Přejít na obsah

Spotřeba Fabia RS x Octavia RS


JirkaM

Doporučené příspěvky

OII bude papká vcelku dost ale záleží na způsobu jízdy.Kámoš si půjčil novou octávku od táty a jel to koštnout do Brna a zpět a při ostřejší jízdě mu to papká cca 12 litříků ale pokud jezdíš v normálu tak se dostaneš na 8 l / 100km. Ale je to skvělé svezení (bohužél jako spolujezdec :( ),pokud se jen tak ploužíš tak jakobys ani nejel v autě které má 200koníků (komfort,tichý motor,vynikající sedačky atd.).O octávce II se říká, že je to spíš rychlý rodinný vůz než nějaký vyloženě sportovní vůz

U FRS je rozpětí max. spotřeby a min. spotřeby menší ale o ní ti ochotně poradí kluci zde na foru kteří ji maj.

Osobně bych šel do OII ale cenový rozdíl cca. kolem 250000 Kč je teda dost velký -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp...D=1&EXPS=&EXPA=

Při klidné mimoměstské jízdě plně respektující rychlostní limity se spotřeba pohybovala okolo 5,7 litru benzinu na 100 km, což je na motor s potenciálem odpovídajícím 200 koním výkonu pěkné číslo. Šlo pochopitelně o mou klasickou defensivní jízdu akcentující spotřebu, ale economy run tomu odmítám říkat – rychlostní průměř na trase 180 km činil 83 km/h a jestli mě předjela tři auta, bylo to moc.

Zajímavější byla ale spotřeba při svižném ježdění, pro které bude vůz využíván mnohem častěji. V kombinaci 10% město, 30% dálnice a zbytek okresky se při respektování 130 km/h jako mimoměstského maxima a 170 km/h jako dálničního optima spotřeba zastavila na úrovni 9,4 litru na sto, při rychlé dálniční jízdě do 200 km/h pak na hodnotě 12,4 litru. Na uzavřené techničtější trati činilo maximum 18,3 litru a přes 20 by se číslo vyšplhalo jen za cenu naprostého trápení na ještě členitějším okruhu. Více si prostě ne. Těžko na papíře přesně specifikovat jednotlivé jízdní režimy, ale věřte, že mezi dvousetkoňovými turby jde o nejúspornější motor, který znám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII bude papká vcelku dost ale záleží na způsobu jízdy.Kámoš si půjčil novou octávku od táty a jel to koštnout do Brna a zpět a při ostřejší jízdě mu to papká cca 12 litříků ale pokud jezdíš v normálu tak se dostaneš na 8 l / 100km. Ale je to skvělé svezení (bohužél jako spolujezdec :( ),pokud se jen tak ploužíš tak jakobys ani nejel v autě které má 200koníků (komfort,tichý motor,vynikající sedačky atd.).O octávce II se říká, že je to spíš rychlý rodinný vůz než nějaký vyloženě sportovní vůz

U FRS je rozpětí max. spotřeby a min. spotřeby menší ale o ní ti ochotně poradí kluci zde na foru kteří ji maj.

Osobně bych šel do OII ale cenový rozdíl cca. kolem 250000 Kč je teda dost velký -_-

FRS-8,5; ORS2-12,5 (obé při agresivním ježdění). Ale oba vozy nelze srovnávat, Jízda s FRS je skvělá, ale když přesedneš do ORS2 je to zas někde úplně jinde. A někde mezi je ještě jedna možnost O2 2,0 TDi 103kW, taky příjemné povození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-)))

jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4 a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-)))

jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4 a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy.....

A TDi ma kazdy treti, ze jo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdím s obouma konstrukcne podobnyma autama....octa 20V Turbo a fabie 1.9 TDI...a tam kde ja jedu ve fabuli za 4.5 tam se octavka pod 6 nedostane.....a tam kde ja jedu za 10 ...tam octa jede za 14 .-)))

jedine co ty motory maji stejne je jejich skoro dokonalost .)))tydle motory delaji ze skodovek auta trosku jinych trid a uz se s nima da i rovnat jinym zahranicnim vozum......protoze vsecky ostatni 3 valce a 1.4  a 1.6 v octe porad podle me drzi ty auta v urovni aut vyrabenych ve skodovce od davnych dob.)))tzn. dynamika nula, spotreba rel. vysoka a ma to kazdy druhy.....

A TDi ma kazdy treti, ze jo ;)

jak sem to psal tak sem cekal ktery dobrak napise todle.)a mel jsem takovy tip ze se ozves ty.)))))ale hadat se nebudem ze ne .)) -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoblik: A jakej je ten 20V turbo motor?? Jakej výkon??

Jinak..je známo, že octávka žere prostě víc... to je jasný

180 koní je to po chipu...jezdi to ale uz dlouho ..8 let a ma to pres 450 tis nabehane.)))ale s malokterym autem se da uzit tolik srandy vzhledem k jeho dnesni cene .-)) -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...