LUKY-007 Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 (editace) "Podle sme.sk se do laciné octavie nechystají nové moderní přeplňované motory TSI, které nyní tvoří kostru celé nabídky motorů pro škodovky. Přednost má prý dostat archaický čtyřválec 1,6 litru s výkonem 102 koní. Ten ale nesplňuje emisní normu Euro 5, bez které se po prvním lednu 2011 nebudou moci v EU nová auta prodávat.Vzhledem k tomu, že se premiéra staré-nové octavie prý chystá na autosalon konaný v Moskvě od 25. do 29. srpna, je tedy možné, že se nová Octavia Tour dostane pouze na mimoevropské trhy a do Ruska." Více zde. V Moskve ? zatial to tak nevyzera ... http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2010_61_SkodaaautosalonMoskva.aspx Editováno: 18. Srpen 2010, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 Vizia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 A zaplaťpámbu špatná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 jj ako nepodareny Logan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schimmer Vloženo 8. Září 2010 Sdílet Vloženo 8. Září 2010 Kupte si aktuální Svět motorů, tam je správný obrázek A-Entry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 jak vies ze je to spravny obrazok ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 designovy jazyk Joystera nie je to, kam sa Skoda bude uberat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 (editace) Tak tu je ten nastupca Touru A mal som pravdu Editováno: 1. Říjen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Některým dlouho trvalo, než pochopili rozdíl mezi A5 Tour a A-Entry a místo přemýšlení nadávali a hádali se 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 jasne bojler musis si rypnut . Uz som ti povedal ze si najmudrejsi a smekam pred tebou tak uz neryp. Kazdopadne toto je pekna sialenost .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Nebuď tak domýšlivej, jak můžeš vědět, že takové negativní vlastnosti můžu připisovat zrovna tobě Mně to jako šílenost vůbec nepřijde. Když si to najde zákazníky (a jistě najde), není důvod to neprodávat. I po Juniorovi byla v prvních letech poptávka a jezdilo jich hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 (editace) Ano sam som velmi zvedavy kto budu zakaznici a ako sa to bude predavat a najma v akych konfiguraciach ... za sialenost to povazujem preto, lebo stara Tourka sa vyrabala v podstate kontinualne... kym toto sa vyrabat prestalo ... a po skoro 2 rokoch zacalo zase ... clovek by cakal apon nejaky zmenu na tom aute ... otazkou je nakolko je osklbane take veci ako odhlucnenie o a pod. Osobne .. ja by som si to nekupil ... mne sa nikdy nepacil ten PF predok Editováno: 2. Říjen 2010, autor: LUKY-007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 ja to beriem ako isty sposob dehonestacie O2. Predtym bola O Tour o generaciu starsi model - co bolo uplne OK. Teraz je to rovnaky model, len pred faceliftom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 este mohli dat nenalakovane narazniky a bol by dalsi model - Octavia Tour Junior Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 a este viac ocesat bez posilovaca riadenia, 2 ramenny "bezpecnostny" volant z Felicie bez airbagu 13" kolesa, sedadla z fabie vzadu bez moznosti stahovat okna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 No nevím, jestli dehonestace. Spoustě lidí se současná podoba Octavie nelíbí (mně s výjimkou RS taky ne). Uvidíme, na co se přijde po podrobnějším zkoumání, mně to za 292 500Kč včetně základní eletriky a manuální klimatizace přijde jako velmi dobrá nabídka. Když se podíváte, jakou výbavu měla Ambiente 1.6/75kW ještě v první polovině roku 2008 a kolik stála.. Je to prostě vozítko pro nenáročné, které ale podle mě pořád odvede spoustu práce. Myslím, že to bude sbírat poměrně dost majitelů Felicií a Fabií první generace. Ok, 2 airbagy nejsou žádná sláva, těžko si tohle ale bude kupovat někdo, komu na tom nějak extra záleží. Ostatně, běžte se zeptat, kolik lidí si do prvního Touru koupilo boční airbagy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 predpokladam tiez ze tour budu vyhladavat majitelia Fel. ale najma FI, ktori chcu vacsie auto z nejakeho dovodu (deti .. a pod.) ale nemaju resp. nechcu dat tolko za OII FL ... cas napovie .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 No nevím, jestli dehonestace. Spoustě lidí se současná podoba Octavie nelíbí (mně s výjimkou RS taky ne). tak je to isty sposob dehonestacie a hlavne istej neferovosti voci predoslym zakaznikom. Niekto si to pred rokom kupil za pol miliona a teraz za 290 000...tu vobec nejde o FL, ale o samotny model O2... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 Pokud momentálně jede výroba OIIFL naplno, byla by škodovka blbá, kdyby je dále zlevňovala. Takto zajistí zaměstnanost pro Vrchlabí, zvýší si prodeje a osloví lidi A FIRMY, kteří teď kupují Megany, Fokusy nebo Ceedy. Teď ještě, co vymastí s dieslem, časem by 1.6 TDi byla asi za rozumný příplatek ideál. Si´mply clever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 tak je to isty sposob dehonestacie a hlavne istej neferovosti voci predoslym zakaznikom. Niekto si to pred rokom kupil za pol miliona a teraz za 290 000...tu vobec nejde o FL, ale o samotny model O2... Tak prvni vec, facelift je na trhu dva roky a ne rok. Nefer by pri takovemhle myslenkovem pochodu muselo byt jakekoli zlevneni nebo jakakoli modernizace. Stejne tak by bylo nefer zavedeni druhe generace Touru za cenu prvni generace. V cem se mozna shodneme a na cem podle me zavisi vyhodnoceni "stalo drive/stoji nyni" - zlevneni se do celkovych nakladu promitne v zavislosti na tom, za kolik se clovek dokaze zbavit ojeteho vozu. Pokud tedy dnes prodam pred tremi roky nakoupene auto o 100 000Kc levneji, nez bych je pri stejnem stari a kondici prodal tehdy, musi byt sleva na nove auto oproti drivejsku alespon ve stejne vysi. Pokud tedy nekdo nakoupil holou OII pred dvema rokama za pul mega a nova ted stoji neco nad polovinu, muze mu to byt jedno, pokud se dokaze zbavit ojetiny s mensim cenovym poklesem (ted se nebavim o obecnem poklesu ceny auta, ale cenove hladiny ojetin). Samozrejme tohle neplati pro lidi, kterym je sumak, jestli si auto koupi o dva roky pozdeji a maji jedno auto 10 let. Tam je to samozrejme mala tragedie. Na druhou stranu, pro spoustu lidi je soucasny stav nebyvala prilezitost. Priklad 1 Duben 2008: Octavia Combi Ambiente 1.9TDI PD 77kW... 589 900Kč hlavove airbagy ... 9 900Kc ESP ... 12 900Kc síťový program ... 1 400Kč litá kola 15`` ... 13 400Kč tempomat ... 11 000Kč Jumbo box .... 4900Kč 2DIN rádio na CD ... 11500Kč malý kožený paket ... 6500Kč dálkové ovládání centrálního zamykání ... 4000Kč Rijen 2008: Octavia Combi Ambiente Plus 1.9TDI PD 77kW... 529 900Kč vše výše uvedené v základní výbavě pokles ceny o 60 000Kč Srpen 2010: Octavia Combi Ambiente Plus Edition CZ 1.6TDI PD 77kW 469 900Kč cena o dalších 60 000Kč nižší za stejnou cenu jako před dvěma rokama 2.0TDI 103kW Celkem tedy rozdíl 120 000Kč (20,5%) a rozsáhlá výbava navíc (hlavové airbagy, ESP, tempomat, kožený paket, kola z lehkých slitin, dálkové zamykání, 2DIN rádio, ..). Příklad 2 Duben 2008: Octavia Classic 1.6/75kW 459 900Kč Rijen 2008: Octavia Classic Plus 1.6/75kW 394 900Kč cena nižší o 65 000Kč ve výbavě navíc: Climatic el. okna vpředu el. ovl. a vyhř. zrcátka ESP hlavové airbagy Srpen 2010: Octavia Prima Edition CZ 1.2TSI/77kW 357 900Kč cena nižší o dalších 37 000Kč i po dovybavení hlavových airbagů a ESP nebo 60 000Kč pro ty, kdo je nechcou Celkem tedy rozdíl 125 000Kč (27%, Classic x Prima) a výbava navíc (klimatizace, el. okna vpředu a zrcátka, síťový program). Příklad 3 Duben 2008: Roomster Style 1.4/63kW 399 900Kč kola z lehkých slitin ... 12 000Kč sunset ... 4000Kč zadní senzory ... 9000Kč 2DIN radio ... 8000Kč Srpen 2009: Roomster Style Plus 1.4/63kW 314900Kč cena nižší o 75 000Kč a vše v základní výbavě Leden 2010: Roomster Duo 1.4/63kW 291 900Kč cena nižší o dalších 23000Kč navíc v ceně barva (9000Kč) střešní nosič (5000Kč) záruka na 4 roky (4000Kč) Celkem tedy rozdíl 108 000Kč (27%) a rozsáhlá výbava navíc včetně barvy. Příklad 4 Duben 2008: Octavia Tour Combi 1.9TDI 504 900Kč Říjen 2009: Octavia Tour Trumf Combi 1.9TDI 319900Kč cena nižší o 185 000Kč Celkem tedy rozdíl 185 000Kč (36%) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.