Přejít na obsah

Klepnutí z přední levé strany nápravy při rozjezdu


HanyZ

Doporučené příspěvky

Ahoj,

hledal jsem , ale nenašel.

Při rozjezdu na 1 a někdy i na dvojku se mi ozve z přední nápravy z levé strany mírné klepnutí. Čím by to mohlo být ?

Nedávno kontrolovány čepy, vyměněny silentbloky stabil.. Vše ok.

Je to docela nepříjemný zvuk, jako by se něco pohlo a kleplo.

EDIT: je pravda, že mi klepe při nerovnostech i něco od zadu - asi výfuk... a zvuk je to podobný,..

Editováno: , autor: HanyZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak jsem na to dnes koukal, kolo vůli nemá, měl jsem ho i sundané a poloosa je v pořádku.... tak nevím, co hledat dále ...

zkus se podívat na kosti stabilizátoru- vypadají jakože ok, ale taky umí dělat problémy... Zrovna o víkendu sem měnil ty pryžový lůžka v kostech a najednou je přední náprava úplně tichá. Cena origo lůžek + čepu cca 330Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus se podívat na kosti stabilizátoru- vypadají jakože ok, ale taky umí dělat problémy... Zrovna o víkendu sem měnil ty pryžový lůžka v kostech a najednou je přední náprava úplně tichá. Cena origo lůžek + čepu cca 330Kč

pryžové lůžka v kostech stabilizátoru jsem měnil nedávno a ten zvuk je trošku jiný.

Ale dnes jsem byl na STK na vytřasáku, mechanik koukal na čepy a mám špatné spodní čepy. Takže auto už je v servisu tak uvidíme, co po výměně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak si odpovím sám .. byla to geometrie

Ahoj,

Můžete mi také někdo poradit? Mám podobný problém.

Mám 1,9 TDI 2002 a když se rozjíždím a trošku vezmu za plyn, tak při nízkých otáčkách (na jedničku a dvojku) je slyšet takový nízký dunivý zvuk a jsou cítit vybrace po celém aute. Když přidávám plyn plynule, tak je jak ten zvuk a i ty vybrace cítit jen velmi lehce.

Když se ale rozjíždím a zatáčím, tak je to ještě o dost výraznější. Mám najeto 220 000.

Díky moc za pomoc a rady.

Majkl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Můžete mi také někdo poradit? Mám podobný problém.

Mám 1,9 TDI 2002 a když se rozjíždím a trošku vezmu za plyn, tak při nízkých otáčkách (na jedničku a dvojku) je slyšet takový nízký dunivý zvuk a jsou cítit vybrace po celém aute. Když přidávám plyn plynule, tak je jak ten zvuk a i ty vybrace cítit jen velmi lehce.

Když se ale rozjíždím a zatáčím, tak je to ještě o dost výraznější. Mám najeto 220 000.

Díky moc za pomoc a rady.

Majkl

no klepnutí z nápravy a dunivý zvuk a vibrace je trošku rozdíl....

doporučím ti podívat se zde:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no klepnutí z nápravy a dunivý zvuk a vibrace je trošku rozdíl....

doporučím ti podívat se zde:

Ten zvuk se špatně charakterizuje :-)

Když se rozjíždím a přidávám plynule plyn, tak je vše vpořádku (není nic slyšet a není cítit žádná vybrace). Když ale na jedničku a nebo dvojku v nízké rychlosti (2-10Km/h) a při nízkých otáčkách vezmu za plyn, tak cítím vybrace jak do pedálu a volantu, tak i do celé karoserie. Není to nikterak zběsilé. Je to vybrace, asi jako by byl mobil připevněn k pedálu, volantu nebo karosérii a vybroval.

Teď jsem si ještě všiml, že je to dosti výraznější když zatáčím v levo.

Dále jsem to ještě nově zaznamenal, když jedu ve vyšší rychlosti(60 a více), na 4ku, 5ku, lehká noha na plynu, po rovině, nebo z kopce a najedu na nějaký hup (ne do díry). Tak když se přední náprava zatíží, kola jsou do blatníku, tak je slyšet lehké zahučení (jen tak jednu vteřinu) a když jsou pak kola zase v normální poloze (nejsou zatlačeny do blatníků) tak to ustane. Dělá to ale zase jen, když je motor v záběru. Na neutrál ne.

Částečně mám podezření na přední pravé ložisko. Kdyby to ale ložiskem bylo, tak si myslím, že by to dělalo i bez záběru motoru při zatáčení. To ale nedělá.

Asi před půl rokem jsem měnil pravé zadní ložisko, to dělalo ale úplně jiný zvuk a to jen tehdy, když jsem zatáčel.

Díky všem za rady a doufám, že je to aspoň trochu srozumitelné :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím ,

mám podobný problém, mám Octavii II 103KW 2005,

při rozjezdu na 1 nebo při brždění do zatáčky mi jako by praskne nebo spí jako by se napínal materiál a pak to lupne i několikrát v přední nápravě, dělalo to jenom na levé a teď i na pravé nápravě.

V servisu jsem si nechal vyměnit všechny tlumiče a zjistilo se že jeden levý přední tlumič byll mimo uložení.Tak jsem si myslel že vše bude OK ale nebylo.

Ptal jse se i na homokinetický kloub a v něm to taky nebude, to by to prý bouchalo furt, ale dělá to pouze při rozjezdu a dobržďění v zatáčkách.

Poraďte někdo co s tím?

Díky Tibor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim typnul bych to na loziska huceni od 1-60km a při zatačení to je lépe slišet

Zdravím ,

mám podobný problém, mám Octavii II 103KW 2005,

při rozjezdu na 1 nebo při brždění do zatáčky mi jako by praskne nebo spí jako by se napínal materiál a pak to lupne i několikrát v přední nápravě, dělalo to jenom na levé a teď i na pravé nápravě.

V servisu jsem si nechal vyměnit všechny tlumiče a zjistilo se že jeden levý přední tlumič byll mimo uložení.Tak jsem si myslel že vše bude OK ale nebylo.

Ptal jse se i na homokinetický kloub a v něm to taky nebude, to by to prý bouchalo furt, ale dělá to pouze při rozjezdu a dobržďění v zatáčkách.

Poraďte někdo co s tím?

Díky Tibor

Zdravim typnul bych to na loziska huceni od 1-60km a při zatačení to je lépe slišet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ja mám zase jinný problém

Klepnutí při rozjezdu couvání ( nejlépe najiždění na obrubnik při parkováni nebo sjiždění) zacouváváni do řady a udělá to i když neni v záběru a na rovince

a neni to stabilizátor cepy kuláky puky na ramenou tlumiče zvuk je to kovoví bez doznení takže to je jako když lupne tlumene kov na kov nesetkal se nekdo už stím

Editováno: , autor: Petr.M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud znas auto ze spoda tak to bude dobre hledáni

1. pez zapnuteho motoru zaskubej z volantem sem tam a docela rychle a uslišíš neco co jsi vživote neslisel

pokud to rachta jako blazen tak posad za volant nekoho jineho a at skube volantem a ti zjiati jaka strana to je ruku bych dal na ticku rizeni

pravdepodobnost ze to je kloubek na rizeni je mala na to by přisly v servisu kdys ti menily tlumoce ale na to ze je uvolnenej hreben ktery prochazi hydraulikou rizeni tak na to neprijdou tak zjisti ktera strana to je a smerem k zadku presen na leve strane nebo prave strane podle toho kde to cvaka jsou velek slitinove matky tam kde to klepe ji pritahny ale pozor musis to delat pri zvednutem auta a nekdo pritom musi tocit volantem aby jsi to zase nepretahnul a nesel ti otocit volant octavia 1 mam jednu matku na levo ve smeru jizdy a octavia 2 mam nalevo i na pravo hodne zdaru v hledani

Nenech to moc dlouho cvakat me uz dotazeni nepomohlo uz to bylo moc ozvejkane tim cvakanim jou tam totiz tlaky jako svina hlavne pri najizdeni na obrubník - menil jsem to cele

octavia 1 matka na levo

octavia 2 nalevo i na pravo a sorry link vede do ---- je to i stima tickamam pod tima gumama jsou ty kloubky ale ti to nebudou

Editováno: , autor: Petr.M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...