Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

ano pardon. prave ze origo box chci dat uplne pryc cili chci montovat sisku nebo jak tomu rikate :) zajima me prave jak postupovat.. diky za typ ale to tema mi zrovna moc neprineslo :)

Editováno: , autor: brc.majkl
Vloženo

za 1. necituj předchozí příspěvek

za 2. je nejlepší koupit nějaký kit - zadej do vyhledávače a procházej web. S konkrétním nápadem přijdi sem, ono těžko radit když nevím s čím..

základ je jasnej.. koupit green nebo podobnou značku - ale fakt značku, když už budeš kupovat, ať saje i motor, nejen tvý ego spokojený, že si něco koupil a pak pořádný odstínění, at motor nelape ohřátej vzduch.

Vloženo (editace)

děkuji všem za poučení a názory.. (btw. proc je tu funkce odpovedet - citovat kdyz je tak "zakazana"?) ale porad jsem se informacne nepohnul z mista :) filtr uz jsem nakoupil (sportovni bez stineni) kit nevim kam bych tam vecpal :( potrebuji zkusenost - radu jak postupovat pri montazi (kam se kterou hadici atd.) diky moc

Editováno: , autor: ondrs
Vloženo

cituj si klidně, ale příspěvek, který není aktuální - tzn. některý starší. Když odpovídáš na poslední tak necituj.

Kit jsem myslel jako montážní sadu - většinou bývá se s tíněním a k nárazníku atd, prostě bývá vychytanější.

no tak odpoj, odmontuj box a na hadici napoj kužel.. uvidíš co ti bud dělat váha vzduchu ale vykoumej to tak, aby s měl kužel co nejdále motoru - aby nelapal teplej vzduch od motora

Vloženo

já ten filtr mám a je to znát že tam něco je navíc, moc se mi líbí ti teoretici co to nikdy v autě neměli a hlavně na tomhle motoru,

JÁ TO DOPORUŽUJU, ale já mám ten jednorázový, je zašpiněný, vyhodím a dám nový, žádný pratelný, zbytečné jsem zjistil že ty pratelné sou horší než ty jednorázové

bude líp slyšet turbo

budeš ale na to potřebovat jesště ten malý filtr pro odvětrávání ze skřímě od motoru ale ten seženeš přímo na to

post-36403-1274509316,0428_thumb.jpg

Vloženo

Já jo. A proto vím ,že se dá hodně vsugerovat. Žádnej nárust tam cejtit logicky není. A i kdyby byl,tak já nejsem tak dobrej ,abych poznal půl koně. Tak dobrej prostě nejsem! A tohle podle mě není nárust výkonu za který bych chtěl zbytečně pravidelně platit! Jezdím na papírák a nevadí mi to!

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

já ten filtr mám a je to znát že tam něco je navíc, moc se mi líbí ti teoretici co to nikdy v autě neměli a hlavně na tomhle motoru,

JÁ TO DOPORUŽUJU, ale já mám ten jednorázový, je zašpiněný, vyhodím a dám nový, žádný pratelný, zbytečné jsem zjistil že ty pratelné sou horší než ty jednorázové

bude líp slyšet turbo

budeš ale na to potřebovat jesště ten malý filtr pro odvětrávání ze skřímě od motoru ale ten seženeš přímo na to

Mám pár dotazů k tomu filtru, chci ho dát do auta, ale odpovídejte jen ti co ho v autě mají, názory ostatních jak je k ničemu nepotřebuji.

Myslel jsem, že jsou všechny pratelný a díky tomu mají delší životnost. O jednorázových jsem neslyšel. Jak se dají od sebe poznat a hlavně jaká je cena a výdrž a kde je sehnat?

Existují jednorázovky i do originál airboxu?

Pokud ne jak to máš vyřešený na té fotce to jde blbě poznat. Do orig. airboxu vedou 2 hadice (Váha vzduchu + ještě jedna malá odněkud :blink: ) Na tu menší máš hozený taky filtr?

Po kolika km je měníš?

Díky za opověď

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...