Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

aha,no tak ten co mi jí nastavoval,mě zaprvé nechal přijet,hned se do toho pustil,to jsem měl cca 40stupnů,a ještě mě nechal ohřát motor na 90stupnů na volnoběh,pak nastavoval.už se nenidím že za to nic nechtěl. :aggressive:

Vloženo

ještě se zeptám,asi 8dní před tím něž jsem zaregistroval problém s otáčkami jsem na zkoušku namontoval sportovní filtr,nemohl jsem mít už načatou klapku a tímhle jí dodělat?filtr jsem tam měl asi den(cca-28km na něm najeto)

post-28832-1269958419,3121_thumb.jpg

Vloženo (editace)

dnes jsem byl ještě na Vagu,najednou hlásí opět chybu lamda sondy.

chtěl bych se zeptat znalých jaká sonda by správně měla být v mojí motorizaci? 1,8 20v 92kw r.v.97 agn.

podle etky tam mám mít 06A 906 265 F a na mojí staré již vymontované je 06A 906 265 B

jen tak se chci ujistit jaká tam správně má být.mockrát děkuju za zjištění....

Editováno: , autor: herrkomisar
Vloženo

dnes jsem vyreklamoval původní lambda sondu co jsem tam dal.pojezdila se mnou asi 5dní a začala zlobit,byla to nějaká čínská sračka (cena 1500kč) koupil jsem tentokrát bosch 0258005081 (cena 2500kč)zítra jdu vyměnit.jsem zvědav......(?)

Vloženo

Tak dnes jsem vyměnil čidlo teploty,zdá se mi že se nic výměnou nezlepšilo.

Začíná mě nervy drásat ta zvýšená spotřeba,natankoval jsem 52litrů k dnešku jsem je vyjezdil a podle ujetých to dělá 390km,což je přes 13litrů/100km.je fakt že jsem těch 52litrů projezdil jen po městě,ale i tak je to dost!

No tak je to normální,tam musí být něco v prdeli,ale podle vagu je vše ok.............

Už nevím co vyměnit,ale auto to není. ;)

tak po výměně nové druhé lambda sondy,se má věc takhle:

jak jsem psal o pár řádků víš,tak po městě mi palubní počítač psal průměr 12,5/100km ted po výměně sondy mám město 8,7/100km.

jak vyjezdím nádrž tak poznám rozdíl.

A co se týká otáček tak to ted dělá asi z 50ti případů jen 5krát.myslím si že až najedu více kilometrů,tak se vše srovná a bude klídek.jen jsem ještě nedostal na vag a nevymazal starou chybu lambda sondy.

Vloženo

Tak věc s otáčkama se má takhle:

Za celou dobu klapka nastavována asi 5krát,pořád to ale nepomáhalo,ale dva dny po posledním nastavování klapky,změna z ničeho nic motor přestal točit ve vyšších otáčkách,krásně padnou na 800 hned po vyřazení.

Bud si to ještě po nastavení klapky pár kilometrů sedalo,a nebo zrovna ten den ráno kdy jsem zjistil že je to OK,jsem i tankoval u jiné pumpy.možná to bylo palivem ale pochybuju.Takže je to ted jak má - prostě se to vyřešilo nakonec samo.....

doufám že se to nevrátí.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...