Přejít na obsah

Pískanie bŕzd?

Marosh

Doporučené příspěvky

Ahojte.

Prednedávnom mi v autorizovanom servise menili komplet brzdy (predné kotúče + platničky, zadné bubny + obloženie)originál Fabia. Po pár dňoch mi začalo niečo pískať. Pískanie vychádza niekde od predného ľavého kolesa pri zatáčaní do ľava. Keď jemne pribrzdím (stačí položiť nohu na brzdový pedál a jemne zatlačiť) pískanie prestane. Pískanie sa objavuje hlavne tesne po brzdení, keď sú brzdy trochu zohriate a ako postupne chladnú pomaly sa stráca. Bol som s tým už dva krát v servise, vozil som sa s mechanikom a ten mi tvrdil že nič nepočuje. Aj sa na to pozerali, ale vraj je všetko v poriadku. Nevie mi niekto prosím poradiť čo to môže byť? Už som z toho zúfalý. Je to veľmi vysoký tón a rve mi to uši. Môže byť krivý kotúč ? Alebo je to spôsobené tým, že sa platničky po odbrzdení nevracajú na svoje miesto? Skúsil som trochu podoťahovať skrutky na diskoch (neboli dotiahnuté veľmi fest) a pískanie sa trochu zmiernilo ale stále sa objavuje aj keď mi už aspoň nebehajú zimomriavky po chrbte. Dopredu ďakujem za všetky rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• o 11 měsíců později...

Ted zrovna taky resim tenhle problem vymenil sem cepy na trmenech chvili klid a pak zas,vymenil jsem ulozeni desticek chvili nic a pak zas znova.Vzdy kdyz to vycistim tak to na chvili prestane ale vzdy se to vrati mam fabii rs a daval sem komplet novy predni brzdy kdyz sem to pred pul rokem kupoval tak snad nejsou zvlneny.Skusim ted nekdy az bude v praci cas vymenit brzdovku,znovu procistit ale nemazat aby se nelepil bordel jen vzit trosku pilnikem aby se hybali hladce desky plus zkonroluju chod pisku a pak dam vedet jak mi to dopadlo jestli uz mam konecne asi po 3 mesicich klid:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník