Přejít na obsah

2,0 tfsi - emulze v oleji


Jenda 11

Doporučené příspěvky

Pánové nastal mi problém, mám sto tisícový (km) ereso a nedávno jsem si všiml že mam emulzi v oleji .....hrouda jako golfovej míček pod víčkem na dolévání oleje.

Nic méně zmizlo trochu chladící tak sem ji dolil a rovnou vyměnil olej i s propláchnutím motoru.Ted je to tak necelý 4 tisíce od výměny a ta hrouda tam je zpět.....chladící zas trochu ubylo.

Každopádně něco z tý chladící de možná do oleje, ale určitě mi teče taky z pod spony hadice na chladiči......neřeším vesele to dolévám.

Tak teď mě zajímá jestli je možný aby se zkondenzovala voda v oleji i tím že sem tam jezdím opravdu krátký vzdálenosti tak do 10 km i méně.Vzhledem k tomu že se do toho motoru vejde 8 litrů chladící tak se nestihne až tak úplně prohřát jak by měl a výsledkem by mohly bejt ty hroudy emulze co myslíte???jako u vejfuku když zněj lítá voda po studeném startu. U starejch pekáčů co sem kdysi měl to tak bylo chladící neubejvala a emulze se vesele tvořila.

Že by bylo něco z hlavou tomu nevěřím, protože když koukám na toto video který je sice od audy (snad je to ten samej motor) ... http://www.youtube.com/watch?v=Fe2HjnDbrAE&feature=related vidím tu chladič oleje nad olejovým filtrem a to je docela dobrej kandidát na tudle zradu ... na fiatech a oplech se docela kazej a dělá to pak to samí.Nebo třeba prsa motoru pokud májí společnou část voda -olej na bloku nebo ňaký těsnění někde. Poraďte prosím setkaly jste se stím už někdo,nebaví mě měnit olej po 5 tisících km.

Editováno: , autor: Jenda 11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade by som asi poriešil tú sponu hadice chladiča. A keď by to už netieklo, tak by som pátral po príčine ďalej. Zatiaľ som ale nepočul o podobných problémoch u 2,0 TFSI. Okrem toho vlastním 2 exempláre (jeden od Škody a druhý modernejší od Audi). Nzamrzla tam náhodou chladiaca kvapalina?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade by som asi poriešil tú sponu hadice chladiča. A keď by to už netieklo, tak by som pátral po príčine ďalej. Zatiaľ som ale nepočul o podobných problémoch u 2,0 TFSI. Okrem toho vlastním 2 exempláre (jeden od Škody a druhý modernejší od Audi). Nzamrzla tam náhodou chladiaca kvapalina?

to nevym chladící je do mínus 35 a auto mam půl roku takže nevym co se snim dělo dříve

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli jezdis kratky trasy tak je to normalni jev ze se tvori emulze na vicku (mne to taky dela u dieselu kdyz dlouho jezdim jenom po meste)

skus to prohnat tak 100-200 km v kuse a pak to zkontroluj, podle mne to je bezny jev kdyz se s autem jen coura po meste par km...(vem rodinu na vylet a pak si to zkontroluj :palec2: )

jinak poresil bych tu sponu na hadici at vyloucis ze ti to mizne cez ten spoj...

a kdyz vytahnes merku oleje na ni neni videt stopy po chladici kapaline v oleji?

Editováno: , autor: paldous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli jezdis kratky trasy tak je to normalni jev ze se tvori emulze na vicku (mne to taky dela u dieselu kdyz dlouho jezdim jenom po meste)

skus to prohnat tak 100-200 km v kuse a pak to zkontroluj, podle mne to je bezny jev kdyz se s autem jen coura po meste par km...(vem rodinu na vylet a pak si to zkontroluj :palec2: )

jinak poresil bych tu sponu na hadici at vyloucis ze ti to mizne cez ten spoj...

a kdyz vytahnes merku oleje na ni neni videt stopy po chladici kapaline v oleji?

jo je celá ta měrka je zajebaná od tý emulze od zhora až dolu.Takle moc to uplně normální není

Pánové už sem nákej ten motor rozebral a mam už pár svejch teorii na všechno možný,ale na tendle motor nevym nic.Výte co by se mi hodilo...... fota z ETKY bloku motoru a navazujcích dílů -mazání + chlazení. Něco abych si udělal představu o tomdle motoru.

(pšššt sem automechanik a takle si to autíčko zanedbávám) :_icon_smich2:

Editováno: , autor: Jenda 11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo je celá ta měrka je zajebaná od tý emulze od zhora až dolu.Takle moc to uplně normální není

Normální to není určitě. Z tvého popisu mám dojem, že jsi ji koupil jetou a původní majitel ji dával dost za uši.Typoval bych to na prasklé těsnění pod hlavou nebo malinko prohlá hlava.Pokud Ti sem nikdo nic z Etky nehodí , podívám se přes víkend kde mám DP na 2.0 TFSI a něco Ti sem dám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normální to není určitě. Z tvého popisu mám dojem, že jsi ji koupil jetou a původní majitel ji dával dost za uši.Typoval bych to na prasklé těsnění pod hlavou nebo malinko prohlá hlava.Pokud Ti sem nikdo nic z Etky nehodí , podívám se přes víkend kde mám DP na 2.0 TFSI a něco Ti sem dám.

hm hlava dolu .... to se mi moc nechce,ale vzhledem k barvě chladící to vypadá že do ní jde olej nebo výfukový plyny.motor se ale nepřehřívá a auto topí takže teoretycky se to nezavzdušnuje tudíž tam výfukový plyny nejdou----ale zas je to otom jak blbě se ta hlava prohne,praskne nebo se odfoukne těsnění který je ale kovový ???

za fota z dílenských příruček bych se vůbec nezlobyl nebo třebas rovnou celý DP v pdf. na mejla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...