Přejít na obsah

Problém s fáčkem


carlosak

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Mám takový menší problém. Mám Formana rv92. Při nastartování motor šlape jak hodinky. Od cca 2000ot se od okolí sání ozívá syčení. Při rozjezdu auto netáhne. Z výfuku to taky moc nefičí.... Nežto rozeberu (je to docela dost zarezlé....) bych se chtěl zeptat jestli náhodou někdo neví čím by to mohlo být. Díky moc :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky

skús pozrieť hadicu na posilovač a na hadičku k rozdelovači.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky

Tak to asi tesnenim nebude. :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

...tak kabrec rozebraný, vyčištěný.... nikde nic neuníká.Sání je taky ok. tak mě napadlo těsnění pod hlavou. Chci se jen zeptat jestli ten brutální pokles na výkonu může způsobit špatné těsnění. Voda se netratí, motor se nepřehřívá a voda v oleji není. Díky

Je víc míst, kde to může přisávat "falešný vzduch", ale nejdřív bych se podíval na těsnění mezi karbec a sací potrubí a sací potrubí a hlavu. Pak nesilomrdně vyházet a dát nové všecky hadice kolem, co mají přímý vztah k podtlaku v sání - k posilovači, rozdělovači, k víku rozvodu, k nádobce s aktivním uhlím (nemají všecky verze), nebo aspoň překontrolovat dotažení Sika-pásek na upevněních k nátrubkům. Mně takovou neplechu dělal šlauch k posilovači - při záběru v otáčkách se motor vinou průhybu v silentblocích naklápí a jak to hýbalo hadicí, v určitém momentě se otevírala malá trhlinka a motor cukal, jak se měnil výkon. Přišel na to až mistr v autodílně, kam jezdím - zavezl auto na zkušebnu na válce a začal tahat za všecky hadice jednu po druhé při otáčkách kolem 2500 za minutu... Oprava za 200,- , ale otravoval jsem se s tím asi půl roku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...