Přejít na obsah

mar1tin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mar1tin

  • Narozeniny 31.12.1971

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mar1tin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, a to máš taky 2,0TDi 4x4 nebo něco jiného?
  2. mar1tin

    Topeni klima

    Ahojte, mám ten samý dotaz, vyloženě mně rozčiluje,že se klima zapíná sama při přepnutí ofuku na čelní sklo. Nevíte, zda se tato funkce dá nějak vypnout?
  3. Díky za odpověď, asi to nebude ojedinělý jev, spíš konstrukční vada převodovky, tak budu doufat, že se mi to taky časem zlepší, pochybuju, že by mi ve Škodovce řekli něco jiného, než že to je normální, jen mě mrzí, že se to děje u nového auta za tolik peněz.
  4. Ahojte, mám 2,0TDi 4x4, najeto 9000km, nevím, jak to popsat, asi nejvýstižnější je zadrhávání řazení druhého rychlostního stupně a to zejména při řazení z jedničky na dvojku tam tu rychlost musím opravdu natlačit, ne vyloženě násilím, ale opravdu přitlačit násobně více, než u ostatních rychlostí. Toto je nejvýraznější při nezahřátém autě, po zahřátí se to znatelně zlepší, ale nezmizí. Mnohdy to bývá doprovázeno i v autě slyšitelným zaškrtnutím. Tak nevím, jestli to je normální, nemám možnost to s rovnat s jiným Yetim. V letních měsících jsem si ničeho takového dříve nevšimnul, auto jsem kupovalletos v květnu, že by to bylo nízkýma teplotama a hustým olejem? Máte někdo podobnou zkušenost?
  5. Ať nezakládám nové téma, taková věc se zadním stěračem. Pokud ukončím jízdu se stěrači a samozřejmě stěrače vypínám před vypnutím zapalování a nechám je úplně dojet, tak při následujícím zapnutí zapalování a to třeba i na druhý den, zadní stěrač jednou setře a to aniž bych s čímkoliv jiným manipuloval, prostě jen zapnu klíček a stěrač setře. Normálně by mi to ani tak nevadilo, ale přijde zima a když to udělá přimrznlý stěrač, tak může dojít k jeho poškození. Tak nevím, je to závada nebo nějaká nastavená funkce?
  6. No teď mě napadlo, jezdím semtam polní cesty a auto bývá fest zaprášené, jestli to pískání nezpůsobuje ten jemný prach. To by pak nemělo smysl nechávat čistit, protože by to za chvilku bylo to samé. Nehledě k tomu, že vyčistit to můžu sám, je to celkem jednoduchý úkon, než cpát peníze servisu a pak přijít na to, že to bylo zbytečné.
  7. Se hned nečerti, prošel jsem Yeti forum a nic o pískajících brzdách jsem nenašel, tak jsem to založil. Ale jinak dík za radu.
  8. Jo a dělají to přední brzdy, to jsem odzkoušel brzděním ruční brzdou, že zadní to nejsou.
  9. Možná to někomu připadne jako kravina, brzdy fungují bezvadně, ale tak hvízdají, že babkám na druhém konci dědiny poskakují protézy v šuplíku. Tento jev se pravidelně opakuje po startu a výjezdu "studeného" auta a po pár kilometrech to ustane. Mám najeto 3000 km od nového auta, tak jsem čekal, že to přestane, ale spíš mi to připadne ješte hlasitější. Osobně by mi to nevadilo, dovnitř auta ten pískot až tak neproniká, ale sousedé už si zacpávají uši, když vyjíždím a musím brzdit. Hlásit to jako reklamaci mi připadne hypochondrické, ale je to fakt nepříjemné, u starého auta by to člověk neřešil, ale u nového to vypadá divně.
  10. Ahojte, tak mé zkušenosti: Mám Yetiho 2,0 TDi 81kW 4x4, momentálně najeto 2700 kM, průměrná spotřeba z těchto kM dle PP 5,7 l/100kM, reálná spotřeba vypočítaná z tankování do plné nádrže 6,2 l/100kM. A to musím podotknout, že více než polovina z najetých kM je dálnice a asi čtvrtina město. Takže se spotřebou u této motorizace jsem spokojen.
  11. Nedaří se mi nahrátobrázek, ty kola jsou liťáky.
  12. Tak jsem také pořídil kola na zimu, disky 7x16 ET45 a pneu 205/55-16. Škoda, že jsem si nepřečetl dřív diskuze o kolech na Yetiho, jinak bych na ty disky pořídil pneu 215/60-16, které jsou také jako varianta zapsány v TP, protože jsem si to jedno nové kolo postavil vedle nynějšího letního kola 225/50-17 a zjistil jsem, že to zimní kolo je o necelé 2cm menší, než to letní (obě kola byla odmontovaná z auta, aby bylo to přiměřování reálné). Právě na zimu bych raději ty větší, aby se zvětšila světlá výška vozu, no co, už je to, až je sjedu, tak pořídím vyšší 16" pneu. No aspoň mě může těšit příznivá cena 13700kč za komplet včetně obutí, vyvážení a dopravy až do domu.
  13. Co se vám honí hlavou?

  14. Tak mě výrobce nadělil papučky Dunlop SP Sport 225/50-17 na černostříbrných liťácích Matterhorn. Myslím,že je to povedená kombinace.
  15. Tak tedy reálné měření dopadlo hodnotou 6,2 l/100km, oproti palubáku, který se na mě zubil s 5,7l/100km. I tak jsem s tou hodnotou celkem spokojen, je to z denního ježdění do práce 18km tam a 18 zpět, zčásti přez město a z velké části po dálnici. Předpokládám, že při jízdách na delší vzdálenosti bude spotřeba ještě o něco nižší.
×
×
  • Vytvořit nový...