carlosak Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 Zdravím, Mám takový menší problém. Mám Formana rv92. Při nastartování motor šlape jak hodinky. Od cca 2000ot se od okolí sání ozívá syčení. Při rozjezdu auto netáhne. Z výfuku to taky moc nefičí.... Nežto rozeberu (je to docela dost zarezlé....) bych se chtěl zeptat jestli náhodou někdo neví čím by to mohlo být. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carlosak Vloženo 22. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2010 ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan.34 Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky skús pozrieť hadicu na posilovač a na hadičku k rozdelovači. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky Tak to asi tesnenim nebude. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 ...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky Je víc míst, kde to může přisávat "falešný vzduch", ale nejdřív bych se podíval na těsnění mezi karbec a sací potrubí a sací potrubí a hlavu. Pak nesilomrdně vyházet a dát nové všecky hadice kolem, co mají přímý vztah k podtlaku v sání - k posilovači, rozdělovači, k víku rozvodu, k nádobce s aktivním uhlím (nemají všecky verze), nebo aspoň překontrolovat dotažení Sika-pásek na upevněních k nátrubkům. Mně takovou neplechu dělal šlauch k posilovači - při záběru v otáčkách se motor vinou průhybu v silentblocích naklápí a jak to hýbalo hadicí, v určitém momentě se otevírala malá trhlinka a motor cukal, jak se měnil výkon. Přišel na to až mistr v autodílně, kam jezdím - zavezl auto na zkušebnu na válce a začal tahat za všecky hadice jednu po druhé při otáčkách kolem 2500 za minutu... Oprava za 200,- , ale otravoval jsem se s tím asi půl roku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.