vac Vloženo 1. Březen 2010 Vloženo 1. Březen 2010 Zdravím, prohledal jsem fórum a nikde jsem nic podobného nenašel, snad jsem teda hledal správně... Včera se mi začaly ozývat divné zvuky od PZ kola, zajel jsem teda do garáže, že ho sundám a juknu jestli tam někde není kámen. Jenže jak jsem auto zvedl a zkusil jsem s tím zvednutým kolem zatočit, šlo to dost těžko, jakobych měl povytáhnutou ruční brzdu. Zkusil jsem teda postupně pozvedat všechny ostatní kola a dělalo to to samé u všech - točit šlo těžko a při tom otáčení šlo slyšet jak destičky dřou o kotouč. Podotýkám, že to dělalo jak vpředu, tak vzadu, vlevo i vpravo - auto bylo odbržděné a byla vyřazená rychlost. Zajímá mně, jestli je to v pořádku (třeba nějaká pojistka aby se stojícím autem nešlo popojíždět, což se mi ale zdá velmi nepravděpodobné a nikdy jsem o tom neslyšel), nebo je tam nějaký problém? Jedná se o OII RS, MR08, najeto 65kKM, kotouče a desky ještě původní. Citovat
Luďa Vloženo 1. Březen 2010 Vloženo 1. Březen 2010 Není to tím, žes delší dobu (tejden, dva) nejezdils a kotouče ti vorezli? Citovat
acek Vloženo 1. Březen 2010 Vloženo 1. Březen 2010 (editace) Ahoj! Měl jsem ten samej problém a po ujetí asi 10km co jezdím do práce téměř pořád do kopce prakticky zkoro bez brždění se mi i kouřilo nebo bylo cítit jak se přehřívá obložení(destičky) na všech kolech.Napíchnul jsem to na vag a zjistil že je v brdovým okruhu stále tlak.Dal jsem jinej hlavní brzdovej válec a vše je ok.Tlak v systému 0(nesešlápnutý pedál).Ale u každého kola po zvednutí jde trošku hůř pootáčet lehce to drhne o destičky to je normální. Editováno: 1. Březen 2010, autor: acek Citovat
vac Vloženo 1. Březen 2010 Autor Vloženo 1. Březen 2010 Luďa: ne, jezdím každý den acek: u mně nic cítit není, schválně jsem k tomu i několikrát čuchal je to teda normální a nemám to řešit jo? Citovat
acek Vloženo 1. Březen 2010 Vloženo 1. Březen 2010 Pokud se ti to nehřeje a není nic cítit tak to neřeš,je to v pořádku.Můžeš to napíchnout na diagnostiku a v bloku měrěných hodnot otestovat dá se měřit tlak jak šlapeš na brdovej pedál a taky zkouknout jestli je tam 0 když je pedál uvolněnej. Já tam měl pořád nějaký tlak tak proto výměna hlavního brzdovýho válce. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.