Únor 20, 200718 r To je jednoduché, musíš mít elektricky ovládaná zadní okna a pak je umístěna na madle dveří u řidiče za ovladači stahování oken. (Je to největší tlačítko s logem přeškrtnutého panáčka - tuším)
Únor 20, 200718 r Jasně že to tam mám, ale nikdy by mě nenapadlo, že to má souvislost nefunkční zásuvka a pojistka proti stažení oken Taky mi to hlava nebrala. Chlapi, diky moc za tuhle informaci. Ja jsem kvuli tomu jel 700 km poslepu, protoze mi nefungovala GPS a zejtra jsem byl odhodlanej dovezt auto do servisu. Tohle reseni navrhuju jako kandidata na nevetsi hovadinu na Octavii 2Alf: jak pises, ze "Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici." - muzes to trochu upresnit? Kde je to rele a co bych mel kde presne spojit (jsem elektrikarsky analfabet)... Diky Je to relé na pozici 8 jak psal VASA, vytáhneš to relé a místo kde byl spínací kontakt propojíš drátem, ale dávej pozor ať to nespleteš s napájením na cívku toho relé.
Únor 20, 200718 r 2Alf - diky, nicmene ja bych asi potreboval nejakej vic polopatickej navod - vubec netusim, kde to rele v aute hledat
Únor 21, 200718 r Já jsem relé vytáhl otevřel, do spínacího kontaktu nacpal kousek měděnýho plíšku zavřel a fertig. Teď je to spojený pořád. Jinak to relé je šedivý
Únor 21, 200718 r 2Alf - diky, nicmene ja bych asi potreboval nejakej vic polopatickej navod - vubec netusim, kde to rele v aute hledat ty relátka jsou po přístrojovkou u řidiče, zespodu odšroubuješ dva troxy a sundáš plastový kryt pak už je uvidíš.
Srpen 13, 200718 r zdar chlapi, no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče! koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju!
Srpen 13, 200718 r zdar chlapi,no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče! koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju! zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce.
Srpen 13, 200718 r zdar chlapi,no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče! koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju! zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce. Pokud by nepomohla kontrola relé a konektorů, tak by mohla být chyba ještě u komfortky, z které se relé ovládá. Osobně bych to relé přemostil, stejnak to relé má jenom MR00 a nějak se to neosvědčilo.
Srpen 27, 200718 r zdar chlapi,no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče! koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju! zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce. Pokud by nepomohla kontrola relé a konektorů, tak by mohla být chyba ještě u komfortky, z které se relé ovládá. Osobně bych to relé přemostil, stejnak to relé má jenom MR00 a nějak se to neosvědčilo. omlouvám se za zpožděnou reakci,byla dovča takže mi blbnula ta pojistka proti otvírání zadních oken!proštříknul jsem konektor kontaktolem(začal jsem nejlevněji a tím co bylo po ruce
Listopad 26, 200717 r Pokud máš aktivovanou pojistku proti otevření zadních oken tak ti nejde zapalovač. Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici. tak to je vychytávka! to by mě samotného ani ve snu nenapadlo ... díky za info Upraveno Listopad 26, 200717 r od rudormi
Listopad 28, 200717 r Pokud máš aktivovanou pojistku proti otevření zadních oken tak ti nejde zapalovač. Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici. tak to je vychytávka! to by mě samotného ani ve snu nenapadlo ... díky za info no tak to je mazec.měl jsem rozebraný pul auta a lezl jsem po kabelu,abych našel chybu!zapalovač a zadní okna,to by mě ani ve snu nenapadlo,že to má nějakou souvislost..)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.