Marosh Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 Ahojte. Prednedávnom mi v autorizovanom servise menili komplet brzdy (predné kotúče + platničky, zadné bubny + obloženie)originál Fabia. Po pár dňoch mi začalo niečo pískať. Pískanie vychádza niekde od predného ľavého kolesa pri zatáčaní do ľava. Keď jemne pribrzdím (stačí položiť nohu na brzdový pedál a jemne zatlačiť) pískanie prestane. Pískanie sa objavuje hlavne tesne po brzdení, keď sú brzdy trochu zohriate a ako postupne chladnú pomaly sa stráca. Bol som s tým už dva krát v servise, vozil som sa s mechanikom a ten mi tvrdil že nič nepočuje. Aj sa na to pozerali, ale vraj je všetko v poriadku. Nevie mi niekto prosím poradiť čo to môže byť? Už som z toho zúfalý. Je to veľmi vysoký tón a rve mi to uši. Môže byť krivý kotúč ? Alebo je to spôsobené tým, že sa platničky po odbrzdení nevracajú na svoje miesto? Skúsil som trochu podoťahovať skrutky na diskoch (neboli dotiahnuté veľmi fest) a pískanie sa trochu zmiernilo ale stále sa objavuje aj keď mi už aspoň nebehajú zimomriavky po chrbte. Dopredu ďakujem za všetky rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Timmy Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Ted zrovna taky resim tenhle problem vymenil sem cepy na trmenech chvili klid a pak zas,vymenil jsem ulozeni desticek chvili nic a pak zas znova.Vzdy kdyz to vycistim tak to na chvili prestane ale vzdy se to vrati mam fabii rs a daval sem komplet novy predni brzdy kdyz sem to pred pul rokem kupoval tak snad nejsou zvlneny.Skusim ted nekdy az bude v praci cas vymenit brzdovku,znovu procistit ale nemazat aby se nelepil bordel jen vzit trosku pilnikem aby se hybali hladce desky plus zkonroluju chod pisku a pak dam vedet jak mi to dopadlo jestli uz mam konecne asi po 3 mesicich klid:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace