Přejít na obsah

Otáčky na 6-ku


Kaprun

Doporučené příspěvky

Ahoj ahoj,

zdravím všechny yetisty. Jsem tady nový a vážně uvažuji o koupi nového Yetiho ve výbavě Ambition s nějakými doplňky (např. nez. topení), tdi, buď 81kW nebo 103 kW, ve verzi 4x4. Zajímalo by mě kolik otáček točí motory těchto výkonů na 6 RST, řekněme při rychlosti 130 km/h.

Díky moc za info i za příjemné počtení na fóru a přeji všem mnoho šťastných kilometrů bez poruch a nehod. Až budu mít fotky a vlastní zkušenosti, dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ahoj, zdravím všechny yetisty. Jsem tady nový a vážně uvažuji o koupi nového Yetiho ve výbavě Ambition s nějakými doplňky (např. nez. topení), tdi, buď 81kW nebo 103 kW, ve verzi 4x4. Zajímalo by mě kolik otáček točí motory těchto výkonů na 6 RST, řekněme při rychlosti 130 km/h. Díky moc za info i za příjemné počtení na fóru a přeji všem mnoho šťastných kilometrů bez poruch a nehod. Až budu mít fotky a vlastní zkušenosti, dám vědět.

Otestováno: tachometr 130 km/h, otáčky 2400, motor 2,0 81 kW, 4x4, pneu 205/55 R16

Editováno: , autor: Dubl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

Dík za odpověď. Je to ale divné, protože takovou rychlost a otáčky jsem měl v Yetim 103 kW, který jsem měl půjčený od prodejce. U verze 81 kW to memůže být stejné, když má stálý převod víc do pomala. Převodové poměry v převodovkách mají tyto dvě verze stejné. Ctěl jsem to vědět např. kvůli jízdě po dálnici, jak která verze má vytočený motor při stejné rychlosti.

Ale i tak děkuji Dublovi za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otestováno: tachometr 130 km/h, otáčky 2400, motor 2,0 81 kW, 4x4, pneu 205/55 R16

Ahoj, vidim ze mas presne ten u istu konfiguraciu ako som si objednal. Ako si inak spokojny s tym motorom? Vykonovo postacuje? Necakam od neho ziadne zazraky, ale bol by som rad ak by mal aspon taku dynamiku ako moj Golf IV TDI 66kW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otestováno: tachometr 130 km/h, otáčky 2400, motor 2,0 81 kW, 4x4, pneu 205/55 R16

hm, takže keď motor sa dá vytočiť do 5000 otáčok tak teoretická tachometrová maximálka je nad 260km/h ? ;)

(na trojke vytočím 5000 v pohode, na štvorke vyskúšam, ale že sa to dá na šestke neverím - toť moja úvaha)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, vidim ze mas presne ten u istu konfiguraciu ako som si objednal. Ako si inak spokojny s tym motorom? Vykonovo postacuje? Necakam od neho ziadne zazraky, ale bol by som rad ak by mal aspon taku dynamiku ako moj Golf IV TDI 66kW...

Myslím, že na normální ježdění postačuje normálně. Dynamika není špatná, ale ani výborná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm, takže keď motor sa dá vytočiť do 5000 otáčok tak teoretická tachometrová maximálka je nad 260km/h ? ;)

(na trojke vytočím 5000 v pohode, na štvorke vyskúšam, ale že sa to dá na šestke neverím - toť moja úvaha)

Matematicky možná, ale ve skutečnosti ne. Motor už nemá sílu to na těch 5000 otáček při 6 RST vytočit. Ale přiznávám, že 190 už jsem jel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau,

Dík za odpověď. Je to ale divné, protože takovou rychlost a otáčky jsem měl v Yetim 103 kW, který jsem měl půjčený od prodejce. U verze 81 kW to memůže být stejné, když má stálý převod víc do pomala. Převodové poměry v převodovkách mají tyto dvě verze stejné. Ctěl jsem to vědět např. kvůli jízdě po dálnici, jak která verze má vytočený motor při stejné rychlosti.

Ale i tak děkuji Dublovi za odpověď

Hledal jsem všude, ale nikde jsem nenašel nic o tom, že je u verze 81 kW a 103 kW rozdíl ve stálém převodu. Možná to někde napsané je, ale já to nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to tak, jak jsem psal výše. Našel jsem toto:

jednokotoučová suchá spojka a šestistupňová převodovka (a/b: 3,77/3,62 – 2,09/1,95 – 1,32/1,28 – 0,92/0,97 – 0,90/0,78 – 0,76/0,65 – Z 4,55/3,18); stálý převod a) 4,353, resp. B) 3,875/3,100. Alternativně pro a) dvouspojková samočinná sedmistupňová převodovka DSG (3,77 – 2,77 – 1,53 – 1,12 – 1,18 – 0,95 – 0,80 – Z 4,17); stálý převod 4,235/3,273. a) Pohon předních kol pro 1.2 TSI, B) trvalý pohon všech kol pro 2.0 TDI s mezinápravovou spojkou Haldex.

Zdroj: http://www.automotorevue.cz/auto/testy/skoda-alpine-experience-yeti-na-horach.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to tak, jak jsem psal výše. Našel jsem toto:

jednokotoučová suchá spojka a šestistupňová převodovka (a/b: 3,77/3,62 – 2,09/1,95 – 1,32/1,28 – 0,92/0,97 – 0,90/0,78 – 0,76/0,65 – Z 4,55/3,18); stálý převod a) 4,353, resp. B) 3,875/3,100. Alternativně pro a) dvouspojková samočinná sedmistupňová převodovka DSG (3,77 – 2,77 – 1,53 – 1,12 – 1,18 – 0,95 – 0,80 – Z 4,17); stálý převod 4,235/3,273. a) Pohon předních kol pro 1.2 TSI, B) trvalý pohon všech kol pro 2.0 TDI s mezinápravovou spojkou Haldex.

Zdroj: http://www.automotorevue.cz/auto/testy/skoda-alpine-experience-yeti-na-horach.html

Jo, ale tam je popsana jen 1,2 benzin a TDI 125 kW. Ja jsem zjistil rozdíl na německých stránkách škody, mají to tam pěkně rozepsané, všechny motorizace i s převodovými poměry a rozdíl mezi 81 kW a 103 kW tam je. Proto se chci zeptat jak to jede ve skutečnosti.

Zdroj:http://www.skoda.de/index.php?typ=Yeti&niv=0&motor=1%252C8%2BTSI%2B4x4%2B118%2BkW&datenfilter2=+Alle+Daten+anzeigen&adaten=1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ale tam je popsana jen 1,2 benzin a TDI 125 kW. Ja jsem zjistil rozdíl na německých stránkách škody, mají to tam pěkně rozepsané, všechny motorizace i s převodovými poměry a rozdíl mezi 81 kW a 103 kW tam je. Proto se chci zeptat jak to jede ve skutečnosti.

Zdroj:http://www.skoda.de/index.php?typ=Yeti&niv=0&motor=1%252C8%2BTSI%2B4x4%2B118%2BkW&datenfilter2=+Alle+Daten+anzeigen&adaten=1

Koukám na to, rozdíl tam opravdu je, ale to, co jsem napsal výše, jsou hodnoty, které jsem zjistil při 130km/hod. - 2400 otáček. Tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám na to, rozdíl tam opravdu je, ale to, co jsem napsal výše, jsou hodnoty, které jsem zjistil při 130km/hod. - 2400 otáček. Tak nevím.

Zdravím,

jenom poznámka , při měření přes GPS ja skutečná rychlost mého vozidla 118 km / hod a na tachometru mám 130 km / hod. Zdálo se mi to divné a tak jsme s kamarádem změřili rychlost pomocí radaru a GPS měřila

naprosto přesně . Porovnávat tedy otáčky a rychlost je velmi nepřesné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahojte, taky uvažuju o Yetim, 2,0 TDi 125 kW a protože hodně jezdím po dálnici, tak mám na vás Yeťáky dotaz podobného charakteru. Ctěl bych vědět, jakou rychlostí uhání Yeti 2.0 TDi 125 kW, když má na otáčkoměru přesně 2000 ot./min., na šestý rychlostní stupeň manuální převodovky. Předem děkuji za vaše odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yeti je na dalnici pomerne nevhodny vuz. Ja bych si to na Tvem miste jeste promyslel.

Špatně jsem to formuloval. Po dálnici sice jezdím denně do práce, ale je to asi jen 10 km úsek. Jinak jezdím vše, takže bych Yetiho neměl jako dálniční auto, tam bych opravdu hledal jinde, než v SUV. Prostě hledám co nejuniverzálnější auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, díky, je to pro mě cenná informace, i když jsem čekal trošku vyšší rychlost, ta moje prozatímní Fábka 1,9TD jede na 5tku ve 2000 ot něco malinko nad 100km/h , ale i tak je to dobrý, pořád jsem pro Yetíka zapálený.

Editováno: , autor: Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...