Publikováno Březen 29, 201015 r Zdravim Vás. Nevie niekto nahodou ake idu piesty, kružky, ojnicne ložiska a ložiska kluky na motor 1,2/47KW. Mne motor začal klepat ked mal najazdene 220000km. Rad by som mu spravil GO ale nahradne diely skodovka na tento motor neponuka len komplet cely blok. Niekde som cital len tak okrajovo že je to 1,4 16V len neviem ktora. Dakujem za pomoc.
Březen 30, 201015 r Mám takový dojem, že s tou opravou bude problém. Zkus tady pohledat, ale kluci psali, i v manuálu uvádějí, že se nemá blok motoru rozdělávat. Jsou potom prý problémy se složením, ani servis to nedělá, posílají to do Ml. Boleslavy.
Červenec 17, 201015 r Vím, že je to už starší téma, ale mám verzi 40kW a po 100tis. mi to začalo brat hodně oleje a ve škodovce to tipovali na kroužky a prej, že si mám sehnat novej motor, prý to nejde rozdělat a když, tak už to nikdo nesloží. Sehnal jsem si perfektní servis a zjistily, že se dají na motoru normálně dělat výbrusy a měnit tedy i kroužky. Motor vytáhli ven a oprava proběhla bez problému, ikdyž ten motor taky nechápali, jak to někdo mohl tak blbě vymyslet. Nicméně kroužky stály 12OO a auto jede zase super a to za velmi rozumnou cenu opravy. Ve Škoda servisech se dnes jenom mění moduly, tam se už dávno neopravuje, to bude ten problém...
Červenec 18, 201015 r Teraz kružkovali jedem motor htp a nepodaril sa. A v čem přesně byl problém? Já zatím jezdím a vše je OK.
Červenec 18, 201015 r Ze za studena idu tri valce a ked sa zohreje tak len na dva. Ja som ho nevidel. Ani sa to neoplati opravovať ked slušny motor sa da zohnať za par €.
Červenec 18, 201015 r Ze za studena idu tri valce a ked sa zohreje tak len na dva. Ja som ho nevidel. Ani sa to neoplati opravovať ked slušny motor sa da zohnať za par €. No nevím, koupit motor HTP v dobrým stavu je skoro jako výhra v loterii. Dovnitř nikdo nevidí a tak je tu riziko, že to bude ještě horší než stávající agregát, příp. se po.... rok po výměně. Motor z druhé ruky se dá koupit min. za 10tis. plus náklady na výměnu. Já jsem dal za opravu míň než bych dal za jinej motor a to byl celej motor venku do šroubku rozdělanej a je tam vyměněno všechno, co bylo třeba. Největší problém je, že tohle není motor klasické konstrukce, proto se do toho rozebírání nikdo nechce pustit a výsledek je nejistý.
Červenec 18, 201015 r Tak u nas su tie motory o dosť lacnejšie a tak som kupoval že sa dal natočiť a odmeral som tlaky. Ake su ceny materialu na repas motoru?
Červenec 18, 201015 r Mně dělali kroužky(1200), gufírka ventilů(200) a těsnění pod hlavu(600). Jinak po rozebrání nikde ani náznak podpálení ventilů ani jiné poškození hlavy, motor AWY. Za ty kroužky může borec co mi dělal na jaře emise. Studený to točil hooodně dlouho do max otáček, protože to nemohl naměřit a pak zjistil, že to má o válec míň a musel něco někde nastavit. Od té doby to auto začalo cukat a začal mizet olej...kokot
Červenec 18, 201015 r Aspoň si nakopal toho odbornika. Clovek si dava pozor na auto pride jeden blbec a studenemu začne dobre nakladať. Musel ťa šlak triafať.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.