vac Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Zdravím, prohledal jsem fórum a nikde jsem nic podobného nenašel, snad jsem teda hledal správně... Včera se mi začaly ozývat divné zvuky od PZ kola, zajel jsem teda do garáže, že ho sundám a juknu jestli tam někde není kámen. Jenže jak jsem auto zvedl a zkusil jsem s tím zvednutým kolem zatočit, šlo to dost těžko, jakobych měl povytáhnutou ruční brzdu. Zkusil jsem teda postupně pozvedat všechny ostatní kola a dělalo to to samé u všech - točit šlo těžko a při tom otáčení šlo slyšet jak destičky dřou o kotouč. Podotýkám, že to dělalo jak vpředu, tak vzadu, vlevo i vpravo - auto bylo odbržděné a byla vyřazená rychlost. Zajímá mně, jestli je to v pořádku (třeba nějaká pojistka aby se stojícím autem nešlo popojíždět, což se mi ale zdá velmi nepravděpodobné a nikdy jsem o tom neslyšel), nebo je tam nějaký problém? Jedná se o OII RS, MR08, najeto 65kKM, kotouče a desky ještě původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Není to tím, žes delší dobu (tejden, dva) nejezdils a kotouče ti vorezli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 (editace) Ahoj! Měl jsem ten samej problém a po ujetí asi 10km co jezdím do práce téměř pořád do kopce prakticky zkoro bez brždění se mi i kouřilo nebo bylo cítit jak se přehřívá obložení(destičky) na všech kolech.Napíchnul jsem to na vag a zjistil že je v brdovým okruhu stále tlak.Dal jsem jinej hlavní brzdovej válec a vše je ok.Tlak v systému 0(nesešlápnutý pedál).Ale u každého kola po zvednutí jde trošku hůř pootáčet lehce to drhne o destičky to je normální. Editováno: 1. Březen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vac Vloženo 1. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Luďa: ne, jezdím každý den acek: u mně nic cítit není, schválně jsem k tomu i několikrát čuchal je to teda normální a nemám to řešit jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Pokud se ti to nehřeje a není nic cítit tak to neřeš,je to v pořádku.Můžeš to napíchnout na diagnostiku a v bloku měrěných hodnot otestovat dá se měřit tlak jak šlapeš na brdovej pedál a taky zkouknout jestli je tam 0 když je pedál uvolněnej. Já tam měl pořád nějaký tlak tak proto výměna hlavního brzdovýho válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vac Vloženo 1. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Ok, díky moc za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.