pasik Vloženo 3. Březen 2010 Vloženo 3. Březen 2010 Zdravím, už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi. Citovat
notobi Vloženo 3. Březen 2010 Vloženo 3. Březen 2010 (editace) bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady edit: často blbla váha vzduchu Editováno: 3. Březen 2010, autor: notobi Citovat
pasik Vloženo 4. Březen 2010 Autor Vloženo 4. Březen 2010 bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady edit: často blbla váha vzduchu No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad. Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)? Citovat
kerow Vloženo 4. Březen 2010 Vloženo 4. Březen 2010 (editace) No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad. Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)? Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude. Editováno: 4. Březen 2010, autor: kerow Citovat
pasik Vloženo 4. Březen 2010 Autor Vloženo 4. Březen 2010 (editace) Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude. Bohužel, severní Čechy od Litoměřic. Editováno: 4. Březen 2010, autor: pasik Citovat
pasik Vloženo 13. Duben 2015 Autor Vloženo 13. Duben 2015 Takže se k problému vracím po 5-ti letech. Konečně jsem se dostal k jádru věci a přečtení různých for. Zatuhlá regulace turba. Vyčištění a vypodložení a je po problému. Pokud to ještě někomu pomůže, tady je odkaz - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=45149&highlight= Citovat
matow300 Vloženo 15. Duben 2015 Vloženo 15. Duben 2015 Ja som mal to iste, dal som vycistit turbo a po dvoch mesiacoch zase. Tak muselo prist na rad nove turbo. Citovat
sparco gti Vloženo 16. Duben 2015 Vloženo 16. Duben 2015 (editace) ono ked sa to cisti tak sa vypodlozi regulacia alebo stiahnu lopatky regulacie o 0,10mm a uz drhnut nebude,ked sa to zasiera stale ko vstreky Editováno: 16. Duben 2015, autor: sparco gti Citovat
matow300 Vloženo 17. Duben 2015 Vloženo 17. Duben 2015 Ja sa bojim toho ze zase to zacne, je nové turbo ale zaspinit zase od toho sajrajtu sa môže. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.