Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pánové nastal mi problém, mám sto tisícový (km) ereso a nedávno jsem si všiml že mam emulzi v oleji .....hrouda jako golfovej míček pod víčkem na dolévání oleje.

Nic méně zmizlo trochu chladící tak sem ji dolil a rovnou vyměnil olej i s propláchnutím motoru.Ted je to tak necelý 4 tisíce od výměny a ta hrouda tam je zpět.....chladící zas trochu ubylo.

Každopádně něco z tý chladící de možná do oleje, ale určitě mi teče taky z pod spony hadice na chladiči......neřeším vesele to dolévám.

Tak teď mě zajímá jestli je možný aby se zkondenzovala voda v oleji i tím že sem tam jezdím opravdu krátký vzdálenosti tak do 10 km i méně.Vzhledem k tomu že se do toho motoru vejde 8 litrů chladící tak se nestihne až tak úplně prohřát jak by měl a výsledkem by mohly bejt ty hroudy emulze co myslíte???jako u vejfuku když zněj lítá voda po studeném startu. U starejch pekáčů co sem kdysi měl to tak bylo chladící neubejvala a emulze se vesele tvořila.

Že by bylo něco z hlavou tomu nevěřím, protože když koukám na toto video který je sice od audy (snad je to ten samej motor) ... http://www.youtube.com/watch?v=Fe2HjnDbrAE&feature=related vidím tu chladič oleje nad olejovým filtrem a to je docela dobrej kandidát na tudle zradu ... na fiatech a oplech se docela kazej a dělá to pak to samí.Nebo třeba prsa motoru pokud májí společnou část voda -olej na bloku nebo ňaký těsnění někde. Poraďte prosím setkaly jste se stím už někdo,nebaví mě měnit olej po 5 tisících km.

Upraveno od Jenda 11

V prvom rade by som asi poriešil tú sponu hadice chladiča. A keď by to už netieklo, tak by som pátral po príčine ďalej. Zatiaľ som ale nepočul o podobných problémoch u 2,0 TFSI. Okrem toho vlastním 2 exempláre (jeden od Škody a druhý modernejší od Audi). Nzamrzla tam náhodou chladiaca kvapalina?

  • Autor

V prvom rade by som asi poriešil tú sponu hadice chladiča. A keď by to už netieklo, tak by som pátral po príčine ďalej. Zatiaľ som ale nepočul o podobných problémoch u 2,0 TFSI. Okrem toho vlastním 2 exempláre (jeden od Škody a druhý modernejší od Audi). Nzamrzla tam náhodou chladiaca kvapalina?

to nevym chladící je do mínus 35 a auto mam půl roku takže nevym co se snim dělo dříve

no jestli jezdis kratky trasy tak je to normalni jev ze se tvori emulze na vicku (mne to taky dela u dieselu kdyz dlouho jezdim jenom po meste)

skus to prohnat tak 100-200 km v kuse a pak to zkontroluj, podle mne to je bezny jev kdyz se s autem jen coura po meste par km...(vem rodinu na vylet a pak si to zkontroluj :palec2: )

jinak poresil bych tu sponu na hadici at vyloucis ze ti to mizne cez ten spoj...

a kdyz vytahnes merku oleje na ni neni videt stopy po chladici kapaline v oleji?

Upraveno od paldous

  • Autor

no jestli jezdis kratky trasy tak je to normalni jev ze se tvori emulze na vicku (mne to taky dela u dieselu kdyz dlouho jezdim jenom po meste)

skus to prohnat tak 100-200 km v kuse a pak to zkontroluj, podle mne to je bezny jev kdyz se s autem jen coura po meste par km...(vem rodinu na vylet a pak si to zkontroluj :palec2: )

jinak poresil bych tu sponu na hadici at vyloucis ze ti to mizne cez ten spoj...

a kdyz vytahnes merku oleje na ni neni videt stopy po chladici kapaline v oleji?

jo je celá ta měrka je zajebaná od tý emulze od zhora až dolu.Takle moc to uplně normální není

Pánové už sem nákej ten motor rozebral a mam už pár svejch teorii na všechno možný,ale na tendle motor nevym nic.Výte co by se mi hodilo...... fota z ETKY bloku motoru a navazujcích dílů -mazání + chlazení. Něco abych si udělal představu o tomdle motoru.

(pšššt sem automechanik a takle si to autíčko zanedbávám) :_icon_smich2:

Upraveno od Jenda 11

jo je celá ta měrka je zajebaná od tý emulze od zhora až dolu.Takle moc to uplně normální není

Normální to není určitě. Z tvého popisu mám dojem, že jsi ji koupil jetou a původní majitel ji dával dost za uši.Typoval bych to na prasklé těsnění pod hlavou nebo malinko prohlá hlava.Pokud Ti sem nikdo nic z Etky nehodí , podívám se přes víkend kde mám DP na 2.0 TFSI a něco Ti sem dám.

  • Autor

Normální to není určitě. Z tvého popisu mám dojem, že jsi ji koupil jetou a původní majitel ji dával dost za uši.Typoval bych to na prasklé těsnění pod hlavou nebo malinko prohlá hlava.Pokud Ti sem nikdo nic z Etky nehodí , podívám se přes víkend kde mám DP na 2.0 TFSI a něco Ti sem dám.

hm hlava dolu .... to se mi moc nechce,ale vzhledem k barvě chladící to vypadá že do ní jde olej nebo výfukový plyny.motor se ale nepřehřívá a auto topí takže teoretycky se to nezavzdušnuje tudíž tam výfukový plyny nejdou----ale zas je to otom jak blbě se ta hlava prohne,praskne nebo se odfoukne těsnění který je ale kovový ???

za fota z dílenských příruček bych se vůbec nezlobyl nebo třebas rovnou celý DP v pdf. na mejla

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.