Publikováno Květen 14, 200619 r Chtěl bych poradit. V Octavii 1,9 TDI se mi sem tam stane, že "spadnou" všechny ručičky na budících ( otáčkoměr, stav paliva, teplota vody i tachometr) a to najednou a na cca 5 vteřin. Čím by to mohlo být? Díky...
Květen 14, 200619 r Chtěl bych poradit. V Octavii 1,9 TDI se mi sem tam stane, že "spadnou" všechny ručičky na budících ( otáčkoměr, stav paliva, teplota vody i tachometr) a to najednou a na cca 5 vteřin. Čím by to mohlo být? Díky... Ahoj je tam problém v ploškách na tištěném spoji.Mužeme se dohodnout na opravě.MAil bakerman@atlas.cz
Květen 14, 200619 r Jestli se to má spravit propájením stabilizátoru tak to jsem dělal 2x a vydrželo to 14 dní a začlo to znova.
Květen 14, 200619 r Autor Mám pocit, že od té doby se zpomalily stěrače - může to mít nějakou souvislost? To je asi blbost co?
Květen 15, 200619 r Mám pocit, že od té doby se zpomalily stěrače - může to mít nějakou souvislost? To je asi blbost co? Ty stěrače s tím asi souviset nebudou, ale pokud se ti spomalily, tak doporučuji je opravit dřív, než bude pozdě.Dokud se ještě hejbou, máš šanci dostat ten pohyblivej čep z toho pouzdra, ve kterým se otáčí, aniž bys musel použít třeba lis!!! Já jsem je mazal zrovna v sobotu a byl to docela mazec.
Květen 15, 200619 r Mám pocit, že od té doby se zpomalily stěrače - může to mít nějakou souvislost? To je asi blbost co? Ty stěrače s tím asi souviset nebudou, ale pokud se ti spomalily, tak doporučuji je opravit dřív, než bude pozdě.Dokud se ještě hejbou, máš šanci dostat ten pohyblivej čep z toho pouzdra, ve kterým se otáčí, aniž bys musel použít třeba lis!!! Já jsem je mazal zrovna v sobotu a byl to docela mazec. Ja vcera menil radsi cely pakovani, na promazavani 2 roky stary maznice s nebezpecim, ze zas budu muset nekde jet bez steracu uz sem nemel naladu Jedno raminko bylo rukama nehnutelny, druhy jeste trosku slo, ale z maznice (ktera byla zadelana izolepou) sla rez v prasku
Květen 15, 200619 r Autor Díky za radu - dáte mi nějaký postup při demontáži? Co nejde povolit to většinou urvu, takže je to se mnou složitější. díky
Květen 15, 200619 r Díky za radu - dáte mi nějaký postup při demontáži? Co nejde povolit to většinou urvu, takže je to se mnou složitější. díky Klíďo ti to napíšu, ale musíš se mi pozítří připomenout. Stačí, když mi písneš na emila a já ti to tam ve středu nasmolim!!!
Květen 15, 200619 r Autor Už jsem se s tím popral - šlo to docela v pohodě. Pravý stěrač je zatuhlý v tom pouzdru - rukou s tím nehnu. kolik by tak stál tento díl? č. 1U1956023A Díky
Květen 15, 200619 r Už jsem se s tím popral - šlo to docela v pohodě. Pravý stěrač je zatuhlý v tom pouzdru - rukou s tím nehnu. kolik by tak stál tento díl? č. 1U1956023A Díky To Ti z hlavy nepovim, ale mam pocit, ze to je podle cisla kus toho pakovani (nekdo s funkcni Etkou napovi ). Jestli je to tak, tak to samostatne nekoupis, jen cely pakovani, to sem ted kupoval za 850 fungl.
Květen 16, 200619 r Autor tak ty stěrače jsem už dal dohromady - celkem jednoduché, akorát jsem si musel dát bacha na správnou polohu tisícihranu na motorku a pak na hřídelkách stíračů. Celé to rameno s táhly jsem kupoval ve škodovce za 1780Kč -pálka, ale nikde jinde jsem to nesehnal a bez stěračů se jaksi jezdit nedá, tak mě tlačil čas. už to šlape jak hodinky...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.