Přejít na obsah

12V zásuvka


StandaK

Doporučené příspěvky

Jasně že to tam mám, ale nikdy by mě nenapadlo, že to má souvislost nefunkční zásuvka a pojistka proti stažení oken  :doh

Taky mi to hlava nebrala.

Chlapi, diky moc za tuhle informaci. Ja jsem kvuli tomu jel 700 km poslepu, protoze mi nefungovala GPS a zejtra jsem byl odhodlanej dovezt auto do servisu.

Tohle reseni navrhuju jako kandidata na nevetsi hovadinu na Octavii -_-

2Alf: jak pises, ze "Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici." - muzes to trochu upresnit? Kde je to rele a co bych mel kde presne spojit (jsem elektrikarsky analfabet)... Diky

Je to relé na pozici 8 jak psal VASA, vytáhneš to relé a místo kde byl spínací kontakt propojíš drátem, ale dávej pozor ať to nespleteš s napájením na cívku toho relé. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Alf - diky, nicmene ja bych asi potreboval nejakej vic polopatickej navod - vubec netusim, kde to rele v aute hledat ;)

ty relátka jsou po přístrojovkou u řidiče, zespodu odšroubuješ dva troxy a sundáš plastový kryt pak už je uvidíš. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

zdar chlapi,

no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče!

koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi,

no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče!

koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju!

zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar chlapi,

no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče!

koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju!

zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce. :palec2:

Pokud by nepomohla kontrola relé a konektorů, tak by mohla být chyba ještě u komfortky, z které se relé ovládá.

Osobně bych to relé přemostil, stejnak to relé má jenom MR00 a nějak se to neosvědčilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
zdar chlapi,

no mám problém s nefunkční zásuvkou zapalovače u řidiče!

koupil jsemsi takový bazmek,kde je teploměř,hodiny a měřič napětí,je to do zapalovače,tak se v tom nechci rochat a nechávám to tam,problémje,že po delší době bud zásuvka nejde např. 5x zapnu klíček - nejde,pak 3x po sobě jde,pak zase ne,už se mi stalo že tam šel proud i po vypnutí klíčku i po opuštění a zamčení vozidla,co s tím?relé jsem vyndal(snad to správné)proměřilli ho elektromani je prý v pořádku,pojistku jsem pro jistotu dal novou,a stále totéž.poradíte?děkuju!

zkus to relé vyměnit nebo nahradit tou klemou,může mít zaoxidované kontakty,pokud to nepomůže tak zkontrolovat konektory v pojistkové skříni,na patici relé a přímo na zásuvce. :palec2:

Pokud by nepomohla kontrola relé a konektorů, tak by mohla být chyba ještě u komfortky, z které se relé ovládá.

Osobně bych to relé přemostil, stejnak to relé má jenom MR00 a nějak se to neosvědčilo.

omlouvám se za zpožděnou reakci,byla dovča :)

takže mi blbnula ta pojistka proti otvírání zadních oken!proštříknul jsem konektor kontaktolem(začal jsem nejlevněji a tím co bylo po ruce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Pokud máš aktivovanou pojistku proti otevření zadních oken tak ti nejde zapalovač. Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici.

tak to je vychytávka! to by mě samotného ani ve snu nenapadlo ... díky za info :palec2:

Editováno: , autor: rudormi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš aktivovanou pojistku proti otevření zadních oken tak ti nejde zapalovač. Je tam relé které to blokuje já ho vytáhl a kontakty spojil drátem v patici.

tak to je vychytávka! to by mě samotného ani ve snu nenapadlo ... díky za info :palec2:

no tak to je mazec.měl jsem rozebraný pul auta a lezl jsem po kabelu,abych našel chybu!zapalovač a zadní okna,to by mě ani ve snu nenapadlo,že to má nějakou souvislost..:o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...