Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi.

Vloženo

bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

edit: často blbla váha vzduchu

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

Vloženo (editace)

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Editováno: , autor: kerow
Vloženo (editace)

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Bohužel, severní Čechy od Litoměřic.

Editováno: , autor: pasik
  • o 5 let později...
Vloženo (editace)

ono ked sa to cisti tak sa vypodlozi regulacia alebo stiahnu lopatky regulacie o 0,10mm a uz drhnut nebude,ked sa to zasiera stale ko vstreky

Editováno: , autor: sparco gti

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...