lukash Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Otázka je, dělá to vždy - teplé, studené ? A třese nebo kope - vynechává ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Teplé i studené. Mě osobně to cuká, jako kdyby vynechával motor. Vždy při 1500 ot./min. Prostě cuk, cuk a pak zase táhne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 (editace) Ak ti to robi: - len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie) - na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca) - hlavne pri zatazi, mierny kopec atd... - trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami - dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu) - edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto. Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke. Editováno: 23. Srpen 2011, autor: sector Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Dělá to pouze při akceleraci, jedu mám tam například 4. (1400 ot) a přidám trochu prudčeji plyn, zacuká a jede dál bez problémů. Jindy to nedělá, volnoběh OK, vyšší otáčky OK prostě jen okolo 1500 ot. a hlavně jen když mu přidám prudčeji nebo jedu do kopce. Nemůže to být prokluzující spojka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GinBook Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 A neni 1400 otacek malo na prudke zrychleni? Obzvlaste na 4 stupen. Myslim ze trapis dvouhmotak. Ja se snazim nemit min jak 1500 otacek. A i tak ten plyn pri zrychleni jenom lechtam. Az je tam tak 1700 - 1800 otacek tak to rozjizdim a u 2000 ot. plyn na podlahu. Jinak jsem mel ty same potize kdyz jsem se ucil jezdit s OII. Sel jsem z benzinu na naftu a trochu jsem se musel ucit kdy radit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GinBook Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Dodatek: Vyzkousej byt citlivejsi na plynovy pedal a nemit vysoky rychlostni stupen na male otacky. Mit vyssi otacky min. 1500-1600. Vstriky se daji resit i pozdeji. OT: proc nejde delat edit prispevku z mobilni verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Je pravda že ji mám chvíli (asi čtyři týdny) ale jiná naftová auta to nedělají, třeba Passat B6 77kW. Mám také podezření na setrvačník, přece jenom má najeto už 140tkm a všichni víme že u OII trpí. Teď jsem přijel z práce a auto pocukávalo i na volnoběh. Může to mít spojitost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 môže tých 140t km sú reálne,nemá to viacej ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Snad ano, stav vozidla je OK. U koupě jsem měl i automechanika a prolezly jsme to asi 5x. Podle servisky také. Tak doufám že ano ale v ČR nikdy nevíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 dobré by bolo napísať koľko km máš nabehaných.. na volnobeh ide motor v pohode ?? nabehanych mam 104700km auto je servisovane kazdych 15000km na volnobeh ide motor ako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Otázka je, dělá to vždy - teplé, studené ? A třese nebo kope - vynechává ? Mne to trasie na 2100az2500ot ked sa ot zvysia auto ide ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Ak ti to robi: - len pri zabere v nizkych otackach (pod 1500, cim nizsie tym vyraznejsie) - na vyssich prevodovych stupnoch (ale aj na spiatocke, cuvanie na malych otackach do kopca) - hlavne pri zatazi, mierny kopec atd... - trasenie sa strati podradenim alebo pribudajucimi otackami - dalsim neklamnym prejavom su vibracie na volnobehu, zadymenie po nastartovani studeneho motora (najma v pokrocilejsom stadiu) - edit: este 1 pozorovanie: pri uplne studenom motore to robi menej alebo vobec, prejavuje sa to naplno az trocha po zahriati Tak to vidim na vstrekovac(e). Dalsi priznak je, ze ak drzis motor stale vo vyssich otackach (povedzme okolo 2000) a nerobi to,... mas to takmer iste.. Ta klasicka diagnostika moze byt kludne OK, zavadu na vstrekovacoch (chyba zapalovania, valec xy...) vyhlasi az v pokrocilejsom stadiu. Mam s tym skusenost, sice 2.0 TDI, ale co opisujes mi znie presne takto. Riesenie sa nebude moc pacit tvojej penazenke. Mne to trasie hlavne na 2100az2500ot pri zatazi do kopca na 4a5prevodovom stupni Motor na volnobeh ide ok .Kolko ta stala oprava a vymena vstrekoch? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Jestli se nepletu, tak ti to dělá okolo 1800 otaček(jestli se nepletu). Zařadíš, zmáčkneš prudce plyn a už to kope (kopne) a jede to dál. Pokud je to ono, tak si přečti céle forum o tomto motoru. Mám zato, že se to tam taky řešilo. A jak jsem pochopil tak je to vlastnost motoru. Mě pomohlo pomalu sešlapovat plynový pedál a až u 2000 otáček trhat asfalt. Jinak tento problém mi zmizel po čipu. Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GinBook Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 (editace) Na kolko si ju dal nacipovat a kolko to stalo? Ja jsem to nechal jenom na 99kw . Nejsem žádný sportovec, jezdím na spotřebu. Cenu jsem měl řekněme za hubičku, protože to byla protislužba. A čipování se řeší jinde na foru - moderátor by mohl hudrovat Editováno: 25. Srpen 2011, autor: GinBook Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Teplé i studené. Mě osobně to cuká, jako kdyby vynechával motor. Vždy při 1500 ot./min. Prostě cuk, cuk a pak zase táhne. Mne robilo to isté, auto mám 1,9 TDI , tiež pri určitých otáčkach okolo 2000 začalo auto trhať,akoby vynechával nejaký vstrek a robilo to pri zohriatom aute. Chyba bola v kábloch, čo vedú k vstrekom - len som ich vymenil a problém prestal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Zdravim mam ten isty problem s octavkou , kolko stala vymena tych kablou co ste menili. Da sa to zistit aj pomocou diagnostiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 1. Září 2011 Sdílet Vloženo 1. Září 2011 Na diagnostike nevypisalo žiadnu chybu, ani u jedného zo štyroch servisov. Káble som kupoval priamo v škodovke a stáli 55 eur. Za výmenu som platil 30 eur. a ešte nejakých 10 eur stálo tesnenie pod vekom. Ten mechanik čo mi to menil, hneď vedel čo to bude , ked som za ním prvý krát prišiel a opísal mu, ako sa správa auto. Aj ten pán v škodovke o danom probléme vedel, ked som si objednával kábly do auta na výmenu. Hned sa ma opýtal, či mi auto trhá. Vraj je to častý problém. Dúfam, že som niekomu aspoň trochu pomohol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Zdravym a dakujem za radu . Mozem vediet odkial pochadzate? Ja som z KE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Ja som z PO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Vedeli by sme sa niekedy stretnut v Ke?S pozdravom Slivensky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koty Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Máte někdo označení těch kabelů? Proč bylo potřeba těsnění? Má někdo podobný problém z Prahy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EmilOkenica Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 mám služební oct 1,9 TDI naběháno cca 108 000 a jednoho krásného dne asi při 103 000 se začal motor třást přesně jak zde píšete....po ujetí asi 50 km praskla ojnice a prorazila blok motoru, k tomu odešel dvouhmotý setrv.......oprava stála 103000,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor1611 Vloženo 16. Září 2011 Sdílet Vloženo 16. Září 2011 Teraz v nedelu by som mal byt v popoludnajsich v Kosiciach. Napiste mi tel. cislo tu na forum alebo na mail igor1611@centrum.sk a ja sa ozvem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Neskoro som cital Vasu spravu, auto uz je 6-ty den v servise, pocitac nevyhodil ziadnu chybu, vymenili vsak opotrebovanu spojku a zvazok kablov, no problem trasenia sa tym nevyriesil, na rade je teraz preskusanie "nie lacnych" vstrekov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slivo Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Ma tu niekto skusenost s vymenou spojky alebo vstrekov na Skoda Octavia 2 1,9 TDI. Zaujima ma cena suciastok a prace. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.