Přejít na obsah

klesanie otacok


gomes311

Doporučené příspěvky

1. Palivový filter a vzduchový je vymenený?

2. Škrtiaca klapka je vyčistená? Nastavená na základné hodnoty VAGom ?

3. Vypisuje diagnostika nejakú chybu?

4. Môže byť death aj čidlo chladiacej zmesi. ;)

Na tieto veci by som sa zameral v prvom rade. :feve:

menil som tam rozvody, olej olejovy filter, sviecky, 2 dni ju mam tak len ta zakladna vymena bola zatial, diagnostika nevypisala ziadnu chybu, este teda vymenim vzduchovy a palivovy filter a co je VAG - neviem, klapku idem cistit cez vikend. :D

ďakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

1. Palivový filter a vzduchový je vymenený?

2. Škrtiaca klapka je vyčistená? Nastavená na základné hodnoty VAGom ?

3. Vypisuje diagnostika nejakú chybu?

4. Môže byť death aj čidlo chladiacej zmesi. ;)

Na tieto veci by som sa zameral v prvom rade. :feve:

Cau,mam podobny problem,obcas pri teplem motoru padaji otacky volnobehu dost nizko,nekdy az kolem 600ot a pri jizde na 2000 ot treba na 5 rychlost to skube.... chci se zeptat jakej na tohle ma vliv cidlo v expanzni nadobce jak pises? protoze ja si vsiml ze je naky zasrany od bordelu....

Editováno: , autor: diselmilka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosím Vás,

pri zaradenom neutráli mi velmi mierne klesaju otacky, motor je taky nestali ako keby ho dusilo, poradte cim to moze byť? inak ide velmi pekne a aj taha celkom dobre, mam 1.4 r.v. 2003 komplet v elektrike.

Ďakujem

Tohle dělají všechny 1.4 Mpi divím se že ti to tady ještě nikdo neřekl. Na volnoběh jednotka stáhne palivo na minimum aby se zajistili emise--- akorát ta stará koncepce toho motoru s tím má problém a ta směs je chudá a proto občas vynechá nějaký zápal. Určitě Ti to dělá jen když je motor ohřátý a ne studený,proitože u studenýho motoru tam jednotka cpe víc benzínu. Vůbec to neřeš a jezdi,jsou to nejlepší motory ve fábiích co byly, jejich výdrž a cena náhr dílů je vykoupená malýmui nedostatky jako horší chod na volnoběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

prosím Vás,

pri zaradenom neutráli mi velmi mierne klesaju otacky, motor je taky nestali ako keby ho dusilo, poradte cim to moze byť? inak ide velmi pekne a aj taha celkom dobre, mam 1.4 r.v. 2003 komplet v elektrike.

Ďakujem

Cau,chci se s Vami jen podelit o muj vyreseny problem s onym skubanim po zahrati......skubalo to na benzin i na LPG,tim padem jsem vyloucil pal. filter......

VAG mi psal chudou smes a zatizeni na 1. valci-neverohodna hodnota.....

Sice se mi do toho moc nechtelo,ale sel sem hledat netesnost v sani,a zjistil ze nejaky blb jen neutahl saci potrubi na tom spodnim spatne pristupnem miste.....timpadem to podfukovalo po zahrati.....vymeneno tesneni za 40kc utazeno,smazany chyby VAGem,klapka do zakladni polohy a uz to lita !!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

Mam podobny problem ako ty, akurat, ze mne sa to pri rozjazde az do cca. 2000 otacok tak chveje a nechce ist do otacok ...... mam 1,4 MPi (44kW) a vymenil som uz palivovy filter, lambdu, sviecky.

VAG nehlasi zaidnu chybu, sledoval som blok nameranych hodnot na skoro vsetkych poliach ...... vsetky hodnoty vyzeraju byt OK, tak uz neviem co dalej .....jedine co mi pride zvlastne je ze po nacitani bloku hodnot v skupine 026 mi napatovy signal na 1.valci ukazuje hodnotu 1,3 V pricom u 2,3 a 4 valca je to okolo 0,5 - 0,6 V.

Nevies mi nahodou pozriet kolko ti pise v bloku 026 hodnoty na tvojom aute?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolem cca 2000 otacek se studenym motorem (resp. jenom pri prvnim rozjezdu) na 2. pr. stupen dojde ka jakesi mezere ve vykonu, proste pridavam plyn a chvilku se nic nedeje.. dela mi to uz 3 roky.. a nic vic se tomu nedeje, nekde jsem cetl ze by tomu pomohly "zapalovaci kabely" myslim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

Mam podobny problem ako ty, akurat, ze mne sa to pri rozjazde az do cca. 2000 otacok tak chveje a nechce ist do otacok ...... mam 1,4 MPi (44kW) a vymenil som uz palivovy filter, lambdu, sviecky.

VAG nehlasi zaidnu chybu, sledoval som blok nameranych hodnot na skoro vsetkych poliach ...... vsetky hodnoty vyzeraju byt OK, tak uz neviem co dalej .....jedine co mi pride zvlastne je ze po nacitani bloku hodnot v skupine 026 mi napatovy signal na 1.valci ukazuje hodnotu 1,3 V pricom u 2,3 a 4 valca je to okolo 0,5 - 0,6 V.

Nevies mi nahodou pozriet kolko ti pise v bloku 026 hodnoty na tvojom aute?

Dik

Tak me to ukazuje na valci 1,2,3 je to 0,4-0,6V a na valci 4 je to okolo 0,32V

Zkousel si vzduchovy filtr? ten pomuze jesi se to dusi....a klido bych vycistil tu klapku tim nicim neublizis.....pak nastav zakladni hodnotu ve skupine 060...dej vedet jak jsi dopadl ;)

Editováno: , autor: diselmilka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...