kapo1222 Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 Caute. dnes som isiel na svojej octavii a zrazu prestala tahat a strasne zacala dymit taky bielim dymom. dym isiel aj z vyfuku ale aj z motorovej casti. Neviete cim by to mohlo byt??? Mam skoda octavia 1.9 TDI 4x4 74 kw r.v. 2001 motor ATD, najazdnnych ma 168000 km. Dakujem za vase rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 kouknul bych se na turbo jestli neni KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 A nebo je už motor KO.Každopádně pokud jde nastartovat tak s tím v žádným případě už nejezdi.Pokud už nejde nastartovat tak je po něm.(upálený vstřiky,žhavičky možná propálený píst-y)a hlavně KO turbo. A olej ve výfuku a pokud to opravíš tak se nelekni až s tím vyrazíš bude to ještě nějakou dobu hulit bude se vypalovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 20. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 jasne ze na nom nebudem jazdit. Doma som ho potom nastartoval pekne a na volnobehu ziadny dym ale ked troska stupim na plyn cca 1200 - 1500 otaciek as potom zacne dymit takym bledomodrym dymom.Aj kamos ma podozrenie na turbo. Neviete kde sa da zohnat turbo za dobru cenu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 Záleží jestli chceš nový nebo starší a pak je tu ještě možnost repasu a taky financí kolik chceš investovat. Mrkni tady na fóru je tady dost odkazů kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 21. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 ok diky. Dnes som volal z jednym panom a vravel mi ze to turbo nemusi byt v haji, ze vraj to moze byt ventil n75 alebo len mala somarina napr prasknuta hadicka. Kazdopadne dnes pride a napoji mi to na pocitac. Tak len dufam ze to turbo nebude. Keby to bolo turbo je lepsie kupit nove alebo zrepasovane diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.novot Vloženo 21. Duben 2010 Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 (editace) me to taky hulilo a vykon nikde, byla vyskocená hadice, myslím turba... Editováno: 8. Únor 2011, autor: Wojnar Poslední příspěvek se necituje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 21. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Duben 2010 dufam ze to bude len daaka somarina a nebudem musiet kupovat turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 27. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 (editace) Tak pani je to TURBO. octavia je v servise u jedneho znameho a vraj su zdeformovane lopatky turba. NAsleduje vymena turba za zrepasovane, vymena vahy vzduchu, ventilu N75. tak som zvedavy ako to bude behat ked donesiem auto domou. Dufam ze mi to uz nebude hadzat do nudzoveho rezimu. Potom dam vediet Editováno: 27. Duben 2010, autor: kapo1222 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Proč tedy měníš váhu vzduchu a ventil N75? Měřil je někdo nebo to měníš preventivně? Pochybuji, že všechny tři věci jsou špatné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 30. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 ked este nebolo zle turbo tak mi zvyklo dat auto do nudzoveho rezimu (vyplo turbo) mechanik mi povedal ze to moze mat za nasledok vaha vzduchu alebo ventil N75. Moje auto ma nabehanych uz 168tisic km a boch vie ci ta vaha vzduchu bola menena. Uz ked je v servise tak som dal vyenit aj to aby som mal pokoj.Nechcel by som,ked mi vymenil turbo a ked dakde pojdem da mi auto do nudzaku asi by ma porazilo tak preto aj vymena tych dvoch dielov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taxs Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 RADA S výfuku jde hustně bílý dým a je cítit sám naftou Voda a olej se mi nestrácí,startuje dobře nevíte nekdo čím to muže být octavie 19Tdi 77kw turbo výměna asi před 2000km kouří to když je motor zahřátý a když dojedu třeba na křižovatku tak to hulí celkem dost ale když jedu kolem 80km tak v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 ked este nebolo zle turbo tak mi zvyklo dat auto do nudzoveho rezimu (vyplo turbo) mechanik mi povedal ze to moze mat za nasledok vaha vzduchu alebo ventil N75. Moje auto ma nabehanych uz 168tisic km a boch vie ci ta vaha vzduchu bola menena. Uz ked je v servise tak som dal vyenit aj to aby som mal pokoj.Nechcel by som,ked mi vymenil turbo a ked dakde pojdem da mi auto do nudzaku asi by ma porazilo tak preto aj vymena tych dvoch dielov. Mne sa stávalo to isté u Golfu IV 1,9 TDI 81 kW. Začalo to prechodmi do núdzového režimu, potom vystrelilo hadicu od turba a prešúchala sa o remenicu a vtedy som došiel na to, že je v potrubí za turbom olej. Nasledovala repas turba a zase bolo všetko OK. Stalo sa to tiež okolo 170.000 km, pritom som s autom vždy zachádzal slušne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
taxs Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Ale mě to do nuzáku nepřepíná a výkonje uplně v pohodě a turbo bylo měněné před 2000 km nechápu v pátek jdu na diagnostiku tak uvídím co řekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 kapo1222: z vymenou n75 a vahy by som pockal, to ze ti auto padlo do nudzaku mohlo sposobovat rpave to turbo ked odchadzalo a davalo o sebe vediet. n75 aj vaha sa da odksusat ci funguje. ak necehs zbytocne utracat najprv si to over ci su vhaji, ale turbo, vaha aj n75 naraz to by bola kurna nahoda. vahu aj N75 ak je zly ti vypise vag ak ti to nevypise tak by som to nemenil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.