš šipku směrem do vstřiku to je přívodní hadička na benzín odpoj ji vem si nějakou třeba 0,5 l flašku a někomu řekni at ti otočí kličkem a uvidiš jestli teče benzín pokud ano tak čerpadlo nemusí být špatné, ale také může. Nasaď zpět hadičku nech sundany filtr řekni někomu at nastartuje a zkusi přidat plyn pokud nelze vytočit a budu se dusit a pak chcipne je možné, že máš v hají motorek na čerpadle. Po nastartování sleduj na klapce u vstřikování v jakém množství se rozprašuje benzín. Může být přidřený motorek a nestiha dodavat benzín. Taky mi to jednou dobou dělal favorit. Nový motorek stojí něco přes 1000 kč + výměna práce nebo nové čerpadlo to stojí takové 3000 i víc záleží na výrobci jak mi tvrdil pan v AutoKelly. Pro mě bylo výhodnější koupit starší přes inzerát. Koupíš ho v pohodě kolem 800,- až 1000 ,-. Docela sranda je to potom měnit a dostat to z nádrže. Drží to tak šikovně na třech takových zaražkach, že povolit to v rukach je o slovník :-D kdybys chtěl mám čerpadlo na prodej. Šrotoval jsem jednoho favorita r.v. 94 a jednoho r.v. 91 (střikačka a karbec) takže kdyby někdo potřeboval díly tak jich mám dost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

1.Co říká VAG, zkoušel jsi? 2.Podívat se svíčky, jestli jde palivo a jestli je následně spalováno, 3. změřit tlak paliva. (Čerpadlo může dávat benzín, ale nevyvine potřebný nominální tlak. Zkontrolovat při tom i regulátor tlaku). Podle toho, co řikáš, že čerpadlo má jiný zvuk než před poruchou, tak bych se soustředil na tlak paliva a uvidíš. Já bych ti to změřil, ale jsem z Třince.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím... sehnal jsem si favorita, který má najeto jen 35000 km a je celkové v dobrém stavu, ale dva roky nejelo... když ho nastartuju, chytne bez problému, ale po chvíli chcípne.. A nebo mi chcípne za jízdy. palivový, vzduchový filtr je čistý.

Keď Ti "chcípne",hádže Ti sviečka iskru?Skús vymeniť zapalovaciu cievku,cievku v rozdelovači a tu skrinku z ktorého idu káble do rozdelovača.Ale skús to robiť vylučovacou metódou.Vymeň jedno a vyskúšaj,potom druhé atď..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karbec je čistej, filtry taky.. dneska byli oba venku... příjde mi, jako kdyby tam šlo špatně palivo.. když mi mi to podaří nastartovat a chvíli to běží, kolísají otáčky. někdo říká, že je to studený... nevím.. v autech se moc nevyznám.. toto je moje první..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ještě ta pumpa by mohla být problém. Já sem měl problém ten, že ventil v ní netěsnil a benzín stekl zpátky do nádrže. Takže jsem nastarotval, chvílu to šlapalo a pak chcípl. Musel jsem dycky ručně napumpovat. Tak jsem na vrakáči koupil tu novější pumpu bez páčky a je klid. Až ti chcípne, tak zkus napumpovat ručně (pokud máš pumpu s páčkou) Staré pumpy byly dost poruchové....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo elektromagnetický ventil jestli ti to nedrží otáčky.Jinak mě jednu dobu nedrželi otáčky když jsem to nedržel pod plynem tak to zdechlo a navic mi nešly blinkry a nějaké věci z elektriky a bylo to blbým relátkem v pojistkové skříni.Všechno to jsou opravy tak za 100

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě jsem podobný problém.. i mi chcípal za jízdy... někdy jsem startoval i 20X v zácpě... =D byli to špatný kabely od rozvaděče ke svíčkám. nový stojej tak do 200,- Jestli je budeš vyměnovat nezapomen, že každý musí být zapojeny stejně, jako byli... prodávají je i s kabelem od rozvaděče k cívce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...