Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Příteli okřídleného šípu,

zajímá mne jak zdochází k přehřát? Zda jízdou z kopce, to se kotouče mohou dosti zahřát, či když jedeš po rovince a nebrzdíš a přez to jsou teplé či horké. Napadá mne možné dva problémy: přidřené ( zarezlé pístky v brzdovém třmeni) či přidřené vodící čepy na brzdovém třmeni či kombinace obojího.Nic jiného reálného, mne Bohu-žel nenapadá. Radek.

Vloženo

Děla to při běžné jízdě.Kotouče jsou rozehřány tak, že se na ně nedá sáhnout.Jelikož se začal teplem deformovat plast na poklici tak jsem to dal opravit.Jsem zvědavej co to bude.Každopádně díky.Dám vědět co to nakonec bylo.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...