Přejít na obsah

Octavia I vs. Octavia II


Davon

Doporučené příspěvky

Ptam se za kamarada. Dnes jsme cely den jezdili po salonech v Praze a hledali nejake prihodne vyhodnou Octavcicku. Otazkou zustalo to, jakou vzit. Nabidka je nasledujici.

Octavia Tour - 1,6MPI, metaliza, elektrika okna - predek a zrkadla, klimoska manual, zadni sterac, vypinatelny airbag, loketka a dalsi nevyznamne prvky vybavy tour a to vse by bylo funglovka 05/2006 vyroba - cena: 395 000,-

nebo

http://www.auto-plus.cz/showcar.php?id=75565&jm=jarov

kde by se dalo jeste jit s cenou o 10 000,- dolu...

Ja sam bych mel brouka, ale mel bych asi na 95% jasno. Co byste vzali vy?

Chtel bych zde slyset nazory k veci, ne takove zaprisahle naftaky, at si veme naftu! :D

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII je nekde jinde, hlavne pri jizde je vyceprvkova zadni naprava dost znat, pro delsi cesty ve vice lidech je vhodnejsi- lepsi sedacky, vice mista vzadu, pouziva v interieru hodnotnejsi plasty, ALE je tezssi, je to jeste nevyzrale auto s detskyma nemocema a dily/servis je vetsinou drazssi, a taky u te bazarovky je sice do provozu 2005, ale mohla bejt vyrobena klidne v 04 a mit zaruku je leckdy k nezaplaceni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak především já osobně bych dal od Auto Jarov ruce pryč. Jsem na toto jméno stejně alergický jako na AAA. Ale jinak, kdybych se měl rozhodnout mezi O I a O II, tak volba by padla na O II.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak především já osobně bych dal od Auto Jarov ruce pryč. Jsem na toto jméno stejně alergický jako na AAA...

No maj dobre ceny, ale lecco sem uz taky zaslech, co na tom bylo ale pravdy nevim....

Radsi bych bral Havex-auto ty berou referencky primo z Vrchlabi, ale nechaj si to zaplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za nazory... Ve vsem souhlasim, jen nevim s tim Auto Jarov a alergie, je mu to jedno, je to pres znameho a vi odkud to auto prislo a vi kde jezdilo, da se rici. Je tam zaruka rok. Co se tyce jizdy vzadu, je to vazne znal ta naprava, pocitil jsem to sam, ma to take 16", jede to hezky. Ten bilej disl, on chce proste benzin! I tak diky... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octa II byla jasná volba :specool:

;) jo jen me trochu stvaly ty najety km... Preci jenom je to nove, skoro, ale najeto to ma, co ja za 3 roky na svem. a kdyz to postavim vedle sve, zda se mi proste ta 1-ka stale hezci, ale zacinam si zvykat na 2-ku. Asi si ji brzy poridim!!! Ale nejakou silnejsi nez toto... 2,0TSFI je jasna volba! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for davod :

ten motor bych ti doporučil. Pořádný obsah, solidní výkon. A hlavně, tenhle motor prošel testem, který prováděli novináři. Vítěz s tímhle motorem jezdil se spotřebou : a teď se moc nedivte - !!! 4,3 l/100km!!! Byla to kombinace dálnice-silnice-okresky-po městě, ale dost málo. Takře běžná kombinovaná se dá odhadnout okolo 6,5-7,0. To není na benzín o tomhle obsahu špatné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for davod :

ten motor bych ti doporučil. Pořádný obsah, solidní výkon. A hlavně, tenhle motor prošel testem, který prováděli novináři. Vítěz s tímhle motorem jezdil se spotřebou : a teď se moc nedivte - !!! 4,3 l/100km!!! Byla to kombinace dálnice-silnice-okresky-po městě, ale dost málo. Takře běžná kombinovaná se dá odhadnout okolo 6,5-7,0. To není na benzín o tomhle obsahu špatné.

no ja myslim ze testem prosel normalni 2.0 FSI (ne TFSI)-ten je zatim jen v nove ORS II takze i ty tebou uvadeny spotreby jsou k FSI, navic si myslim ze bude kombinovaná spotřeba tak někde spíš mezi 7 a 8 litry (je to přece jen dvoulitr). No moje volba by byla TFSI ale jak píšu-to by musel jít do RS - já s tím nemám problém, mám to za dva roky v plánu B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octa II byla jasná volba :specool:

;) jo jen me trochu stvaly ty najety km... Preci jenom je to nove, skoro, ale najeto to ma, co ja za 3 roky na svem. a kdyz to postavim vedle sve, zda se mi proste ta 1-ka stale hezci, ale zacinam si zvykat na 2-ku. Asi si ji brzy poridim!!! Ale nejakou silnejsi nez toto... 2,0TSFI je jasna volba! :D

volba dobrá ;) - určitě je to nejlepší koncernový motor v benzínu (nástupce 1,8 T) ale narozdíl od Oct I ho zatím nedávaji do "civilních" octávek ale výhradně jen do RS II (200 koníků pod kapotou) :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted este 17ky kola a bude pekna.

jinak TFSI jede fakt slusne, ale to budes muset setrit na OII RS

No ja na žluťákovi na léto 17´mám a spokojenost -_- , na O II RS budu muset šetřit asi obdobně na tu RS co mám teď (pořizovací cena mojeho žluťáka byla v r.2004 tuším 804 tisíc :o ::' ) já jí kupoval jako roční referenční z boleslavi(resp.pořizoval neboť jí mám na lízačku - neměl bych jinak na to <_< ) za 460 tisíc, dolízuju v létě 2008 a pak budu přemejšlet o II RS (začínám si v myšlenkách pohrávat i s naftou a kombíkem), ale mám dva roky času takže uvidíme.... B) , každopádně půjdu zas do nějakého referenčního nebo předváděčky, na new mít nebudu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17ky jsou na oktavky minimum, jinak to vypada divne, ja na pristi sezonu chystam 18ky a snizenej podvozek

Mno nevím, co jsem zatím mluvil s pneuservisákama, tak říkali pravý opak, co ty. Prý pro Octavie max. 205/55/16, jinak se podvozkové díly hodně rychle poroučejí... ;) (ložiska, čepy...)

Takže já zůstávám u 16", velká kola jsou pěkná záležitost, ale za tu cenu mi to nestojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...