ocec Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Skvely napad ..... este dnes to skusim a ozvem sa :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 Aj po odpojeni hadice a vyvedeni hore (aby tahala zvonku je teplota na VAGu cca. 54 stupnov. Akurat ze som zistil, ked som rozobral tu klapku, ze aj pri izbovej teplote ostava pootvorena na cca. 1,5 cm. Ozaj, myslis, ze to moze mat vplyv na trhanie autom? Mne sa to nejak nezda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 22. Červen 2010 Sdílet Vloženo 22. Červen 2010 (editace) Zda nezda. Mne to taky prijde nepravdepodobny, ale tez je to jedina vec, ktera mi podle diagnostiky nesedi. No jinak kdyz bych vynechal tu teplotu, sel bych po netesnosti v sani nebo vyfuku/svodech, pripadne ventily atd.Ale stejne bych patral proc ta teplota neodpovida. Mohl by tu nekdo napsat jakou teplotu to ukazuje na fabce bez projevu nejake zavady Treba je normalni vyssi teplota Editováno: 22. Červen 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Mam skor pocit, ze to bude lambda pred katalyzatorom ...... ma to vplyv na miesanie zmesi, tak mozno by to mohlo byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Mam skor pocit, ze to bude lambda pred katalyzatorom ...... ma to vplyv na miesanie zmesi, tak mozno by to mohlo byt. Preco si tu lambdu nezmeras hmm?? Aspon budes vediet nacom si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Praveze som ju meral a vyzera byt OK. Takisto jodnoty v bloku 030 a 031 su podla DP. Neviem co este ine je za tym. Zeby zanesene vstreky? Ale to by robilo aj za tepla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 24. Červen 2010 Sdílet Vloženo 24. Červen 2010 Rikam, nekde nejaka netesnost. Jak uz jsem psal. Ale stejne dokud nebudes mit jistotu s tou teplotou, tak je blbost hledat dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 25. Červen 2010 Sdílet Vloženo 25. Červen 2010 Skusam zohnat z nejakeho vrakoviska ten plastovy diel s regulacnou klapkou, ale nedari sa mi. Snimac teploty nasavaneho vzduchu som meral (teda svorkovnicu) presne podla DP, a je to OK. Este musim skusit ten postup, ze na neho strieknem sprej na schladenie, cci teplota na VAGu klesne a pokial ano, tak je asi problem v klapke. Pokial neklesne, tak je asi zly snimac. Myslis, ze by to takto mohlo byt? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 26. Červen 2010 Sdílet Vloženo 26. Červen 2010 Ja by sem radeji nez shaneni klapky venoval energii odmereni te teploty na nejake zdrave fabce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 Takze dalsi poznatok. Auto som dal pozriet jednemu znamemu zo Skoda servisu a po premerani a skontrolovani uniku skonstatoval, ze nenasiel ziadny problem. Jedinu vec, ktoru identifikoval a odstranil, je ze rozmotal kablovy zvazok (co predosly majitel auta neurobil). Vravel, ze kablovy zvazok nebol este zhnity, respektive zaoxidovany, tak uvidime, ale mam pocit, ze este stale to nie je pri studenom rozjazde ono, uvidime po obede pri odchode z prace ..... Ozaj, myslite, ze ho treba nejak susit, alebo postupne vyschne sam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 ....takze to velmi nepomohlo ..... stale je prvy rozjazd za studena nanic, ale tentokrat uz dlhsiu dobu VAG nic nehlasi, takze by to nemal byt ziadny snimac ani nic podobne. Vidim to na vstreky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 (editace) Mne to tiez akosi zacalo robit len za studena a chvilku. Lambdu mam novu .Vstreky to mozu robit skusim ich vycistit ked budem menit tesnenie pod hlavovu .Sam som zvedavi co to bude. Vag nic nehlasi ani u mna Editováno: 28. Červen 2010, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Ved to ma na tom sere, ze VAG nic nehlasi a tym padom si nahraty ..... skusim aj ja tie vstreky a ak to nepomoze tak potom sa s tym asi budem musiet vyrovnat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 (editace) ....takze to velmi nepomohlo ..... stale je prvy rozjazd za studena nanic, ale tentokrat uz dlhsiu dobu VAG nic nehlasi, takze by to nemal byt ziadny snimac ani nic podobne. Vidim to na vstreky. Prekvapive to nepomohlo:smich:ale nechtel jsem ti brat iluze, co kdyby nahodou... dost pochybuju, ze by to byly vstriky. edit/ neslo by to nejak natocit a dat sem video? Editováno: 29. Červen 2010, autor: headquest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Vstreky su posledna moznost. Pokial to nepomoze, vykaslem sa na to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan J. Vloženo 1. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2010 Prekvapive to nepomohlo:smich:ale nechtel jsem ti brat iluze, co kdyby nahodou... dost pochybuju, ze by to byly vstriky. edit/ neslo by to nejak natocit a dat sem video? Mám stejné problémy, při prvním ranním startu hrozný, ale po takových 20vteřinách, když přidám po cca po 3 pořádně plyn tak už jede.. Už máme vyřešeno čím to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 nemame ..... asi to bude fakt suvisiet s teplotou nasavaneho vzduchu. skus pozriet na VAGU v bloku hodnot 004 kolko ti to ukazuje v poli 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 3. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 ocec a cistil si tie vstreky?? tu teplotu mrknem aj ja asi pri studenom motore ci?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 3. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 Prover to pri studenym i pri teplym a napis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 cistil som ich.....ukludnil sa volnobeh, ale problem ostal ..... skus tu teplotu a uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 7. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2010 pozeral som teplotu na vagu a ukazovala mi 21 stupnov pri studenom motore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 8. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2010 Ok ..... bolo to merane po nastartovani? Skus este zmerat ked budes mat motor zohriaty na prevadzkovu teplotu. Tam by mohol byt zakopany pes ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Uz som to konecne meral tak bolo 58 pri nastartovanom 55 .Takto to ma byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headquest Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 pokud zijes na sahare, tak ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocec Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Ale prd .... skus si to zmerat ty ..... meral som to na dvoch roznych fabiach a na oboch to ukazovalo pri zohriatom motore okolo 50 - 60 stupnov. V kazdom pripade v DP je napisane ze pri nacitani hodnot skupiny 004 moze ukazovat teplotu nasavaneho vzduchu v rozsahu 45 - 105 stupnov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.