Publikováno Duben 29, 201015 r Ahoj kluci mám Oktavku 2002 kombi a pri použiti zadniho stereče jsem zjitil ze misto skla mi mi stíra páte dveře Jeho vychozi poloha ja na levo a potreboval bych ho dát na pravo aby stíral tech spravnych 180 stupnu na skle a ne zadni dvere! Odedendal jsem kryt matice na zadnim stěrači, odšrouboval ji a zkousel jsem sterač vytahnout v umyslu ze je umisteny na tisicihranu a jen ho prehodit ale neslo! Nemáte nekdo prosim vás radu jak to udelat aby to normálne stiralo diky moc. Upraveno Duben 29, 201015 r od Danniell
Červenec 6, 201015 r Ak sa pozeras zo zadu, mas ho nalavo a ma byt napravo. Jednoducho, ak odtiahneš plastovú krytku, pod ňou máš matku, tuším na 13stku kľúč, tú vyskrutkuješ, a stierač vytiahneš. Ide to dosť ťažko, ja som to robil preto, lebo lebo keď stieral tak došiel naľavo až pod sklo, tak som ho jeho začínajúcu polohu dával nižšie a už stiera ako má. Ten istý princíp ako pri predných.
Květen 17, 201411 r Zdravím :-) Potřeboval bych poradit s problémem se stěrači... Nejdřív se mi sekal jen zadní stěrač - jako by nedokázal najít koncovou polohu a stíral a stíral, dokud se nezastavil kdekoliv na okně. Ze začátku stačilo ho nadzvednout a on dojel do koncové polohy, teď už ji většinou nenajde. Navíc neostřikuje, i když při ostřiku vrčí. K tomu je motorek dost hlučný.K tomu se ale přidal mnohem větší problém, tentokrát s předními stěrači, který se pomalu zhoršuje. Začalo to, když jsem zapnul cyklovač; po vrácení páčky ovládání na základní polohu vypnutí stěrače stíraly dál až do vypnutí motoru. Navíc se někdy stěrače zastaví ve špatné poloze, třeba 2, 3 cm od základní polohy. Teď už mi to dělá ve všech polohách včetně ostříknutí okna, ale ne vždycky - často, ale náhodně... Máte někdo s touto závadou zkušenosti? Dočetl jsem se tady na fóru, že to může být špatný dojezd, špatný motorek nebo špatné relé, ale rozhodně se mi nechce zkoušet a měnit všechno. Můžete mi někdo poradit? Díky! Octavia I, 1,9 TDI ASV, ´04
Květen 18, 201411 r Podíval bych se na přechod v pátých dveří řidiče, kabelový svazek, bývá přetrhuntý vedení. A u předních stěračů by to mohlo dělat relé pod palubkou , bráchovi to dělalo na GIV přesně , jak popisuješ, rele jsem rozezbral a bývají tam napálený kontakty, vždycky za půl roku to rozeberu, napájím na dotyk pecičku, obrousím a na půl roku klid. Je pravda, že bývají zarezlý hřídelky stěračů, ale to se třeba v mém případu projevovalo línými stěrači . Upraveno Květen 18, 201411 r od Casy
Květen 19, 201411 r Dneska jsem rozdělal tapec pátých dveří a vyteklo z něj asi půl litru kapaliny z ostřikovače. Celý motorek byl úplně mokrý, takže jsem vysušil konektory a aspoň povrch motorku. Pak jsem při otevřeným zadku spustil stěrače i ostřik a - motorek zasmrděl a teď už nestírá vůbec, jen lehce bzučí. Věřím, že problém byl v motorku a jeho "vyplavení", takže jsem objednal funkční motorek z vrakáče a uvidím po jeho výměně...
Květen 20, 201411 r problem nebol v motorku :-) ale v tom ze ti tam tece kam nema. :-D to hlavne oprav ...
Květen 28, 201411 r Vyřešeno, nejdřív odpojen zadní motorek - přední stěrače bez problémů, nyní vyměněn za nový motorek - vše funkční :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.