Publikováno Únor 17, 201015 r Zdravím, můj favorit se jednoho dne rozhodl zlobit a pořád ho to ještě baví. Otočím klíčkem v zapalování, najede čerpadlo (i když má jiný zvuk než před závadou) nastartuju chvíli to drží otáčky (cca 5 vteřin) a pach chcípne. Rady byly ohledně ucpaného palivového filtru nebo trubek a hadiček. Vše zkontrolovano, benzín teče proudem a závada je někde jinde. Měl jsem imobilizér, který jsem si nechal odstranit už před dvěmi lety. Ale když imobilizér byl v provozu tak uplně vyřadil palivo, tudíž jsem to nemohl ani nastartovat. Nevím jestli to tím může být, tak to tady radši uvádím. Jinak jiskru to hází. Nevím co s tím, moc se v autech nevyznám, ale byl bych rád, kdyby to šlo vyřešit doma (bez servisu). Zkusím se tím pohrabat, když poradíte jak na to. Jestli vás někoho něco napadne tak budu rád za každý názor. Moc dík. Upraveno Únor 17, 201015 r od lechtoman
Únor 20, 201015 r Zdravím, můj favorit se jednoho dne rozhodl zlobit a pořád ho to ještě baví. Otočím klíčkem v zapalování, najede čerpadlo (i když má jiný zvuk než před závadou) nastartuju chvíli to drží otáčky (cca 5 vteřin) a pach chcípne. Rady byly ohledně ucpaného palivového filtru nebo trubek a hadiček. Vše zkontrolovano, benzín teče proudem a závada je někde jinde. Měl jsem imobilizér, který jsem si nechal odstranit už před dvěmi lety. Ale když imobilizér byl v provozu tak uplně vyřadil palivo, tudíž jsem to nemohl ani nastartovat. Nevím jestli to tím může být, tak to tady radši uvádím. Jinak jiskru to hází. Nevím co s tím, moc se v autech nevyznám, ale byl bych rád, kdyby to šlo vyřešit doma (bez servisu). Zkusím se tím pohrabat, když poradíte jak na to. Jestli vás někoho něco napadne tak budu rád za každý názor. Moc dík. Co to je karburátor nebo stříkačka ?
Únor 20, 201015 r Typuju že asi stříkačka. Udělej následující. Sundej kryt od filtru na vstříkování máš šipku směrem do vstřiku to je přívodní hadička na benzín odpoj ji vem si nějakou třeba 0,5 l flašku a někomu řekni at ti otočí kličkem a uvidiš jestli teče benzín pokud ano tak čerpadlo nemusí být špatné, ale také může. Nasaď zpět hadičku nech sundany filtr řekni někomu at nastartuje a zkusi přidat plyn pokud nelze vytočit a budu se dusit a pak chcipne je možné, že máš v hají motorek na čerpadle. Po nastartování sleduj na klapce u vstřikování v jakém množství se rozprašuje benzín. Může být přidřený motorek a nestiha dodavat benzín. Taky mi to jednou dobou dělal favorit. Nový motorek stojí něco přes 1000 kč + výměna práce nebo nové čerpadlo to stojí takové 3000 i víc záleží na výrobci jak mi tvrdil pan v AutoKelly. Pro mě bylo výhodnější koupit starší přes inzerát. Koupíš ho v pohodě kolem 800,- až 1000 ,-. Docela sranda je to potom měnit a dostat to z nádrže. Drží to tak šikovně na třech takových zaražkach, že povolit to v rukach je o slovník :-D kdybys chtěl mám čerpadlo na prodej. Šrotoval jsem jednoho favorita r.v. 94 a jednoho r.v. 91 (střikačka a karbec) takže kdyby někdo potřeboval díly tak jich mám dost
Březen 8, 201015 r 1.Co říká VAG, zkoušel jsi? 2.Podívat se svíčky, jestli jde palivo a jestli je následně spalováno, 3. změřit tlak paliva. (Čerpadlo může dávat benzín, ale nevyvine potřebný nominální tlak. Zkontrolovat při tom i regulátor tlaku). Podle toho, co řikáš, že čerpadlo má jiný zvuk než před poruchou, tak bych se soustředil na tlak paliva a uvidíš. Já bych ti to změřil, ale jsem z Třince.
Březen 12, 201015 r Zdravím... sehnal jsem si favorita, který má najeto jen 35000 km a je celkové v dobrém stavu, ale dva roky nejelo... když ho nastartuju, chytne bez problému, ale po chvíli chcípne.. A nebo mi chcípne za jízdy. palivový, vzduchový filtr je čistý.
Březen 12, 201015 r Zdravím... sehnal jsem si favorita, který má najeto jen 35000 km a je celkové v dobrém stavu, ale dva roky nejelo... když ho nastartuju, chytne bez problému, ale po chvíli chcípne.. A nebo mi chcípne za jízdy. palivový, vzduchový filtr je čistý. Keď Ti "chcípne",hádže Ti sviečka iskru?Skús vymeniť zapalovaciu cievku,cievku v rozdelovači a tu skrinku z ktorého idu káble do rozdelovača.Ale skús to robiť vylučovacou metódou.Vymeň jedno a vyskúšaj,potom druhé atď..
Březen 12, 201015 r [když mi chcípne, nastarutuju na první otočení klíčem, ale hned zase chcípne... myslím si, že ve svíčkách problém neni. dnes jsem je měl vyndaný a jiskru házeli...
Březen 12, 201015 r Koukni se k nádrži budou tam zpuchřelý gumový hadičky vyměnit a bude pokoj měly jsme to na fáčku několikrát.
Březen 12, 201015 r karbec je čistej, filtry taky.. dneska byli oba venku... příjde mi, jako kdyby tam šlo špatně palivo.. když mi mi to podaří nastartovat a chvíli to běží, kolísají otáčky. někdo říká, že je to studený... nevím.. v autech se moc nevyznám.. toto je moje první..
Březen 12, 201015 r Dej tam benzinovou pumpu ze Š120 a pokud ti nepůjde napumpovat benzín tak jsou zpuchřelý hadičky od nádrže nebo jsou rozpadlý uvnitř a jsou přicpaný není to vydět vyměň je a musí to makat.
Březen 13, 201015 r No ještě ta pumpa by mohla být problém. Já sem měl problém ten, že ventil v ní netěsnil a benzín stekl zpátky do nádrže. Takže jsem nastarotval, chvílu to šlapalo a pak chcípl. Musel jsem dycky ručně napumpovat. Tak jsem na vrakáči koupil tu novější pumpu bez páčky a je klid. Až ti chcípne, tak zkus napumpovat ručně (pokud máš pumpu s páčkou) Staré pumpy byly dost poruchové....
Březen 18, 201015 r nebo elektromagnetický ventil jestli ti to nedrží otáčky.Jinak mě jednu dobu nedrželi otáčky když jsem to nedržel pod plynem tak to zdechlo a navic mi nešly blinkry a nějaké věci z elektriky a bylo to blbým relátkem v pojistkové skříni.Všechno to jsou opravy tak za 100
Březen 18, 201015 r Jsem tedy laik ale tento tip fáva jsem měla 6let,toto mi udělal 2x a pokaždé to byl automatický sytič. Třeba to může být ono? Nevím,hlavně nekamenovat. Nastartuju motor se rozběhl a vzápětí chcípnul. Upraveno Březen 18, 201015 r od Zuzka78
Březen 19, 201015 r tak už je to opravený.... Chyba byla v jednom z kabelů od rozdělovače ke svíčce... byl tam špatný kontakt. už tak jsou nový a zatím je vše v pohodě...
Březen 19, 201015 r mě jsem podobný problém.. i mi chcípal za jízdy... někdy jsem startoval i 20X v zácpě... =D byli to špatný kabely od rozvaděče ke svíčkám. nový stojej tak do 200,- Jestli je budeš vyměnovat nezapomen, že každý musí být zapojeny stejně, jako byli... prodávají je i s kabelem od rozvaděče k cívce...
Březen 19, 201015 r už jsme na to přišel a opravil... respektive jsem koupil nový kabely od rozvaděče ke svíčkám a zatím se zdí, že je vše v pořádku... jeden z kabelů mě špatný kontakt a svíčka nedávala dostatečně jiskru...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.