JirkaM Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Máte někdo přehled? Chystám se koupit, ale radši bych benziňáka, takže Octavii, ale nevím vůbec kolik může papat :-) Díkaaaaaa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiTo Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 OII bude papká vcelku dost ale záleží na způsobu jízdy.Kámoš si půjčil novou octávku od táty a jel to koštnout do Brna a zpět a při ostřejší jízdě mu to papká cca 12 litříků ale pokud jezdíš v normálu tak se dostaneš na 8 l / 100km. Ale je to skvělé svezení (bohužél jako spolujezdec ),pokud se jen tak ploužíš tak jakobys ani nejel v autě které má 200koníků (komfort,tichý motor,vynikající sedačky atd.).O octávce II se říká, že je to spíš rychlý rodinný vůz než nějaký vyloženě sportovní vůz U FRS je rozpětí max. spotřeby a min. spotřeby menší ale o ní ti ochotně poradí kluci zde na foru kteří ji maj. Osobně bych šel do OII ale cenový rozdíl cca. kolem 250000 Kč je teda dost velký Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp...D=1&EXPS=&EXPA= Při klidné mimoměstské jízdě plně respektující rychlostní limity se spotřeba pohybovala okolo 5,7 litru benzinu na 100 km, což je na motor s potenciálem odpovídajícím 200 koním výkonu pěkné číslo. Šlo pochopitelně o mou klasickou defensivní jízdu akcentující spotřebu, ale economy run tomu odmítám říkat – rychlostní průměř na trase 180 km činil 83 km/h a jestli mě předjela tři auta, bylo to moc. Zajímavější byla ale spotřeba při svižném ježdění, pro které bude vůz využíván mnohem častěji. V kombinaci 10% město, 30% dálnice a zbytek okresky se při respektování 130 km/h jako mimoměstského maxima a 170 km/h jako dálničního optima spotřeba zastavila na úrovni 9,4 litru na sto, při rychlé dálniční jízdě do 200 km/h pak na hodnotě 12,4 litru. Na uzavřené techničtější trati činilo maximum 18,3 litru a přes 20 by se číslo vyšplhalo jen za cenu naprostého trápení na ještě členitějším okruhu. Více si prostě ne. Těžko na papíře přesně specifikovat jednotlivé jízdní režimy, ale věřte, že mezi dvousetkoňovými turby jde o nejúspornější motor, který znám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milda Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 OII bude papká vcelku dost ale záleží na způsobu jízdy.Kámoš si půjčil novou octávku od táty a jel to koštnout do Brna a zpět a při ostřejší jízdě mu to papká cca 12 litříků ale pokud jezdíš v normálu tak se dostaneš na 8 l / 100km. Ale je to skvělé svezení (bohužél jako spolujezdec ),pokud se jen tak ploužíš tak jakobys ani nejel v autě které má 200koníků (komfort,tichý motor,vynikající sedačky atd.).O octávce II se říká, že je to spíš rychlý rodinný vůz než nějaký vyloženě sportovní vůzU FRS je rozpětí max. spotřeby a min. spotřeby menší ale o ní ti ochotně poradí kluci zde na foru kteří ji maj. Osobně bych šel do OII ale cenový rozdíl cca. kolem 250000 Kč je teda dost velký FRS-8,5; ORS2-12,5 (obé při agresivním ježdění). Ale oba vozy nelze srovnávat, Jízda s FRS je skvělá, ale když přesedneš do ORS2 je to zas někde úplně jinde. A někde mezi je ještě jedna možnost O2 2,0 TDi 103kW, taky příjemné povození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaM Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 ... měl jsem ny mysli spíše O1, ale ono to bude asi dost podobne že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 ... měl jsem ny mysli spíše O1, ale ono to bude asi dost podobne že? Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaM Vloženo 8. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 ... je jiná spotřeba u O1 RS jak u O2? Teda 12 litru, to papka O2 dosti, to už bych radši šel do Fabie teda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Já taky... stoprocentně FÁBIE !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 podle me chces porovnat neporovnatelny....... FRS....nafta ORS...benzin 1,8 20 VT je docela peknej zrout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Květen 2006 Sdílet Vloženo 8. Květen 2006 Asi by bolo treba povedať, že 96 a 147 je trochu neporovnateľné číslo, nie? Takže aj rozptyl spotreby je u OII RS väčší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-))) jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4 a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-)))jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4 a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy..... A TDi ma kazdy treti, ze jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 9. Květen 2006 Sdílet Vloženo 9. Květen 2006 Hoblik: A jakej je ten 20V turbo motor?? Jakej výkon?? Jinak..je známo, že octávka žere prostě víc... to je jasný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-)))jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4 a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy..... A TDi ma kazdy treti, ze jo jak sem to psal tak sem cekal ktery dobrak napise todle.)a mel jsem takovy tip ze se ozves ty.)))))ale hadat se nebudem ze ne .)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Hoblik: A jakej je ten 20V turbo motor?? Jakej výkon?? Jinak..je známo, že octávka žere prostě víc... to je jasný 180 koní je to po chipu...jezdi to ale uz dlouho ..8 let a ma to pres 450 tis nabehane.)))ale s malokterym autem se da uzit tolik srandy vzhledem k jeho dnesni cene .-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiTo Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 1.8 20V Turbo 110 kW ty jo nebo se mýlím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Ja se hadam nerad Ale tve konstatovani o par radku vyse mi prislo dost odvazne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 1.8 20V Turbo 110 kW ty jo nebo se mýlím? to je vykon normalni 1,8 20 VT, ORS ma 132 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 10. Květen 2006 Sdílet Vloženo 10. Květen 2006 Souhlas s Bobíkem, i já si myslím, že srovnávání ORS a FRS je naprostý nesmysl a srovnávání nesrovnatelného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.