Přejít na obsah

ESP


vick

Doporučené příspěvky

Nazdar mládenci,tak dnes jsem jel v tom šílením dešti supíkem a stalo se mi párkrát že se mi na pár vteřin rozsvítilo na palubovce ESP a pak zase zhaslo.Jde o to že si nejsem vědom toho,že bych jel po nějakém kluzkém povrchu a že by esp mělo začít reagovat.V čem může být problém?Bude to chtít někde vystříkat nebo něco odchází nebo to mám uatím nechat tak a uvidí se?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale za normální situace na sněhu když kolo prokluzuje tak na budíku mi to bliká ne,kdežto na tom mokru to třeba deset vteřin svítilo v kuse.A to dokonce ikdyž jsem jel po rovině.A dřívě jsem si toho za mokra nevšiml.no uvidíme Jardo jestli se to objeví znova.Zatím nebudu plašit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ale za normální situace na sněhu když kolo prokluzuje tak na budíku mi to bliká ne,kdežto na tom mokru to třeba deset vteřin svítilo v kuse.A to dokonce ikdyž jsem jel po rovině.A dřívě jsem si toho za mokra nevšiml.no uvidíme Jardo jestli se to objeví znova.Zatím nebudu plašit

No takhle v kuse mi to nickdy za jízdy nesvítilo. Když jsem měl KO brzd. spínač tak se to po sešlápnutí rozsvítilo a dokud jsem auto znovu nenastartoval tak to svítilo furt. Pokud tam bude ale nějaká chyba tak se uloží...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Teď se mi stalo už dvakrát že po nastartování nezhasne kontrolka ESP.Vyjedu od baráku vše ok,dojedu do supermarketu,nakoupim sednu nastartuju a svítí. Přijedu domů dám do garáže,druhý den přijdu a kontrolka normalne zhasne. Nesetkal jste se s tím někdo už?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam ale nejde vůbec o hodnotu tlaku v pneu, ale o jejich rozdíl !!! Resp, jde o to, že že jedna podhustěná pneumatika se otáčí rychleji, než ostatní. A to logicky zmátne ABS snímače a vyhodí chybu. Stejně tak, když si dáš jedno kolo sjeté a ostatní budou nové, vyhodí to chybu také - prostě se neotáčejí se všechna kola stejně

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO mě se rozvěcela u O1  kontrolka protiprokluzu z toho důvodu, že byla vadná jedna dioda na altíku a nedobíjelo to jak mělo, ač kontrolka baterky nesvitila...

NA b5ce se mi pří zimním startu, když auto dlouho stojí občas rozsviti, porucha brzd a ABS s ASR z dovodu nizkeho napeti na baterce během startu. logika auta si je při chodu starteru odpojí aby zbylo napěti pro start....

Neveřil jsem tomu že je to možný ale tak mi to i bylo vysvětleno....

Může to být u S1.... ale nechci děsit...stačí změřit kolik dává při nastartovaným motoru pro vyloučení této závady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...